Túto časť venujem Kikus_mt ktorá ma dohnala k tomu aby som ju vôbec napísala :D ďakujem za každé prečítanie dúfam že sa bude páčiť a vote a komentár vždy poteší :)
(Nečítala som to po sebe takže neviem či to vobec dáva zmysel :D)
Ráno som sa zobudila na vôňu ktorá mi udrela do nosa. Bola to smažená slanina. Pretrela som si tvár a pozrela okolo seba. Bola som v izbe sama a na moje prekvapenie bol všade poriadok. Pozrela som sa na mobil ktorý som mala na stolíku. 10:53. Do riti ! Rýchlo som zišla dole a Justin sa na mňa prekvapene pozrel.
„Vieš koľko je hodín ? Prečo si ma nezobudil ? Musím ísť do reštaurácie.“ trochu som na neho vyletela.
„Em je sobota.“ povedal úplne pokojne a zase sa venoval príprave raňajok.
„J-ja. Prepáč.“ cítila som sa trápne že som na neho tak vybehla. V sobotu do reštaurácie nechodím, má to tam nastarosti personál.
„Si v poriadku ?“ jemne sa usmial.
„Áno, v úplnom.“ falošne som sa usmiala.
„V noci som ťa počul plakať.“ povedal potichu.
„Ja-a-a.“ nevedela som čo mám povedať.
„To je v poriadku. Chceš sa o tom porozprávať ? Pomôže ti to.“ objal ma.
Prikývla som.
„Tak čo sa vlastne stalo ?“
„Prišla som domov a všade bolo ticho tak som sa išla pozrieť hore a on tam jebal s nejakou babou. Tá samozrejme o ničom netušila.“ vzdychla som si a napila sa kávy ktorú položil predo mňa.
„Najhoršie na tom je že ja som vedela že ma už nemiluje. No aj tak sa cítim hrozne. Tak zradená. Povedal že náš sex za nič nestál a že som sa mu nevenovala... Asi som si to zaslúžila. Mala som mu hneď povedať že to je medzi nami divné a vyriešili by sme to. Namiesto toho si on užíval s inými a ja som potláčala nutkanie odísť.“
„Všetko bude v poriadku. Možno to len nebol ten pravý.“ nevinne sa usmial.
„Ja viem len to po tom všetkom zabolí.“
„Ja viem Em. Ale som tu vždy pre teba.“
„Ďakujem.“ silno som ho objala.
Potom sme sa pustili do raňajok ktoré boli vynikajúce a Justin sa ma stále snažil nejako rozptýliť.
„Asi by som už mala ísť.“ usmiala som sa.
„A kam chceš ísť ?“ zdvihol obočie
„Ja neviem asi pôjdem do hotela a potom si začnem niečo hľadať.“
„Načo by si išla do hotela ?! Môžeš tu ostať dokedy budeš chcieť.“
„Ďakujem si fakt kamarát.“ zamrmlala som zatiaľ čo som ho objímala.
„Najlepší kamarát.“ zasmial sa.
„Ah !“ povedala som na oko naštvane no smiala som sa.
„Musím si ísť ale pre veci.“
„Dobre pôjdem s tebou.“ usmial sa a vybral si z vrecka kľúče od auta.
Nasadla som na miesto spolujazdca a vyrazili sme. Pred domom som sa zhlboka nadýchla lebo som videla Jacobove auta.
Vystúpila som a Justin si ma pritiahol a chytil okolo pása. Odomkla som dvere a vošli sme dnu. V obývačke sedel Jacob a pozeral telku. Bol dobre oblečený takže sa asi niekde chystal ísť. Zazrel na mňa a ja som mu len odvrkla: „Prišla som si len po veci, je to aj môj dom.“ venoval jeden nenávistný pohľad Justinovi a ja som si zatiaľ z obývačky zobrala veci ktoré som tu nechcela nechať. Justin a Jacob sa nikdy nemali radi, neviem čím to bolo ale Justin mu stále dokazoval že tu bol vždy pre mňa a rozprával o našich zážitkoch. Aj tak to Jacob zahovoril tým že on je môj chalan a to je viac ako kamarát, čo Justina štvalo.
„Neporozprávame sa ?“
„Nemáme sa o čom.“ povedala som prosto zatiaľ čo som si vyťahovala kufor zo skrine.
„Aha jasné už tomu chápem. Celý čas si sa ťahala s týmto tu. Si obyčajná mrcha.“ odfrkol.
A presne toto nemal robiť. Justin sa postavil zo stoličky rýchlosťou svetla a jeho ruka bola na Jacobovom krku. Sotil ho do stenu no stále mu stláčal krk. Od zúrivosti sa mu až z uší parilo a sánky mal zaťaté.
„Teraz ti niečo poviem ty kokot !“ zakričal Justin.
„Ešte raz vypustíš z tej tvojej špatnej huby takúto pičovinu, zabijem ťa ! Si obyčajný hajzel ktorý podvádzal svoju snúbenicu. Nehanbíš sa ?!“ vyprskol mu do ksichtu.
„Vidím že si nachystaný na odchod. To je dobre lebo inak by som ťa zabil. Teraz sa pekne zoberieš a odídeš z tadeto. Prídeš až keď si budeš istý že tu nikto nie je. Neopovažuj sa nejako Emily kontaktovať ublížil si jej dosť. Ak sa dozviem že sa s ňou budeš chcieť „porozprávať“ povedal sarkasticky "tak si ťa nájdem a budem tvoja nočná mora.“ buchol ho chrbtom o stenu.
„A teraz mi kurva padaj z očí.“ pustil ho a trochu odstúpil aby mohol prejsť.
Celý čas som tam ticho stála a vstrebávala čo sa vlastne deje. Nikdy som Justina takto naštvaného nevidela, no bola som mu vďačná za to čo povedal. Sama by som mu to asi v živote nepovedala.
Keď Jacob odišiel pozrela som sa na Justina a ďakovne som sa usmiala. Jeho tvár zmäkla a úsmev mi opätoval.
Pobalila som si skoro všetky veci. Tie menej potrebné som tam nechala a s pomocou Justina som to naložila do auta. Všetko sme zatiaľ dali na chodbu a zmorený sme sa vyvalili na gauč.
„Ďakujem....Za všetko.“ usmiala som sa.
„Už prestaň! To je samozrejmosť.“ oblizol si pery.
„Dáme víno a nejaký film ?“ spýtal sa s natešeným výrazom.
Prikývla som a z poličky som vybrala cédečká. Vybrala som film a zapla som ho. Justin o chvílu prišiel aj s vínom a pohármi v ruke a posadil sa.
„Len aby ti bolo jasné dovtedy čo tu budeš budeme musieť spať v jednej posteli lebo ja na gauči spať nebudem.“ šibalsky sa usmial.
„Debil.“ strčila som do neho a zasmiala sa.
(p. a. Justin býva v menšom byte preto tam má len obývačku a spálňu kde by sa dalo spať)
Film skončil a my sme sa začali len tak rozprávať.
YOU ARE READING
I can't
FanfictionČo ak človek s ktorým ste si mysleli že budete navždy nie je vaša pravá láska ? A čo ak vám osud zamieša karty s človekom ktorý tu bol pre vás celý život ako najlepší kamarát ? All rights go to @Ivana_pp