Το στόμα του Jungkook Έχει μείνει ανοιχτό όταν είδε τον Yoongi Να στέκεται στην πόρτα. Αυτό που τον έκανε να φοβηθεί είναι όταν είδε τον Yoongi Να σηκώνει το φρύδι του, να σταυρώνει τα χέρια του και να περιμένει μία εξήγηση.
«Ααα...εεεγω-ω.. Jimin... εμμμ εγω και ο..μείναμε εδω ΕΕ..και ξες...εμμ έβρεχε και φυσούσε οοουυυυ..και..εμμμ..ναι» Τα είπε τόσο νευρικά και έβρισε από μέσα του γι' αυτό τουλάχιστον το έδωσε την εξήγηση .
Οταν ο Yoongi Άκουσε την δικαιολογία του μικρού άφησε μία ανάσα Τουλάχιστον ο Jimin Είναι μια χαρά, σκέφτηκε πριν πει στον Jungkook Να κάνει στην άκρη για να περάσει μέσα. Αμέσως πήγε και στάθηκε μπροστά από τον Jimin . Κάτι που το τραβήξει την προσοχή ήταν τα φουσκωμένα χείλη του Jimin.
"J-.." Ήταν να πει Κάτι αλλά αμέσως μετάνιωσε και είπε "..άστο καλύτερα.." Από μέσα του.
"Jimin παμε να φύγουμε» Είπε καθώς έτεινε το χέρι του να πιάσει το χέρι του μικρού και ο Jimin το έδωσε . Καθώς περπατούσαν προς την πόρτα για να βγουν και να φύγουν ο Jungkook χλωμος ακομη τρομαγμένος απο τον Yoongi στέκοταν σιωπηλός .«Εμείς φεύγουμε...και.. ευχαριστω που βγήκες με τον Jimin και τον προσεχές» ειπε ο Yoongi με ενα ανέκφραστο τόνο . Ο jungkook απλα κουνούσε το κεφαλι του και ηταν κάπως πιο χαλαρός που δεν του ειχε θυμώσει αλλα απο την αλλη έδειχνε στεναχωρημένος οταν ο Jimin έπρεπε να φύγει .
«Μπαααααααιιιιι ΚΟΟΚΙΕ» ειπε κάπως τραγουδιστά ο jimin κουνώντας το χέρι του δεξιά και αριστερά το ίδιο εκανε και ο jungkook. Και οι δυο τους χαμογέλασαν ταυτόχρονα.
-
-
«hyyuuuuunngggg , γίνεται να πάρουμε παγωτό η κατι αλλο;;;;» Παρακαλούσε ο jimin πηδώντας πανω κατω κάνοντας γλυκά ματάκια .
«Σορρυ Jimin αλλα οχι» (απο εμενα ειναι οχι..που εισαι βρε ηλιανα να το πεις..)«Μα γιατιιιιιιιιι»
Ο Υοοngi Ξεφύσηξε. «Εχω δουλεια . Αλλη στιγμη»
«Οκ.» Αν και ηταν Στεναχωρημένος έπρεπε να καταλάβει το μεγαλύτερο τη στιγμή που τον είχε βοηθήσει ,προστατέψει ,μεγαλώσει και λοιπά.Και οι δυο τους περπατούσανε μα ο Jimin ειχε σταματήσει . Ο Υοοngi γύρισε να τον κοιτάξει .
«Μην στέκεσαι στην μέση του δρόμου!Παμε» ειπε και έπιασε τον καρπό του μικρού . Μα δεν τα κατάφερε , o jimin εκει παγώσει στο μέρος του .
«hyung.» Τα ματια του ηταν καρφωμένα μπροστά σε ενα άτομο.
«Χμμμ..;;;» Περίμενε απάντηση ο Yoongi απο τον Jimin αλλα δεν έβγαινε κατι απο το στόμα του . Καθώς ομως οταν προσπάθησαν να περπατήσουν ηταν έτοιμοι να πέσουν πανω σε ενα άτομο το οποίο κρατούσε μια ωραια κάμερα και κοιτούσε κατω .«Τον ξερω.» Απάντησε ο Jimin . «Ποιον;» Ρώτησε ο Yoongi κοιτώντας γύρω του . «Εκείνον εκει» έδειξε με το δάχτυλο του το άτομο που παραλίγο να πέσουν πανω του .
«Τον ξέρεις..;» Παραξενεύτηκε καθώς δεν μπορούσε να πιστέψει τα λόγια του Jimin αφου δεν τον αναγνώριζε ο ίδιος .. διότι όποιον ξερει ο jimin πρεπει να τα ξερει και αυτός . Αλλα αυτον. Ειδικα αυτον δεν τον γνωρίζει . Πρώτη φορα βλέπει αυτο το άγνωστο πρόσωπο.
«Εσυ..εσυ θες να πας να τον χαιρετήσεις;» Ρώτησε τον μικρο , αλλα αυτος κούνησε το κεφαλι του αρνητικά .. «λογικα δεν θα με θυμάται..» ειπε σιγανά .
Συνέχισαν και παλι να περπατάνε και ομως παλι ο Jimin σταμάτησε και έσκυψε να παρει κατι απο το πεζοδρόμιο . Ενα μικρό τετραδιακι .
«Ειναι εκείνου του κυρίου!»
«Τοτε πανε να του το δώσεις» ειπε ο Υοοngi."AHJUSSI!!" O Jimin φώναξε καθώς έτρεχε . Οταν εκεινο το άτομο άκουσε να τον φωνάζουν γύρισε ελαφρά το κεφαλι του , τα φρύδια του ειχαν σχεδόν κολλήσει μεταξύ τους και καθώς κόντευε όλο και πιο πολυ ο Jimin , τα ματια του αγοριού ειχαν ανοίξει τοσο απότομα που ηταν να βγουν απο την θέση τους .
«ahjussi, σας έπεσε-..»
«Ji-jimin..?»
.
Χευ θα προσπαθώ όσο πιο γρηγορα να ανεβάζω .. 💕
Btw .. tora pou anevasa kefalaio .. me osa diavasate mexri tora ti pistevete oti tha exete na diavasete sthn sinexia ... h tha thelate na simvi.. na sizitisume ligaki xx
YOU ARE READING
Scars || jikook (slow updates)
FanfictionΑν δεν μπορεις να αποδεχθεις την πραγματικη ομορφια , τοτε δεν εχει αξια να θεωρησε αληθινος φιλος .