17.

201 29 5
                                    

"Οπότε είμαστε εδω.. '' ειπε ο Jungkook καθως εσβησε την μηχανη του αυτοκινητου του . Βγηκε και απο πισω του ο jimin.

Περπατάνε δίπλα-δίπλα χωρίς να μιλήσουν. Ο jimin απλά κοιτάει τα κτήρια μπροστά του.


''Τα νιώθω όλα τόσο οικεία"... ο jungkook απλά παραμένει ήσυχος..χωρίς να πει τίποτα . Κοιτάει τον μεγαλύτερο , βλέποντας μια αυρα θετική και όχι αρνητική. Τον κοιτάει και καταλαμβαίνει ότι είναι ενθουσιασμένος και θέλει να μάθει παραπάνω για το παρελθόν του.


"Πάμε πάρακατω" ειπε ο jimin, ακούγωντας κάπως χαρούμενος και ο jungkook κούνησε απλά το κεφάλι του.

Για ακόμη μια φορά ο jungkook χαμογελάει αλλά ακόμη πιο πολύ όταν βλέπει τον jimin να χοροπηδάει ελαφρά μπροστά του. Τον θαυμάζει τόσο πολύ.

-------

"Ναι , είχες περάσει σε αυτό το πανεπιστήμιο όπως και ο κ.Κίμ"

"Τι κάνει τώρα που τελείωσε τις σπουδές του?"

"Εχω ακούσει ότι βοηθάει τον πατέρα του με την επιχείρηση του. Πέρασαν 2 χρόνια , αυτά θυμάμαι , συγγνώμη"


"Α!Ο-όχι , είναι εντάξει ! Εγω πρέπει να σας ευχαριστήσω.Ευχαριστώ seongsaengnim!!

''Τίποτα αγόρι μου" είπε η μεγάλη γυναίκα , ήταν η καθηγήτρια του jimin στο μαθημα ιστορίας . Ηταν και ο αγαπημένος της μαθητής , πάντα του συμπεριφερόταν λες και ηταν ο γιος της.


'' Θα σας δω αργότερα κ.Kangssi"

''Και γω!!" χαμογελασε και εκανε τον να νιωσει μια ζεστασια.


"Jungkook!!! Ειμαι τόσο χαρούμενος!! Είδα την αγαπημενη μου καθηγητρια είναι τόσο γλυκούλα !!! " εκανε όπως ενα 5χρονο αγόρι που πήρε το ζαχαροτό του και ο jungkook απλα χαμογέλασε.


Ηταν ετοιμοι να φυγουν , καθως περπατουσαν προς το αυτοκινητο ο Jungkook μπροστα και απο πισο του ο Jimin , ο Jimin χτυπησε σε κατι σκληρο και αυτο ηταν το στηθος του μικροτερου ( ΛΟΛ ) , πριν πηγε να μιλησει ο μεγαλυτερος ειδε τον μικρο με χαρουμενο βλεμμα να τον κοιταει και δεν μιλησε .


" Είδες δεν είναι τελικά κακό όσο νόμιζες εσύ..χαχα" είπε ο μικρότερος

"Χμμμ, ευχαριστω πολύ Jungkook-ah" ο jungkook ευχεται να βλεπει παντα ετσι χαρουμενο τον jimin .

.

.

.

" Σ'αγαπάω"


.. και των 2  τα μάτια εγιναν , ορθάνοιχτα.





Scars || jikook  (slow updates)Where stories live. Discover now