Bogdan
- Tako – zabacim glavu dok mi puši jedna od najboljih starleta u gradu.
Bezobrazna sestra mog prijatelja me je danas toliko napalila da mi je bilo potrebno pražnjenje. Zašto dođavola u ovom trenutku razmišljam o njoj?
- Ustani – moram da je izjebem i izbacim iz glave. Starletu ne Vanju, starletu. Pravilo broj tri. Pravio broj tri.
. . .
Nakon treninga umem da odem kod Sergeja ili on kod mene ali danas preskačem, iskoristio sam večerašnji izlazak kao izgovor. U stvari ne želim da sretnem njegovu prezgodnu sestru koja me pali kao da sam na dugme. Večeras ću se zanimati nečim.
- Karaoke bar? – pogledam u Linka.
- Prijatelj je vlasnik i nema novinara u blizini.
- Ko će pevati večeras? – Gaston se zeza, mi ne volimo da pevamo.
- Hajde nešto da naručimo – Sergej zove konobara.
Dobili smo piće i ubrzo smo počeli da se zabavljamo, izvođači su bili zanimljivi.
- Gledaj one seksi crvenokose – Rodžer nam kaže.
Okrenem se i ugledam tri devojke koje su obučene provokativno, nose blještavu seksi odeću koju čine prekratke suknje, čizme i majice koje otkrivaju stomak, i sve nose crvene perike. Izgleda da sve žene vole crvene perike, istu ima i Vanja.
Kreće pesma od Queen – We Will Rock You i devojka u sredini podiže mikrofon.
- Dobo veče svima – glas joj zvuči seksi i tako poznato.
Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
Singin'We will we will rock you
We will we will rock youDevojke igraju i uživaju kao i mi ali . . . devojka u sredini je nakrivila glavu i nasmešila se. Nema šanse. Nema. Jebene. Šanse.
Buddy you're a young man hard man
Shouting in the street gonna take on the world some day
You got blood on yo' face
You big disgrace
Wavin' your banner all over the placeWe will we will rock you
Sing it
We will we will rock you- Ma jel ono moja sestra? – Sergej se smeje.
- Rekao bih da jeste – potvrdim i namrštim se jer su devojke pobrale ogroman aplauz i izgledaju kao mamci za seks.
- Hvala svima – Vanja je vratila mikrofon i devojke su krenule ka nama.
- Ćao narode – Vanja se smeje.
- Vanja? Nisam te prepoznao – Rodžer je iznenađen.
- Ni ja – Link mu se pridružuje.
- Odlično izgledaš, sve izgledate odlično – Gaston ih skenira.
- Odakle vi ovde? – pita Sergej.
- Rejč poznaje sve a ovde nema paparaca - slegnula je ramenima. Logičan odgovor.
- Ćao Bogdane – nasmešila mi se jebozovno. Dođavola polugola je.
- Ćao Vanja.
- Šta ćete da popijete? – pita je Sergej.
- Da li smetamo? – pogledala je u mene.
- Ne budite lude – Link se smeje i podiže ruku.
Ovo nije moja noć.
- Pa odakle vi ovde? Momci u karaoke baru?
- Iz istog razloga kao i vi – Link odgovara.
- Zar nemate devojke? Kad god vas vidim uvek ste zajedno – ona devojka agent nas pita.
- Imamo mi devojke - Gaston se smeje.
- Neka ozbiljna veza?
- Ne.
- Ne.
- Nikako.
- Bože, kao da je veza zarazna. Znate, vreme vam je da se ženite – Vanje ispija piće.
- Ne žurimo nigde – odgovaram.
- Život je pred nama – Rodžer podiže čašu.
- Možda.
. . .
Tokom večeri zaista sam uživao, devojke su zabavne i opuštene ali sav taj smeh, igranje, odlasci do toaleta nakako su rezultirali time da sada stojim pored Vanje a ona se stalno vrcka i namešta, doriruje me, smeje se i stvarno ali stvarno moram da se maknem od nje. Žena flertuje sa mnom i to jako dobro.
- Jesi li dobro? Mrštiš se – pita me.
- Da samo moram do toaleta - da nemestim druškana u pantalonama.
- Treba li da pođem sa tobom? Da se ne izgubiš – nasmešila se.
- Verujem da ću se snaći.
- Ako te napadne neka žena u toaletu zovi – namignula mi je.
- Hoću – baš bih nju pozvao u muški toalet.
Naručim piće za društvo i krenem ka toaletu. Nije bilo gužve, srećom.
- Hej čoveče dobra utakmica – obrati mi se neki dečko od dvadeset i kusur.
- Hvala - zakopčao sam pantalone i oprao ruke. Podignem glavu i ugledam Vanju u ogledalu.
- Ovo je muški toalet – okrenem se ka njoj. Nije ništa odgovorila samo se ugrizla za usnu, kunem se da mi se kurac trznuo. Polako je vukla zube preko usne, zatim je oslobodila usnu i krenula ka meni.
Stavlja ruke na moje grudi i bez reči me poljubi. Vatreno, sočno, nagurala mi je jezik u usta i samo sam je zagrlio. Podignem je od poda i rukom je pritisnem jače produbljujući poljubac. Bila sa savršena. Iznenada prekida poljubac i vraćam je na pod dezorijentisano. Obrisala je njen karmin sa mojih usana palcem i bez reči se okrenula i napustila muški toalet.
- Čoveče želim da budem ti.
Okrenem se ka onom klincu i izdahnem. E u đavola, kurac samo što mi pocepa pantalone.
. . .
Nakon dovođeenja u red vratim se za sto i sa zadovoljstvom primetim da devojke nisu tu.
- Gde su cure? – pitam.
- Otišle su, neko je prepoznao Vanju – Sergej objašnjava.
- U redu – hvala Bogu. Bar me neće drkati više za večeras.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gatara je rekla svoje
RomansaBogdan živi životom u kome peovladavaju tri pravila. 1. Poštuj porodicu i prijatelje. 2. Bori se za ono što želiš. 3. Ne spavaj sa sestrama svojih prijatelja. Život je bio dobar dok nije prekršio treće pravilo. Vanja Petrovska je slomila njegovu vol...