7.

345 40 0
                                    

«YAH! Σταματά να με βγάζεις συνέχεια φωτογραφίες και ελα να παίξουμε!» Φώναξε σε ενα αγορι που κρατούσε μια κάμερα . Το προσωπο του αγοριού ηταν κάπως μακρύ αλλα άρεσε στον Jimin αυτο επειδή αγαπάει αυτο το αγορι .

«Απλα βγάζω φωτογραφίες για αναμνήσεις» ειπε το αγορι καθώς του έδειχνε την κάμερα .
Ο Jimin κουνούσε το κεφαλι του αλλα ειχε μια ενοχλημένη έκφραση .

«Ααωωωωω~~.. ο Jiminnie μας ειναι θυμωμένος» ειπε πειράζοντας το αγορι κάνοντας τον Jimin κατακόκκινο απο θυμό μεσα σε δευτερόλεπτα.

«Πλακα κααααανωωωω~~....» ειπε τραβώντας απαλά τα μάγουλα και ομως αμέσως κατευθύνθηκε μπροστά στο πρόσωπο του Jimin και κόλλησε τα χειλη τους.

Ο μικρός έκλεισε τα ματια του οταν είδε οτι το αγορι ειχε τα δικά του κλειστά . Και τον φίλησε πισω , αργά , κάνοντας το φιλί πιο βάθη οπου υπήρχε μια έντονη θέληση για πιο πολυ . Απομακρύνθηκαν αμέσως .

«Σε μισώ τοσο πολυ που με κοροϊδεύεις συνέχεια» λεει κάνοντας το αγορι να χαμογελάσει .
«Αλλα σε αγαπάω , σε αγαπώ επειδή μου δίνεις αυτη την ευκαιρία να το κανω και.... επειδή με αγαπάς και εσυ...» συνεχίζει ο Jimin και χαμογελάει .

«Και εγω σαγαπαω Jiminnie» ειπε το αγορι .





——-

Τα ματια του Jimin έγιναν ορθάνοιχτα , τον κατέκλυσε ένας ιδρώτας . Ένιωσε εξαντλημένος και ταραγμένος απο το ονειρο που μόλις ειχε . Μάλλον το ονειρο ηταν η αρχή σε αυτο που ειχε συμβεί σημερα στην παραλία . Διότι απο την στιγμη που ηρθε εκει με τον Jungkook , είδε μια σκηνή τον εαυτό του με ενα αγορι να εχουν ενωμένα τα χειλη τους . Αυτο έβλεπε αλλα δεν μπορουσε να το πει στον Jungkook.

Ειναι τοσο αθώος που δεν κατάλαβε τι σημαίνει η σκηνή που είδε , το φιλί και ολα... πίστευε οτι αυτο το κανουν οταν θέλουν να πουν καληνυχτα . Αλλα αυτο που τον παραξένεψε ειναι πως δεν ηταν νύχτα .. αλλαα μερα...και ο λόγος που εκλεγε τωρα , δεν ήξερε ουτε ο ίδιος ...

«Jimin;»

Scars || jikook  (slow updates)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora