Ο Jimin συνεχίζει να κοιτάει τη οθόνη του κινητού του ..τιποτα . Ουτε ενα μήνυμα ουτε καμια κλήση . Αναστενάζει βαθιά και ρίχνει το κινητό του στην αλλη πλευρα του δωματίου και πηδάει στο μεγάλο του κρεβάτι .
Κοιτάξει το ταβάνι χωρις καποια σκέψη . Δεν μπορει αλλο ετσι . Αυτη η «σχέση απόστασης» δεν λειτουργεί καθολου . Αν και ο hoseok ειχε υποσχεθεί οτι θα του στέλνει μηνύματα και θα τηλέφωνα , δεν εχει γινει τιποτα απο αυτα .
Ο jimin προσπάθησε να καταλάβει και να μην ειναι εγωιστής αλλα φάνηκε οτι απότυχε . Παντα ελπίζει οτι ο μεγαλύτερος θα του στέλνει τουλάχιστον ενα «καλημερα» ή ενα «καληνυχτα».
Αποτι φαίνεται πρεπει να βάλει τελος σε αυτη την σχέση .
«Εμ...γεια..χιονγκ»«jimin ; Γιατι με πηρες τηλεφωνω;» Η καρδιά του σφίχτηκε .
«Οχι..χιονγκ, απλα Σε παίρνω για να μιλήσουμε για Την σχέση μας. Δαγκωσε νευρικά τα χείλη του.«Χμμ ; Τι εννοεις ;»
«Οχι χιονγκ , εγω απλα.. το θεμα ειναι..ειναι καλύτερα να χωρίσουμε»«ΤΙ ΕΙΠΕΣ;» Ακούστηκε έξαλλος .
«Άκου jimin , ξερω οτι νιωθεις μόνος , ομως δεν ειχαμε υποσχεθεί κατι;»«Ναι ξερω αλλα..» Πονάει.
«Αλλα;;»
«Αλλα...» πονάει.
«...πονάει»
«Ορίστε;»Ο jimin πήρε μια ανάσα
«Χιονγκ . Το εχω σκεφτεί και ειναι καλύτερο για τους δυο μας .. τελευταια δεν μιλάμε και...»
«Ειναι επειδη ειμαι απασχολημένος . Δεν μπορεις να το καταλάβεις;»
Δεν μπορω να καταλάβω; Προσπάθησα . Δεν «μπορεις» να καταλάβεις; Ο jimin απογοητεύτηκε .
«Κοιτά hoseok . Αυτο ηταν . Εισαι απασχόλημενος που ουτε χρονο για μενα δεν εχεις . Γιατι πρεπει να το παρατραβαμε . Αφου πολυ απλα μπορούμε να δώσουμε ενα τελος ;»
«Μα jimin .. Σαγαπω.. απλα περίμενε να τελειώσω τις σπουδές μου και σου υπόσχομαι οτι θα περνάω όλη την ωρα μαζι σου οκει ; Σε παρακαλω;»
«Μα χιονγκ»
«Πρεπει να φύγω . Σαγαπω. Γεια σου»
—-μπιμπ—-
Ο jimin σκούπισε τα δάκρυα του Δεν το είχε καταλάβει ότι έκλαιγε. Σηκώθηκε από το κρεβάτι του και κατευθύνθηκε στην κουζίνα, ήθελε νερό ο λαιμός του έχει στεγνώσει. Άνοιξε το ψυγείο πήρε την μπουκάλα και βάλε το νερό σε ένα ποτήρι. Καθώς έπινε είδε κάτι φωτεινό μπροστά του Άφησε το ποτήρι στο πάγκο με το χέρι του να τρέμει. Γιατί δεν τα τελειώνει όλα απλά μόνος του ;;;
Προχώρησε προς το μαχαίρι το έπιασε και το παρατήρησε πριν το περάσει πάνω από το δέρμα του στο χέρι. Πριν όμως το περάσει το μυαλό του ξύπνησε Και σκέφτηκε ότι είναι λάθος. Πέταξε το μαχαίρι στο πάτωμα, έπεσε κι αυτός κλαίγοντας ολόψυχα.
Τι στον — προσπαθούσε να κανει μόλις τωρα ;
«Πτήση νούμερο 9..»
Περπάτησε o jimin γρηγορα , Προσπαθώντας να προλάβει την τελευταία πτήση που πήγαινε εκεί που βρισκόταν ο hoseok . Ήξερε ότι δεν έπρεπε να το κάνει αλλά το ήθελε τόσο πολύ. Ήθελε να μιλήσει πρόσωπο με πρόσωπο μαζί του. Έπρεπε.
« hoseok ! Ειναι κάποιος που θελει να σε δει»
«Ποιος ειναι;» Φώναξε πισω ο hoseok κοιτάζοντας το λαπτοπ . Περίμενε το συγκατοίκο του να απαντήσει αλλα οχι
Πηγε να ξανα ρωτήσει αλλα ειχε ακούσει βήματα να έρχονται προς αυτον . Κοίταξε πανω και είδε τον jimin να στέκεται μπροστά του με φόβο αλλα και ελπίδες στα ματια .
Ειχε ρουφήξει την μυτη του και ένιωσε την καρδιά του να πονά . Αυτο που θελει ειναι έστω «θελω να χωρίσουμε» ή κατι αλλο να ακούσει αλλα οχι .. δεν μπορει να το αντέξει .
Αλλα το μονο που ειπε ο hoseok ειναι : «μπορεις να σταματήσεις να συμπεριφέρεσαι οπως το μωρο;κοιτά ξερω οτι με χρειάζεσαι , σε χρειάζομαι και εγω .. πολυ .. και .. νομιζα οτι θα το καταλάβαινες αλλα αποτι φαίνεται βγήκα λανθασμένος .
Νόμιζε οτι θα χώριζαν αλλα οχι ..
«Πανε σπιτι και ξεκουράσου ενταξει;»
Ειναι τοσο εύκολο να το λεει . Καθε μερα κοιτάει το κενό , στο πουθενα σκέφτονται ποσο μοναχικός ειναι χωρις τον hoseok . Οταν προσπαθεί να βρει κατι να ασχοληθεί και να ξεχαστεί απλα φοβάται να τον ξεχάσει εντελώς . Δεν θελει να τον χάσει ουτε να τον ξεχάσει απο την αλλη δεν μπορει να τα κρατήσει ολα μεσα του . Έκλεισε τα ματια του και προσπάθησε να ξεκουραστεί . Θα ακολουθήσει τα λόγια του Ηοseok . Ειναι οπως τα ειπε ; Μια φαση ειναι; Ναι , μαλλον.
Ειχε ταξιδέψει στα ονειρα του και αυτο έγινε οταν κατι απαίσιο συνέβηκε . Το αεροπλάνο στο οποίο ταξίδευε καιγόταν και έχασε την ισορροπία και έπεσε στη θαλασσα .
Τουλάχιστον ειχε ξεκουραστεί .
YOU ARE READING
Scars || jikook (slow updates)
FanfictionΑν δεν μπορεις να αποδεχθεις την πραγματικη ομορφια , τοτε δεν εχει αξια να θεωρησε αληθινος φιλος .