12.

306 37 2
                                    




"Ειμαι ο Jung Hoseok"

ο Υοοngi έσφιξε τα δόντια του πριν κοιτάξει τον Jimin και μετά τον Hoseok.


"Τι του είσαι?" ρώτησε ο Υοοngi με το αίμα να βράζει από θυμό , που προσπαθούσε να συγκρατηθεί και να μην εκραγεί μπροστά από τον Jimin .

Ο Jimin είχε μόνο κλειστό το στόμα του ξέροντας ότι δεν θα έπρεπε να ανακατευθεί στην συζητηση των ¨μεγαλύτερων¨ , είχε μείνει σιωπηλός και κοιτούσε απλός .

"Ε..ε..ειμαι το ...αγόρι του?" είπε o Hoseok σηκώνοντας το φρύδι του .

Μα καλά δεν είναι φανερό? Αφού τον έχει φιλήσει ?

Ο Υοοngi είχε δαγκώσει το μάγουλο του από μέσα και δεν ήξερε αν θα έπρεπε να τον πιστέψει ή όχι .


"....και πώς μπορείς να με πείσεις ότι δεν είσαι κανένας ανώμαλος που θές να τον κλέψεις και να ικανοποιήσεις τον εαυτούλη σου..?" και τοτε είναι που ο Ηοseok ξέσπασε σε γέλια .


"Γιατί γελάς....?"

"Ετσι απλά. Ενιγουει , δεν είμαι κανένας ανώμαλος και πραγματικά γνωρίζω αυτόν εδώ τον μικρούλη , έτσι δεν είναι μωρό μου?" έσκυψε ο Ηοseok στον Jimin με ένα χαμόγελο .





Ο Jimin είχε ένα μπερδεμένο πρόσωπο , δεν ήξερε πως να αντιδράσει με αυτη την κατάσταση . Ο Υοοngi κοιτάει τον γεμάτο ελπίδες μην πει κάτι που θα τον κάνει να στεναχωριθεί . Ο Jimin είχε χάσει την μνήμη του εδώ και λίγα χρόνια οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσει με αυτόν εδω τον άγνωστο , πως ειναι το αγόρι του έτσι ε??


"Ε..ε..ε.εγω..δεν ξέρω αυτο το άτομο ...συγνώμη..." μίλησε ο Jimin . Ο Υοοngi ένιωσε μια χαρά από μέσα του . Αλλα δεν είναι το ίδιο με τον Ηοseok . Είχε μια κατσουφιασμένη έκφραση .

"οπότε ..πρέπει να φύγουμε" είπε ο Υοοngi πριν πάρει γρήγορα τον Jimin και εξαφανιστούν .

....

"Jimin?" ο χαμογελάει στον μεγαλύτερο .

"ναι Ηοseokie?"

"θα μετακομίσω στην Αμερική προς το τέλος του μήνα" το χαμόγελο του Jimin είχε εξαφανιστεί και ένιωσε την καρδία του να σφίγγεται .

"Η..αστιέυεσαι έτσι..?" ρώτησε κοιτώντας βαθιά στα μάτια του Hoseok . "κοίτα ...Συγνώμη...Αλλά!Αλλά θα μπορούμε να κάνουμε κλήσεις μέσο Skype , μηνύματα και να επικοινωνούμε , Δεν χρειάζεται να χωρίσουμε" είπε ο Ηοseok κάνοντας να τον πείσει ότι η σχέση τους μπορεί να προχωρήσει . Ο Jimin δάγκωσε τα χείλη του.


"σωστα.." μίλησε κάτω από την ανάσα του.

"υποσχέσου ότι θα μου είσαι πιστός"

"θα είμαι...αλλά και εσύ"

"Το υπόσχομαι!."

....

..

"JIMIN!" Ο Jimin ξύπνησε απότομα σηκώστηκε από το κρεβάτι με τα μάτια του ορθάνοιχτα , κρύος ιδρώτας στάζει από το μέτωπο του . Βλέπει δίπλα του τον Υοοngi με ένα τρομαγμένο ύφος .


"Ε-Ε..γω.." με το ζόρι μιλούσε ... το κεφάλι του πόνεσε .. ένιωσε να ζαλήζετε αρκετά.. είχε αναγούλες..όταν τα έβγαλε από μέσα του ότι είχε στο στομάχι .. είχε λιποθυμήσει .


O Yoongi πανικοβλήθηκε όταν είδε τον Jimin να χάνει τις αισθήσεις του ..τον κράτησε γρήγορα..είχε αλλάξει το χρώμα του δέρματος του..τον κοιτούσε στα μάτια αλλά έχουν ήδη κλείσει .

----


Ο Jungkook δαγκώνει νευρικά τα νύχια του αφού έμαθε τι έγινε με τον Jimin. Αυτη τη στιγμή , περιμένη τον Υοοngi στην καρέκλα του νοσοκομείου χωρίς υπομονή χτυπούσε τα γόνατα του μεταξύ τους .

Αυτά τα νέα ακόμη λίγο ήταν να του προκαλέσουν καρδιακό . Ευχεται ο Jimin του θα είναι μια χαρά .


"Jungkook." άκουσε τον Υοοngi και αμέσως σηκώθηκε όρθια..

"Είναι χωρίς αισθήσεις τώρα..αλλά πιστεύω ότι είναι καλά...θες να τον δεις...?"

Ο Jungkook χωρίς δεύτερη σκέψη κούνησε το κεφάλι του και ακολούθησε τον Υοοngi στο δωμάτιο όπου βρισκόταν ο Jimin.

Αφού μπήκαν στο δωμάτιο ο Jungkook μπορούσε να διακρίνει τον Jimin να κοιμάται "ειρηνικά" μέσα στα άσπρα σεντόνια . Ο jungkook έτρεξε δίπλα του . Προσπάθησε να πιάσει το χέρι του και τότε ένωσε αργά τα δάχτυλα τους .


"εγώ φεύγω .. ξες..δουλειές..αν κάτι πάρε με τηλέφωνο όταν ξυπνήσει " Είπε με μια νυσταγμένη φωνή ο Υοοngi , χασμουρίθηκε στο τέλος . Ο κατάλαβε ότι ο Ηyung του χρειάζεται ξεκούραση.

"Καληνύχτα , Ηyung "

"Καληνύχτα και σε σένα" χασμουρίθηκε ξανα .

Scars || jikook  (slow updates)Where stories live. Discover now