Vstala som dosť skoro, pretože som sa celú noc prevracala od nervozity. Celá som vyzerala tak čerstvo. Uvarila som si kávu a sadla za stôl. Do ruky som si zobrala mobil a prechádzala si upozornenia. Skoro som zabudla na Ashtona. Musím si to s ním vyjasniť. Nemôžem namotávať jedného muža zatiaľ čo nemám vybavených ďalších dvoch.
„Dnes o pol dvanástej môžeš ? -E“ napísala som stručnú sms a začala si pripravovať raňajky.
„Jasné, prídem pre teba ? -A“
„Stretneme sa v parku, pri fontáne.“ nepodpísala som sa, pretože má moje číslo už určite uložené a je trápne za každou sms písať „E“
„Fajn, teším sa.“
Naša debata skončila a ja už som bola aj najedená. Lenivo som sa zdvihla so stoličky a zvalila sa na gauč v obývačke. Zobrala som si vankúš čo bol neďaleko a natlačila som si ho na tvár. Začala som do neho kričať a frustrovane som si prehrabla vlasy.
„Ellie, prepáč ale budeš to dnes musieť zobrať za mňa, ja viem že je toho dosť plus zatvárať a otvárať ale ja sa na to vážne dnes necítim.“
„V pohode Em, veď vieš že rada pomôžem“
„Ďakujem si zlatíčko.“ cmukla som do mobilu a položila.
Vyšuchtala som sa s gauča a išla do kúpeľne. Napustila som si vaňu a potom do nej ľahla.
*
„Ahoj.“ usmial sa na mňa žiarivým úsmevom a pritiahol si ma do objatia. Bože on je tak roztomilý.
„Ahoj Ash.“ usmiala som sa. Sadla som si vedľa neho na lavičku oproti fontáne a ostalo ticho.
„Pozri, viem že toto bude znieť úboho a každý to hovorí pri rozchode ale si vážne super, zlatý chalan a ja ti nechcem ublížiť. Nechcem aby si toto bral nejako vážne, pretože sa teraz do vzťahu púšťať nechcem. Nemám niektoré veci vyriešené a nechcem ti blázniť hlavu. Nikdy nehovor nikdy ale najprv si niektoré veci potrebujem urovnať v hlave.“ smutne som sa usmiala na čo on len prikývol.
„Ja už musím ísť.“ usmial sa no jeho oči nevyzerali šťastne.
„Ash.“ zúfalo som povedala.
„Em ale ja to beriem vážne. Možno zniem zúfalo ale ja som chcel niečo viac než je kamarátstvo.“ pozrel sa mi do očí a postavil sa z lavičky. „Som tak naivný, ani sa nepoznáme.“ ticho odfrkol a odišiel.
Chcela som ísť za ním no aj tak neviem čo by som mu povedala. Je dobre že som mu to povedala teraz pretože potom by som mu ublížila ešte viac. Postavila som sa z lavičky a pomaly som si začala prechádzať park aby mi ušiel čas. Myslela som na Jacoba, a aké to bude.
*
„Ahoj Emily, rád ťa vidím.“ pobozkal ma na líce Jacob. Znechutene som prevrátila očami no našťastia to nevidel. Všetka tá láska sa premenila na odpor. Čo som si myslela ? Hnusí sa mi. Len keď si predstavím že tými rukami čo sa teraz dotýka mňa predtým obchytkával nejakú štetku je mi z neho zle. Sadla som si oproti nemu a objednala si kávu.
„Vyzeráš dobre.“ snažil sa prerušiť ticho.
„Díki.“ odvrkla som.
„Takže.“ odkašľala som si. Jace sa na mňa pozrel a ja som mohla začať s mojím dlhým monológom.
„Neprišla som ti sem nadávať aký si idiot a čo si mi spravil. Viem že sme obidvaja spravili chybu. Popravde, keď som sa s tebou chcela stretnúť chcela som sa k tebe vrátiť. No nejde to. Už keď sa na teba pozriem hnusíš sa mi. Stále si spomeniem len na tú štetku v mojej posteli a myslím že taký vzťah by nefungoval. Odpustila som ti a chcem aby to medzi nami bolo v poriadku.“ na konci som sa usmiala.
„Chápem to.“ prikývol a pozrel sa dole. „Mám ťa rád Emily, dúfam že sa budeme stretávať pretože ťa nechcem stratiť úplne.“ prikývla som a postavila sa. Jacob ma objal a ja som odišla.
Mala som ich troch, teraz ani jedného. To je tá irónia života. Nikdy neviete kedy prídete o milovanú osobu, ktorá pre vás predtým znamenala celý svet.
Ťažko som si vzdychla a pobrala sa k Justinovi. Nechal mi kľúče aj napriek našej hádke a tomu že on je v podstate ešte stále v Kanade. Vošla som dnu a začala si baliť veci. Nemôžem tu byť, určite nie po tej hádke.
Časť nie je veľmi dlhá ale dúfam že sa páči. Mrzí ma že tu nie je nič s Justinom ale táto časť je dosť dôležitá. Zanechajte prosím komentáre a votes. Pre Jemily shippers :D o chvíľu to už bude takže čakajte ! :D ďakujem každému jednému z vás čo si to prečíta <3 xoxo Iw
YOU ARE READING
I can't
FanfictionČo ak človek s ktorým ste si mysleli že budete navždy nie je vaša pravá láska ? A čo ak vám osud zamieša karty s človekom ktorý tu bol pre vás celý život ako najlepší kamarát ? All rights go to @Ivana_pp