"Ji-jimin" o jimin ξαφνιάστηκε . Αυτο το άτομο μόλις ειπε το ονομα μου ;
«Ν-ναι;»
«Όντως! Εσυ εισαι !!!!» Ειπε το άγνωστο αγορι πριν πεταχτεί μπροστά στον μικρότερο αγκαλιάζοντας το μικρό σώμα του σφικτά .
Η διάρκεια της αγκαλιάς ειχε κρατήσει περισσότερο απο όσο φανταζόταν ο jimin . Αρχισε να νιώθει παράξενα..γιατι οχι; Αφου τον αγκαλιάζει ένας ξένος .. αλλα το ξανα σκέφτηκε .. εχει δει μάλλον αυτο το αγορι στο ονειρο του .
«Σε πεθύμησα» ειπε το αγορι οταν εβγαλε τον μικρό απο την αγκαλιά του . Ο Jimin ειχε δώσει ενα κάπως ψεύτικο χαμόγελο .
«Χεχε..χε» (χεσε μας χδ) δεν ηξερε τι να πει...Πως μπορει να τον πεθύμησε αφου δεν εχουν συναντηθεί ποτε ;
«Που εχεις χαθεί;;;; Σε ψάχνω εδω και δυο ολόκληρα χρονια.. Σε εχω πεθυμησει τοσο πολυ αχ..» μίλησε σχεδόν με δακρυσμένα ματια το ξένο αγορι . Ο Jimin ειχε κλειστό το στόμα του . Αλήθεια δεν ηξερε τι να πει ακριβώς...και ομως οταν του ηρθε κατι για να πει έπρεπε να τον διακόψουν . Οπως παντα .
«Συγνωμη , αλλα..»
Τα ματια του Jimin έτοιμα να βγουν εξω οταν το αγορι τον τράβηξε σε ενα παθιασμένο φιλί . Το χέρι του αγοριού βρισκόταν στο μάγουλο του Jimin . Η καρδιά του Jimin αρχισε να φτερουγίζει πιο πολυ οταν το αγορι τον έφερε πιο κοντά και εκανε το φιλί πιο βαθύ . Ρουφάει το πανω χείλος του Jimin και απο το σοκ που ειχε ο νεαρός ειχε αφήσει το στόμα του ανοιχτό οπου ο άλλος ειχε την ευκαιρία να βάλει την γλώσσα του μεσα ...
Απο την αλλη ο Yoongi έτριβε τον αυχένα του και περίμενε τον Jimin να ερθει πισω . Αφου ένιωσε οτι πέρασαν χρονια αποφάσισε να παει να τον ψάξει και οταν αντίκρισε κατι , του ειχε στραφεί η βίδα στο κεφαλι και με λίγα λόγια ηταν έτοιμος να δολοφονήσει .
Είδε τον αγαπημένο του να φιλιέται με καποιον .
Δεν ειχε ποτε την αισθήση να σκότωσει καποιον αλλα αυτη την φορα ηταν διαφορετικά ... το ηθελε πολυ . Κατευθύνθηκε προς αυτούς εκνευρισμένος , δεν έχασε λεπτό και και τράβηξε τον Jimin κοντά του ώστε να μην ειναι κοντά με τον άγνωστο .
Ξανα εχουν ανοίξει τα ματια του Jimin πλατιά οταν ένιωσε να χτυπά η πλάτη του σε κατι σκληρό οπου ηταν το στήθος του Yoongi . Τα ματια του Jimin άρχισαν να δείχνουν σημάδια φόβου και αθωότητας οταν είδε την έκφραση του Yoongi .
"Y-yoongi...h-hyung" προσπαθούσε να μιλήσει ήρεμα αλλα δεν μπορούσε .
«Ποιος εισαι;» Ρώτησε απότομα ο Yoongi το αγορι . Το αγορι ειχε σοκαριστεί απο την απότομη εμφανίστηκαν , αλλα ειχε απαντήσει φιλικά .
«Ειμαι ο Jung Hoseok»
HAPPY BIRTHDAY KIM FCKN SEOKJIN CHOKE ME WITH YOUR EXISTENCE ILYSOMUCH KEEP CHEERING US UP ALWAYS
YOU ARE READING
Scars || jikook (slow updates)
FanfictionΑν δεν μπορεις να αποδεχθεις την πραγματικη ομορφια , τοτε δεν εχει αξια να θεωρησε αληθινος φιλος .