22.

179 25 3
                                    

'' να εχεις ψηλα τις ελπιδες σου για κατι.. αλλα οχι τοσο ψηλα..μπορει στο τελος να πληγωθεις.."

"Jimin..?''

Το αγορι μου ειναι εδω. Εδω ειναι.

"Ηοseok..?"

"Γουαου, επιτελους σε ξανα βλεπω.." και με τραβηξε o Hoseok σε μια αγκαλια ετοιμος να σπασει τα κοκκαλα μου .Ανταποκριθηκα και εγω πισω στην αγκαλια του Hoseok.Αρχισε να φιλαει το κεφαλι μου τρυφερα. Χαδια αγάπης..

"Πιστευα ότι δεν θα σε ξανά συναντούσα επειδή..εκείνο το αγόρι με τρομάζει κάπως.."είπε.


Εκείνο το αγόρι..?? ααα εννοει τον Υοοngi . Λογικό να είναι έτσι ο Υοοngi , με προστατεύει, είναι φύλακας άγγελος μου και πάντα θα συμπεριφέρεται σαν πατερα ( όπου σε αυτην την περίπτωση δεν θα άφηνει την κόρη του που ας που είμαι εγώ και να μην μπορέσει κάποιο αγορι να με πλησιάσει ή και να με ακουμπήσει.


"Εεεμμ..ναι" μουρμούρισα. Χωρίς να λέω ψέμματα στον εαυτό μου , νιώθω λίγο άβολα δίπλα του, επειδή νιώθω ότι δεν θα μπορέσω να τον συνηθίσω.Ναι ξέρω, είναι το αγόρι μου αλλά δεν τον θυμάμαι όπως πρέπει , που αυτό με κάνει ένα βήμα πίσω.

Παράδειγμα. Είναι λες και περπατάς στον δρόμο και έρχετε μπροστά σου ένας απολυτα αγνωστος άντρας και σου λέει ότι είναι το αγόρι σου και οτι έχετε σχέση, ενώ εσύ δεν έχεις ιδέα εκείνη την στιγμή σε ποιον μιλάς.


"Χριστέ μου.. πόσο μου έλειψες.." και τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου. Πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι αρκετά χότ.

Μπράβο Jimin. Ωραιο κομμάτι διάλεξες.

Καθώς ήμουν στον κόσμο μου μια φωνή μέσα μου με ξύπνησε και τότε έιδα τον Ηοseok να κοντευει το πρόσωπο μου , οι μυτες μας ελαφρα να τρίβονται και νιώθω τα χείλη του να έρχονται όλο και πιο κοντά στα δικά μου. Εχω αυτο το ενστικτο ότι πρέπει να έρθω πιο κοντα.Ενταξει αυτο το ενστικτο λογικά ήρθε από τις αναμνήσεις μου, που λεει οτι ειμαστε ζευγαρι και ένα ζευγαρι θα πρέπει να φιλιέται.

Και τότε είναι που ένιωσα τα χείλη του να με φιλάνε επιτέλους. Δάγκωσε ελαφρός το κάτω χείλος και με έκανε να αναστενάξω, ένιωσα την θερμοκρασία του σώματος μου να ανεβαίνει. Το ίδιο και εγω δάγκωσα το πάνω χείλος του και έτσι συνέχιζε μέχρι που προσπαθούσε να βάλει την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου και να κανουν το δικό τους χορό οι γλώσσες μας. Το φιλι κράτησε και έγνε πιο έντονο που ήταν τόσο ωραίο και ήρθε η στιμγή να συμφωνήσουμε με τον Τaehyung ότι ανάβω εύκολα και αχ....

Εχει ξεκολλησει απο το φιλι και ένα σάλιο ένωνε τις γλώσσες μας όπου στην τελική έπεσε στα χείλη μου.Αναπνευσαμε βαριά και έβαλε το μέτωπο του στον δικο μου.

Και συνειδητοποιησα.. Τι στον.. τι έκανα μόλις τώρα....που είναι ο Jungkook που θα έπρεπε να είναι εδώ κοντά και να με πάρει σπίτι..


Πού ειν--..

Scars || jikook  (slow updates)Where stories live. Discover now