We zijn op de begaande grond. "Doorlopen"zegt Thomas tegen Theresa en we stappen in de lift. Wanneer hij bijna dicht is, maakt iemand 'm open en staat Janson er ook in. Ik houd mijn wapen goed vast. Er is geen twijfel mogelijk dat Janson weet dat wij dit zijn. "Je werkt over"zegt Janson. "Dat vind ik zo goed aan je, Theresa. Hoe somber de situatie ook wordt. Je geeft nooit op. In tijden zoals deze heb he vrienden nodig op wie je kunt rekenen"zegt Janson. "Dat zal ik onthouden"zegt Theresa. "Er is iets dat je moet weten, als vrienden onder mekaar. Thomas en Laura zijn hier. Een surveillance heeft hem buiten de muren opgepikt. Ava wilde niet dat je het wist, maar hij kan contact met je opnemen. Als dat gebeurt, dan denk ik graag dat je mij als eerste belt"zegt Janson. "Ga je ze vermoorden?"vraagt Theresa. "Zou dat een probleem zijn?"vraagt Janson. "Hier moet ik uit"zegt Theresa wanneer er een belletje van de lift is. En we lopen met z'n vieren eruit.
"Jongens jullie moeten naar me luisteren. Het serum zal Newt niet redden. Het geeft hem wat extra tijd"zegt Theresa. "Negeer haar, ze wil je laten twijfelen"zegt Newt. Het serum zal Newt niet redden "Luister. Jullie weten wat daarbuiten gebeurt, mensen sterven, de wereld vergaat. Maar er is iets met het bloed van Laura wat ik niet begrijp"zegt Theresa. "Maak open"zegt Thomas wanneer we stil staan voor een deur. En ze maakt het open. "Laat me wat testen doen. Ik beloof dat ik haar zal beschermen"zegt Theresa. "Zoals je Minho beschermde?"zegt Thomas boos en zet de hoofd bescherming af. "Wat doe je, zet dat ding weer op"zeg ik. "Hoeveel mensen zijn er voor nodig? Hoeveel moeten er nog gemarteld en gedood worden? Wanneer houdt het op?"vraagt Thomas. "Als we een Cure hebben gevonden"zegt Theresa. "Die is er niet"zegt Thomas. "Doe geen moeite, Theresa"klinkt de stem van Janson die met een pistool op ons gericht langzaam dichterbij lopen. "Ze hebben hun keuze lang geleden gemaakt"zegt Janson. "Laat vallen"zegt een man die aan komt rennen met 2 anderen, gewapend. Thomas pakt Theresa en richt zijn pistool op haar. "Achteruit, roep ze terug"zegt Thomas. "Kom op, ik ben het. Ik ken je langer dan je weet. Je schiet haar niet dood"zegt Janson. "Denk je van niet?"vraagt Thomas. "Goed, ga je gang"zegt Janson. Ik en Newt staan achter Thomas en ik zie dat Theresa iets van plan is. "Schiet haar dood"zegt Janson en doet zijn pistool weg. Theresa duwt ons naar achter en haalt een hendel over, waardoor er een deur dicht gaat en ons gescheiden houdt van Janson en zijn mensen. "Aan de kant"zegt Janson en schiet op het glas. Naar er komt niks doorheen. Thomas en Newt trekken me mee en we rennen naar beneden.
JE LEEST
The Death Cure (TMR) VOLTOOID
Khoa học viễn tưởngLaura is samen met Minho opgepakt door WCKD. Ze hebben haar gehersenspoeld en ze denk nu dat ze een Asassin is. Je weet wel zo iemand die van toren hogen gebouwen af springt en zonder iets te breken op zijn voeten terecht komt. In ieder geval, ze ko...