6

10K 701 39
                                    

Bogdan

Video sam da je Sergej izašao iz kuće zato sam uzeo ključ koji mi je dao i krenuo sam da razgovaram sa drznicom od njegove sestre. Čuće ona mene, ne mogu da verujem da je zvala policiju. Zbog nje nisam jebao i bio sam izložen neprijatnosti, cele noći nisam spavao.

Uđem unutra i krenem ka njenoj sobi, otvorim vrata i zateknem je kako spava. Kao da je izašla iz modnog časopisa. Može li ova žena biti više seksi? Ne, preterala je.

- Vanja! Vanja – proderem se.

- Molim – ustala je i osvrnula se oko sebe.

- Ustaj – naređujem joj.

- Bogdane? – sklonila je kosu.

- Ono što si uradila sinoć je bilo podlo. Poslala si mi policiju u kuću! – proderem se.

- To . . .

- Nemoj ni da poričeš, saznao sam da je zvao neko odavde a taj neko si ti! – viknuo sam i malo se cimnula. Ne, moram biti jasan.

- Am . . .

- Sada ja govorim. Koji deo od "ne želim da imam ništa sa tobom", ti nije jasan?

- Bogdane . . .

- Ništa Bogdane. Ne intesuju me male razmažene divice poput tebe. Dosadno ti je pa si rešila da se igraš malo sa mojim životom? Uvredila si se jer sam te odbio?

- Ne . . .

- Tvoj brat je moj najbolji prijatelj i znam koliko te voli, samo zbog toga mu neću reći šta si uradila ali neću tolerisati da mi se mešaš u život. Jasno?

Ćutala je. Moram raščistiti ovo.

- Sprovodi svoje igrice na nekog drugog, na nekog ko je zaineresovan jer ja nisam. Odrasti.

Nije rekla ništa a nisam ni ja, okrenuo sam se i izašao.

. . .

- Molim? – izderem se.

- Samo sam htela da pitam da li želite da vam skuvam nešto – Lina se sakupila ona je moja domaćica.

- Ne, Lina hvala ti – kažem blaže.

- Slobodna si.

- Prijatno.

Čitav me boli glava, nervozan sam, mrzim policiju. I možda me malo grize savest, bio sam grub prema Vanji ali ona mora da shvati, prešla je granicu i ne želim da priznam sebi da sam bio grub zato što me neverovatno pali.

- Gospodin je tu – čujem Linu.

- Hvala – to je bila Vanja.

Nisam raspoložen za nju, dovoljno je bilo jednom.

- Ćao – rekla je tiho.

- Zar nisam bio jasan? – šta traži ovde?

- Jesi, došla sam da se izvinim – ispravila je ruke.

- Zaista?

- Da, žao mi je. Ono što sam sinoć uradila nije bilo lepo sa moje strane i ne želim da se pravdam ali mislila sam da ima nečeg među nama.

- Nema ničeg među nama – kažem oštro.

- Sad mi je jasno. Očigledno sam pogrešno protumačila našu situaciju – izdahnula je.

Gatara je rekla svojeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora