Bogdan
- Za pobedu!
- Za pobedu!
Nazdravljam sa prijateljima osvojenom trofeju. Link je zatvorio klub, pozvali smo prijatelje i slavimo.
- Gde su kurve? – Rožer pita.
- Stižu brate – Gaston mu odgovara.
- Hej ne budite kreteni, sestre će vam biti ovde kao i moja – Sergej nas upozorava.
- Što znači da pazite na rečnik – dodam šaljivo.
- Lako je tebi, tvoja sestra je udata – Rodžer me podseća.
- Tako je, što znači da vi jebači možete samo da slinite uzalud – izluđivalo me je što su obletali moju sestru ali Meri se udala za boksera i kreteni su odustali. Teško je biti brat.
- Više ne moraš biješ njene udvarače - Sergej se mršti.
- Koga pa ti biješ? Ana je dete – Gaston ga podeća.
- Ali Vanja nije, mlađa je od mene četiri godine.
- Tvoja polusestra? Mislio sam da ona živi u Italiji - ne znamo puno o njoj.
- Živela je, prošle nedelje se preselila ovde.
- Zašto?
- Snima neku trilogiju.
- Snima? – pita Rodžer.
- Da.
- Gledaćemo film brate – znam da mu je sestra glumica ali iskreno nikad nisam želeo da saznam nešto više o njoj a jedan od razloga je i taj što nikad nisam čuo za glumicu po imenu Vanja Petrovska, niko nije.
- Možda – nasmejao se.
- Nazdravljamo sestri glumici – Link se smeje.
- Nazdravljamo.
. . .
Stigle su neke starlete čemu se Rodžer posebno obradovao, momci su se već dogovarali ko će koju da obrne nakon žurke kada je počelo komešanje. Znam da nisu novinari jer smo im zabranili ulaz, kao i uvek.
- Jebote je li ono Linda Foks? – Gaston je otvorio usta.
Okrenem se i prepoznam jednu od najbolje plaćenih glumica Holivuda. Često imamo glumice na našim žurkama ali nijedna nije izgledala ovako. Obučena kao žena mačka, sva u crnom, prosto sija i ide direkto ka nama sa još jednom curom. Lepša je nego na televiziji. Jebeš starlete i kurve ova žena je večeras moja.
- Ko je jebote pozvao Lindu Foks? – Link već balavi.
- Ko je taj srećnik?
- Prestanite – Sergej obojicu udara u glavu.
- To mi je sestra kreteni.
- Ona ti je sestra? – Rodžer ga pita.
- Da, i ne budite kreteni – namrštio se.
E u đavola. Glumica? Znači to je Vanja?
Treće pravilo. Ne krešem sestre svojih prijatelja, nikad, a ja ne kršim sopstvena pravila.
- Čestitam brate – nasmešila se i zagrlila Sergeja.
- Stigla si?
- Rekao si da je proslava važna.
- Da te upoznam sa prijateljima, Rodžer, Link, Gaston - predstavlja ih.
- Drago mi je momci – rukovala se sa svima a kreteni su slinavili.
- Nama je još draže – Gaston se ceri.
- Au – neko je gurnuo i uhvatio sam je na vreme da ne padne.
- Krose, pazi kuda ideš! – brecnem se na njega.
- Izvini brate.
- Jesi li dobro? – pitam je i shvatim da je još uvek držim.
- Jesam, dobro hvatanje – nabacila je košarkašku pošalicu i nasmešila mi se.
- Vanja – kaže dok se ispravlja.
- Bogdan.
- Zaista?
- Da, zašto? – šta znači ovo pitanje?
- Onako.
- Reci mi – sigurno se nismo nigde sreli.
- Proročica mi je rekla da će se moj budući suprug zvati Bogdan.
- I ti veruješ u te stvari?
- Naravno, takođe je rekla da će biti visok i imaće plave oči a tvoje . . . vidi plave su.
- Pa, kad želiš da se venčamo? – nasmejem se.
- Šta kažeš na nedelju? – prihvatila je šalu.
- Može, nedeljom sam slobodan.
- Prestani da flertuješ sa mojom sestrom – Sergej nas prekida. Sranje, treće pravilo. Ne petljaj se sa sestrama svojih prijatelja. Lepo sam podsetio sebe ali kada mi se nasmešila zbog Sergejevog ukora i ugrizla se za usnu zaključio sam da je ona žena na koju se pravila ne odnose. Biće ovo duga noć.
YOU ARE READING
Gatara je rekla svoje
RomanceBogdan živi životom u kome peovladavaju tri pravila. 1. Poštuj porodicu i prijatelje. 2. Bori se za ono što želiš. 3. Ne spavaj sa sestrama svojih prijatelja. Život je bio dobar dok nije prekršio treće pravilo. Vanja Petrovska je slomila njegovu vol...