Ik heb onthouden elke verdieping het was en ga je alleen naar het geluid opzoek. Met veel geluk kom ik bij de ruimte aan en zie Janson met een pistool gericht op Theresa en Thomas die in pijn op de grond zit. Janson staat met zijn rug naar mij toe. Ik gebaar naar Thomas. "Thomas? Thomas hier zo" zeg ik in gedachte. "Maak het glas kapot waar de Cranks in zitten ik zorg voor de rest" ik zie dat Thomas rijkt naar iets waar hij het plan mee kan uitvoeren. "Gemist, ettertje"zegt Janson. "Is dat zo?"zegt Thomas. Het glas breekt langzaam achter Janson. De 2 Cranks vallen Janson aan. "Kom op, we moeten hier weg"zeg ik en Theresa helpt me met Thomas. We wilde naar beneden gaan, maar die was geblokkeerd, dus we moeten naar boven. Waar nog steeds geen teken is van de heli. We wilde terug naar binnen, maar daar ontplofte net iets. Thomas ligt op de grond en Theresa houd hem vast. Ik zie de heli nog steeds nergens. Ik draai me om naar Thomas en Theresa en er komt een pijn bij de wond. Dan komt de heli opeens tevoorschijn. "Kom op"zeg ik en loop naar Theresa toe om te helpen. "Geef en jullie handen"zegt Frypan. "Kom op jij eerst"zegt Theresa tegen me. Zonder twijfel spring ik en ze vagen me op. De pijn van de wond doet nog meer pijn. En val daar op de grond. "We moeten Newt niet vergeten"zeg ik. "Laura hij is.." "Nee, dat is hij niet"zeg ik. "We moeten hem meenemen, hij ligt op een dag met een oranje vest op zijn benen"zeg ik. "Alsjeblieft"zeg ik tegen Gally die samen met Frypan bij me zit. Ik kijk naar de andere kant en Thomas heeft het op de heli gehaald. Het gebouw naast ons valt om op het gebouw waar Theresa nu op staat. "NEEE!"schreeuwt Thomas als het gebouw in elkaar stort. De helikopter vliegt verder. "Zeg het tegen Jorge"zeg ik.
JE LEEST
The Death Cure (TMR) VOLTOOID
FantascienzaLaura is samen met Minho opgepakt door WCKD. Ze hebben haar gehersenspoeld en ze denk nu dat ze een Asassin is. Je weet wel zo iemand die van toren hogen gebouwen af springt en zonder iets te breken op zijn voeten terecht komt. In ieder geval, ze ko...