Na een levens verhaal, van wat er met Gally gebeurt is. Kan ik me vrij weinig herinneren wat er is gebeurt. Het is niet dat ik verdwaald ben, maar ik ben van de groep weg gelopen en ik heb geen idee waar ik ben. Ik ben niet ver van waar ik net was, dat is het enige wat ik weet. "WICKED IS HIER!"hoor ik iemand schreeuwen en binnen een laar seconden staan er 10 mensen om me heen, met hun pistool weer op mij gericht. "Voor de laatste keer, ik ben niet van Wicked"zeg ik. "Moeten wij dat geloven?"vraagt een man. "Hoe moet ik het bewijzen?"vraag ik. Na een paar minuten gefluister, beginnen ze te lachen. "Je zou je kleren uit kunnen doen"zegt een man die zowat tegen me aan staat. Hij probeert mijn schouder vast te pakken. Ik duw zijn arm weg, en trap hem tegen zijn hoofd. Waarbij hij bewusteloos op de grond valt. "Iemand anders nog iets te zeggen?"vraag ik. En iedereen gaat weer verder waarmee hij bezig was. "Geen zorgen, we hebben andere kleren voor je"zegt een man die zijn arm om me heen wilt slaan. "Blijf van haar af"hoor ik een bekende stem zeggen. En wanneer ik me omdraai is het de blonde jongen. Met de rest van de groep. "Waar waren jullie opeens?"vraag ik. "We hebben een plan en jij zit erin"zegt de donker harige jongen. "Dat heb je fout, ik zit niet in jullie plan. Ik werk alleen en ik heb mijn eigen plan"zeg ik en loop nweg van de groep. "Hoe wil je dat doen?"vraagt de jongen die de 'baas' hier is. Ik pak een kaart uit een zak van mn jasje. Iedereen staart ernaar, waarschijnlijk omdat ze niet weten wat het is. "Wat is het?"vraagt de 'baas'. "Een keycard"zeg ik en begin te lopen. "Wij gaan met jou mee"zegt de blonde jongen. "Denk je niet dat ze het raar vinden dat ik een stuk of 7 kinderen mee neem" "kinderen?"zegt een stem. "Je kan jezelf niet eens beschermen"zegt de 'baas'. Er komt een klein groepje aangelopen. Bij de eerste man, ik sla hem op zijn kaak, dan ligt die al op de grond en bij de volgende doe ik een pols klem. Ik draai mezelf en de persoon naar de 'baas'. "Nog iets te zeggen?"vraag ik. De gast wilde adem halen om iets te zeggen, maar werd tegen gehouden door de bruin harige jongen. "Hopelijk tot nooit meer ziens"zeg ik en loop weg.
JE LEEST
The Death Cure (TMR) VOLTOOID
FantascienzaLaura is samen met Minho opgepakt door WCKD. Ze hebben haar gehersenspoeld en ze denk nu dat ze een Asassin is. Je weet wel zo iemand die van toren hogen gebouwen af springt en zonder iets te breken op zijn voeten terecht komt. In ieder geval, ze ko...