7. Shut up and kiss me

215 22 1
                                    

„Em vážne ďakujem.“ usmiala sa Pattie a my sme jej len zakývali.

„Tak baby toto bude vaša prvá babská prespávačka, tešíte sa ?“ zasmiala som sa.

Obidve horlivo prikyvovali a na tváričkách mali široké úsmevy. Vošli sme dnu a rozutekali sa do izby. Vyzliekla som si kabát a išla sa pozrieť čo robia naši. Obidvaja sedeli v obyvačke a o niečom búrlivo diskutovali.

„Ja len že tu dnes bude spať Jazzy.“

„Dobre roztiahnem gauč ?“ usmial sa otec.

„Nie netreba. Budeme u mňa v izbe a ráno ich zoberiem do školy.“

„To je od teba milé a čo na to Pattie ?“ mama

„Neboj sa všetko je vybavené.“ zasmiala som sa.

„Tak ja idem, dobrú noc.“ pobozkala som obidvoch na líce a pomaly sa vybrala hore.

Zaklopala som na Lucyne dvere a vošla dnu. Obidve ležali na posteli a rozprávali sa. Boli tak zlaté. Pripomenulo mi to časy keď som mala prespávačky ja. Riešili sme aký chalan sa na koho pozrel, kto s kým chodí a ktoré dievča je najväčšia krava. Toľko smiechu a plaču. Chýbajú mi chvíle keď som sa mohla len tak blázniť s kamoškami... Mala by som zavolať Caroline že som tu.

„Čo hovoríte na to že pôjdeme všetky do mojej izby a budete môcť byť dlhšie hore?“ nadšene som sa na nich pozrela.

„Áno.“ vykríkli.

„Ale.“ zdvihla som prst. „Zajtra je škola takže nemôžeme byť dlho.“ nahodili smutný výraz no po chvíli sa aj tak obidve začali tešiť.

„No dobre, máte bojovú úlohu.“ zasmiala som sa. „Prezlečte sa do pyžám a za päť minút vás čakám v mojej izbe.

*

Po namáhavom večeri plnom smiatia sa a hrania a podobných blbostí sme konečne ležali v posteli. na lavej strane bola na mne nalepená Lucy ktorá už sladko odfukovala a na pravej Jazzy, no ona len hľadela do stropu.

„Stalo sa niečo Jazzy ?“ zašepkala som.

„Chýba mi Justin.“ zamrmlala tak že som to skoro nepočula. Zamrzelo ma to. Pritiahla som si ju bližšie a dala jej pusu do vlasov.

„Bola si s ním ?“ pozrela sa na mňa.

„Áno, hovoril mi ako ľúbi svoju princeznú.“ na jej tvári sa objavil úsmev.

„Teraz už spinkaj.“

Ráno

Vstala som celá ubolená. Obidve sa na mňa tlačili a kopali ma. Toto asi nebol najlepší nápad. Rýchlo som sa osprchovala a obliekla som si iba tepláky a tričko. Všetci už sedeli za stolom a raňajkovali. Pridala som sa k nim a s radosťou som si vychutnala jedlo a rodinnú pohodu.

Hneď ako som baby zaniesla do školy, išla som sa poprechádzať a pozrieť sa čo sa v Stradforte zmenilo.

Prešla som si park a sadla som si na lavičku.

 Môžem milovať dvoch mužov ? Čím viac nad všetkým premýšľam tým viac mi Jacob chýba. Hovorí sa že človek si začne vážiť až vtedy keď o to príde... Obidvaja sme urobili chybu. Je však možné že ma niečo ťahá aj k Justinovi ? Frustrovane som sa potiahla za končeky.

„Čo mám kurva robiť ?!“ vzdychla som si a hlavu si vložila do dlaní.  

Moja stará mama mi vždy hovorila že ľudia si zaslúžia druhú šancu no nikdy nie tretiu a štvrtú. Myslím že ak by sme začali zase od začiatku bolo by to iné. Nemôžem si pokaziť kamarátstvo s Justinom kvôli láske ktorá sa môže hocikedy rozpadnúť. Vrátim sa k Jacobovi. Dám mu druhú šancu a bude to ako predtým. On bude milovať mňa a ja jeho. Asi zniem ako naivná krava no verím tomu a navyše ak sa k nemu nevrátim, Justin mi ešte viac pomotá hlavu a to dopustiť nemôžem. Postavila som sa z lavičky a s pochybnosťami  o mojom rozhodnutí som sa vybrala domov.

Sedím sama doma pretože naši aj s Lucy išli k tete a ja som absolútne nemala náladu tam byť celý víkend, pôjdem za nimi zajtra. Pohľad som mala zabodnutý na televízore. Ak by ste sa ma spýtali čo pozerám, nevedela by som čo povedať pretože fakt netuším. Som ako telo bez duše. Na jednej strane som sa už rozhodla no na druhej stále hľadám niečo a ani sama neviem čo. Čo ak ma Jacob znova podvedie ? Alebo čo ak sa na mňa Justin naštve ?  Moja hlava bola plná myšlienok, no aj tak neviem čo je tá správna vec čo by som mala spraviť. Z môjho rozmýšľania ma vytrhol zvonček. Postavila som sa a išla otvoriť. Pred dverami stál usmiaty Justin a ja som len zažmurkala či mi nešibe. Široko som sa na neho usmiala a hodila sa mu do náručia.

„Čo tu robíš ?“

„Mala si pravdu... Chytil som si prvé lietadlo a prišiel som pozrieť rodinu.“ zaškeril sa.

Pustila som ho z môjho zovretia a nastalo ticho. Obidvaja sme sa pozerali tomu druhému hlboko do očí. Žalúdok sa mi nepríjemne stiahol a začala som zrýchlene dýchať. Môj pohľad sa strhol k jeho a perám a to som robiť nemala. Ovládla ma neskutočná chuť pobozkať ho. Ochutnať tie jeho ružové plné pery ktoré mali tvar srdiečka.

Nie Emily nemôžeš to urobiť, vieš ako si sa rozhodla. Stále som si opakovala v mysli. Justin si oblizol pery a po chvíli váhania ich prilepil na tie moje. Prešla nami vlna vášne a chtíča. Jemne mi hryzol do pery a jeho jazyk sa prešmykol do mojich úst. Ruky si dal na moje boky a presunul sa ku mne ešte bližšie, ak to teda šlo. Nohou kopol do dverí na čo sa zavreli a pritlačil ma o stenu.  Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a naše bozky začali byť vzrušujúcejšie. Čo to robím ? Preboha toto je celé zle. Nie už to ďalej zájsť nemôže. Hovorila som si no nevedela som prestať. Bolo to ako keby som nevedela ovládať svoje telo. Justinove ruky sa zošmykli na môj zadok a začal stúpať po schodoch do mojej izby. Jednu ruku som mala obtočenú okolo jeho krku a druhou som otvorila dvere ktoré potom on zabuchol nohou. Položil ma na posteľ z ktorej zhodil všetky tie okrasné vankúšiky. Jeho pery sa presunuli na môj krk a putovali až po kľúčnu kosť kde nechávali vlhké stopy. Zastonala som a on sa uškrnul. Vedel že to robí dobre.

„Nemali by sme...“ zamrmlala som.

„Si snáď panna ?“ zachichotal sa.

„Drž hubu a pobozkaj ma.“ uškrnula som sa a za tričko som si ho k sebe pritiahla.

Usmial sa mi na perách a rukou mi prechádzal po boku. Moje ruky sa dostali k jeho tričku ktoré bolo s jeho pomocou o chvíľu na zemi. Naskytol sa mi pohľad na jeho vypracované brucho. Rukou som mu prešla od hrude až po jeho v-line. Ťažko vydýchol na čo som len uškrnula. Pokrútil hlavou a o chvíľu už bolo na zemi aj moje tričko. Perami mi prechádzal po ramene až k hrudi. Nakoniec sme boli už obaja nahí. Justin ležal nado mnou a ruky mal opreté pri mojej hlave. Pobozkal mi snáď celé telo. Užívala som si každý jeho dotyk. Cítila som sa tak láskyplne aj keď to nedávalo zmysel.

„Berieš tabletky ?“ zašepkal a pozrel sa na mňa.

Prikývla som na čo do mňa vnikol. Moje nechty sa zaborili do jeho chrbtu a pri každom pohybe som mu ich pritlačila do pokožky.

*

Obidvaja sme dosiahli toho úžasného pocitu a Justin sa prevalil vedľa mňa. Vyzeral spokojne. Pritiahol si ma k sebe a hlavu si oprel o môj chrbát. Jeho dych sa odrážal od mojej pokožky a mňa napadala len jedna vec.

Čo som to kurva spravila ?!

Tadadaaa :D dúfam že sa časť páči. Prepáčte že som to opisovanie ich noci odflákla ale ja to proste opisovať neviem príde mi divné to tu písať :D Votes a komentáre prosím, ďalšia časť by mala byť soon. :D xoxo vaša Iw :*

I can'tWhere stories live. Discover now