12

10.7K 696 42
                                    


Bogdan

Nisam video Vanju tačno dva dana, tačnije od kad se ekipa vratila, Sergej i momci cu stalno ovde ali ne i ona, to mi smeta i jebeno sam ljut. Gde je ona?

- Šta to radiš? – Sergej me zatiče dok pokušavam da vežbam.

- Vežbam. Moram da se vratim u normalu.

- Nije li rano? – mršti se.

- Rana mi zarasta, boli me ali nije strašno.

- Je li ti doktor odobrio vežbe?

- Ne glumi mi oca.

- Samo brinem za tebe.

- Dosadno mi je, ne umem da ležim.

- Momci planiraju da svrate večeras . . . ili želiš da pozovem neku od naših prijateljica?

I evo ga problem sa sestrama mojih prijatelja. Sergej me odlično poznaje, zna kakav sa, koliko mi znače žene, kako se završvaju moje veze . . . ukoliko sazna da mi se njegova sestra mota po svim delovim moga tela, neće to dobro prihvatiti. Koji brat bi? Ja sigurno ne.

- Hej?

- Ne . . . naručiću hranu za momke.

- Jesi li u redu?

- Zašto pitaš?

- Imam osećaj kao da te nešto muči.

- Ranjen sam i vezan za kuću, to me muči – i tvoja sestra.

- Bogdane! – kao pozvana da je njen glas se prolomi kućom.

- Mala – Sergej joj se smeje.

- I ti si tu – ljubi ga i podiže kese.

- Imam tonu slatkiša – okrrenula se ka meni. Mogu da se pravim da je ne primećujem do kraja života ali Vanja nije žena koju ćeš samo okrznuti pogledom, ona je žena koja ti zarobi pogled.

- Ne znam šta bih bez tebe? Tvoj brat dolazi kod mene samo da jede – okrenem sve na šalu.

- Hej . . .

- Istina je.

- Pa nakupovala sam slatkiše za narednih mesec dana, ne bini doneću još kad se vratim.

- Odakle? – Sergej je pita pre mene.

- Sutra je premijera mog film "Ništavilo večnosti", ceo mesec mi je rezervisan- kaže.

- Gde je pemijera?

- U Londonu, odlazim večeras.

- Nedostajaćeš mi – Sergej je ozbiljan.

- Nedostajaću ti više, Rejč mi je pronašla kuću.

- Znači više nećeš živeti sa mnom?

- Čemu takav ton? Više nećeš morati da vodiš obožvateljke u hotel.

- Pimetila si – malo se postideo.

- Odrasla sam, znam šta je seks, praktikujem ga – nasmešila se i taj osmeh kao da me je šutnuo u stomak. Naravno da praktikuje seks, muškari bi dali levo jaje za noć sa njom a ja sam je odbio. Idiot.

- Dovoljno sam čuo.

- Momci će svratiti večeras na klopu, hoćeš li nam se pridružiti? – pitam je.

Gatara je rekla svojeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang