~*~ | 5. | ~*~

186 40 6
                                    

Podeszłyśmy szybko do rudowłosej i obie ją przytuliłyśmy.

Zdziwiłam się bo nie spodziewałam się po sobie, że się na to zdecyduje.

Jednak poczułam się w obowiązku żeby to zrobić.

Poczułam więź, która właśnie się między nami zawarła i powiem szczerze, podobało mi się to.

Kiedy Jazmin się uspokoiła, ruszyłyśmy na wrotkowisko.

Kiedy wjechałam na torowisko, poczułam się wolna i szczęśliwa.

Poczułam, że to moje miejsce, Jam&Roller stał się moim drugim domem.

Choć był chyba 10 razy mniejszy niż moja rezydencja, poczułam się tu wreszcie jak u siebie.

Zaczęłam jeździć zupełnie nie zwracając uwagi na to co się wokół mnie dzieję.

Kiedy jednak zorientowałam się, że wszyscy zebrani, którzy jeździli, teraz stoją i patrzą na mnie z podziwem wymalowanym na twarzy to poczułam nieopisaną dumnę i zaczęłam się popisywać.

Wykonałam układ, który prezentowałam w Meksyku na ostatnim konkursie wrotkarskim.

Jazda tak mnie pochłoneła, że wykonywałam co rusz to inne figury a kiedy zakończyłam występ, dostałam gromkie brawa.

W wejściu zauważyłam stojącego Matteo, który klaskał najgłośniej ze wszystkich.

Nie spuszczał ze mnie wzroku ani na moment.

Jazmin podjechała do mnie szybko i skierowała swój tabelet na moją twarz.

-Oto nowa gwiazda Jam&Roller. Czy widzieliście jak Ona porusza się na wrotkach? - mówiła dziewczyna. -Przed Wami Ambar Smith. Opowiedz nam coś o Twoim talencie - zachęciła mnie rudowłosa.

-Jeździć zaczęłam w wieku 5 lat, zawodowo i dla siebie - zaczęłam mówić w stronę kamery -Układ, który przed chwilą zaprezentowałam był częścią mojego finałowego występu w Meksyku na konkursie międzynarodowym, który wygrałam.

-To cudownie, gratuluję z całego serca - odparła uszczęśliwiona Jazmin. -A powiedz nam, co jest Twoim hobby?

-Szczerze? Wrotki i śpiew są dla mnie bardzo ważne w życiu, dają mi swobodę i wolność - dodałam. -Lecz priorytetem jest nauka i marzenia, które zamierzam spełniać.

-Dziękujemy Ambar za rozmowę - odparła Jazmin i obróciła tableta na swoją twarz. -Drodzy Fani "Ploteczek z Rollera", oceniajcie w komentarzach układ Ambar i nasz krótki wywiad! Jeśli filmik zdobędzie 1000k wyświetleń to zrobimy z Ambar następny filmik! A więc do zobaczenia niedługo!

-To będzie mega hit - zawołała rozanielona Delfi.

-Odkrycie sezonu - dodała rudowłosa i jak burza wypadła z wrotkowiska żeby jak najszybciej zmontować filmik.

Zaraz za nią ruszyła brunetka, która na moment odwróciła się w moją stronę, wzruszyła ramionami i ruszyła do wyjścia.

Zaraz jednak, kiedy minęła stojącego Matteo, zaczęła na niego pokazywać palcami i wysyłać buziaczki.

Roześmiałam się na ten widok, co spowodowało, że Balsano odwrócił się za siebie lecz Delfi zdążyła już uciec.

Zauważyłam, że ruszył w moim kierunku wolnym krokiem, cały czas lustrując mnie wzrokiem.

A więc nadeszła pora na konfrontację.

-Witam Nowa Gwiazdo Rollera! - uśmiechnął się szatyn i przekręcił głowę na bok.

-Witam nieznajomy, którego zupełnie przypadkiem poznałam imię - odparłam poważnym tonem lecz zaraz oboje wybuchneliśmy śmiechem.

- Wspaniale Ci poszło - pochwalił mnie Balsano.

-Mnie wszystko idzie wspaniale - odparłam udając obrażoną.

-Ale masz wysokie mniemanie - Matteo żywcem grał ze mną w grę słowną.

Podobało mi się to.

-Znam swoją wartość - odrzekłam a chłopak zmniejszył odległość między nami.

-Ja też ją znam.

-I co uważasz? - spytałam.

Chłopak uśmiechnął się w moim kierunku a ja skupiona na jego wzroku, nie zauważyłam, kiedy Matteo nachylił się nade mną i...

__________________________________________________

Witam bejbiczki w następnym rozdziale. Niestety przychodzę ze smutną informejszyn... Next już w poniedziałek o 15:00!

Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie :c

A jeśli tak to macie się zrzucić na ładną, CZARNO-CZARNĄ trumnę dla mnie i wtedy możecie mnie zabijać! XD

A jeśli trumny ni bydzie to i ja nie umrę, ot co!

Dobra Ziółka, do poniedziałku i miłego weekend'u! 😘😄

Ps. Już dziś pomiędzy 20:00 a 21:00 Q&A bohaterów "Te quiero - Simbar"!

α ρєѕαя ∂є тσ∂σ || мαмвαя || ραят 1 ✔ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz