O Jungkook επισκέπτεται τον Jimin εδώ και 4 μέρες συνεχόμενες , αλλά όπως πριν ο Jimin δεν είναι έτοιμος να βγει ακόμη από το δωμάτιο του.Αλλά αυτή τη φορά ο Jungkook αποφάσισε ότι δεν θα αφήσει τον μεγαλύτερο να συμπεριφέρεται έτσι , γιατί αν συνεχίσει έτσι , όλα μέσα του θα τον φάνε ζωντανό.
Πρέπει να φέρει τον Jimin στις αισθήσεις του και να του δείξει τι σημαίνει ζωή.
"Σε μισώ..." είπε ο μεγαλύτερος , ενώ αυτος απλά χαχάνισε.
"Και εγώ σαγαπάω" και τον κοίταξε , ξαπλωμένο με τυλιγμένα τα χέρια του λες και θα του επιτεθεί κάποιος .
Γλυκούλης. Σκεφτηκε. Τα κατάφερε όμως...
Επεσε ησυχία . Ο δρόμος κράτησε 20 λεπτά , αλλά για τον Jimin ήταν ένα για πάντα . Καθώς οδηγούσε ο Jungkook τα μάτια του έπεσαν σε ένα μεγάλο κτήριο , κατάλαβε ότι ήταν πανεπιστήμιο.
Το μυαλό του Jimin σταμάτησε το στόμα του έκλεισε και μετά....
"ΟΜΓΟΜΓΟΜΓΟΜΓ!!!!! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ ΤΑΕ ΧΑΧΑΧΧΑΧ"
"T-Tae..hyung.." τράβλησε .. ο Jungkook τον άκουσε αμέσως .
"Τι έγινε?" ρώτησε με απορία . Ο Jimin του είπε να σταματήσει το αυτοκίνητο και έτσι έκανε . Οταν o Jungkook σταμάτησε ρώτησε ξανα τι έγινε .
Ο Jimin ανοιγοέκλεισε τα ματια του και ειδε τον Jungkook να τον κοιταει με ενα βλέμμα .
"Αυτο το πανεπιστημιο..αυτο που περάσαμε...είχα περάσει εκεί.." ο Jungkook περίμενε να συνεχίσει .
"Μπορουμε να παμε εκει..εννοω..απλα..θέλω να είμαι σίγουρος..αν ειναι αλήθεια ή πάλι καμιά ψεύτικη ανάμνηση μου..." καθως μιλούσε ο Jungkook αμέσως έστριψε πίσω το αυτοκίνητο του για να πάνε εκεί.
Ο Jungkook ενθουσιάστηκε ότι ο Jimin δεν φοβήθηκε να πάει να κοίταξει πίσω τις αναμνήσεις του . Θέλει να τον βοηθήσει , αρκεί να το θέλει και ο Jimin .
Χωρις να το θέλει εχει χαμογελάσει , που έκανε τον Jimin περίεργο .
"Γιατι χαμογελας?" τον ρωτάει , αφού πάνω στο άκυρο χαμογελάει ενώ ο ίδιος είναι αγχωμένος για το πανεπιστήμιο.
"Εξαιτιας σου".
.
.
.
.
.
.
.
ena poli mikro part :) exw endiameses eksetasis signomiiiiii poy exo na anevaso edw kai kairo XD , upomonhhhh osoi eksakolouthoun na diavazoun thn istoria hahahaha <3
tha anevazo opote tha exo xrono , min agxoneste <3 <3 <3
YOU ARE READING
Scars || jikook (slow updates)
FanfictionΑν δεν μπορεις να αποδεχθεις την πραγματικη ομορφια , τοτε δεν εχει αξια να θεωρησε αληθινος φιλος .