Za moje divne cure . . .
Vanja
Stgla sam ranije kući jer moj brat ima važnu utakmicu, obećala sam da ću doći. Nikad niam išla na njegove utakmice ali planiram da to ispravim uostalom tamo će biti i Bogdan. Taj čovek me je ohladio kao nijedan drugi, isprva sam bila šokirana, pa onda uplašena i na kraju sam shvatila da sam možda preterala. Bogdan nije tip kojim je lako upravljati, čvrsto je rešio da se drži svojih principa i uporno poriče da među nama ima nečeg. E pa nisam ja od juče, može on da viče do zla Boga ali on mene ženi, gatara je tako rekla.
Nakon ozbiljnog razmatranja rešila sam da promenim taktiku, udariću mu čežnju. Ne krivim ga, tip nije imao vremena da me upozna ja sam ga odmah napala, moram mu prvo dozvoliti da se zaljubi u mene, da sam shvati koliko sam fantastična. Da, to je dobar plan, neću više da ga proganjam, izgleda da ga to stvarno ljuti ali moram da se pobrinem da ovaj put on mene juri. Ne mogu odustati od čoveka svojih snova, to nije u redu, naša buduća deca biće razočarana, ma neće biti ni rođena a to ne mogu da dozvolim.
Obučem dres sa brojem i prezimenom mog brata koji sam nabavila u međuvremenu i krenem da se nađem sa Anom, Sergejevom mlađom sestrom. Volim tu devojku.
- Ćao Vanja – zagrlila me.
- Ćao mala, idemo li da gledamo Sergeja?
- Naravno, hvala ti što si obećala da ćeš me "čuvati".
- Nema problema.
Sergej nam je obezbedio mesta odmah pored terena i bila sam uzbuđena.
- Izvinite – udarila sam nekog tipa.
- Ma . . . Linda Foks?
- Konan Rajt – on je glumac.
- Ćao – pružio mi je ruku.
- Ćao, ovo je Ana.
- Ćao Ana.
- O Bože, mogu li dobiti autogram? – pitala ga je.
- Naravno. Ovde si zbog brata zar ne?
- Tako je.
- Navijamo za isti tim – nasmešio se.
- Onda neću da te bijem - našalim se.
Utakmica je počela i posvetili smo pažnju igračima.
- Ovaj Tristan je zver na terenu – Konor Rajt komentariše a ja ćutim. Da, igra agresivno. Bože kakav li je tek u krevetu . . . njam.
- Hajmo, to brate! - Konor navija.
- Dodaj.
Dodao je Sergeju i koš.
- Uhu – viknem.
- Moj brat – nasmešim se.
- Ha, ha, ha – Konor se smeje.
- Fan sam tvog filma Zamka.
- Kao i svi muškarci – tamo igram prostitutku.
- Ne, ozbiljno, nije zbog golotinje samo.
- Pa, hvala.
- Odmor, ide ti brat.
- Stigle ste – Sergej nam se smeje.
- Jesmo a ti si mokar.
- Žene to vole - namignuo mi je.
- O Bože.
YOU ARE READING
Gatara je rekla svoje
RomanceBogdan živi životom u kome peovladavaju tri pravila. 1. Poštuj porodicu i prijatelje. 2. Bori se za ono što želiš. 3. Ne spavaj sa sestrama svojih prijatelja. Život je bio dobar dok nije prekršio treće pravilo. Vanja Petrovska je slomila njegovu vol...