{1 maand later....}
"Pers!" Zei Ryder.
Ik perste en een kreet ontsnapte uit mijn mond.
Alex's hoofd kwam te voorschijn en ik kon een lach niet onderdrukken.
"Ik zie het hoofdje!" Zei Ryder lachend.
Ik perste en Alex kroop uit de deken.
"WUEEE!" Huilde hij wat ons allemaal hard liet lachen.
"Jullie zijn echt raar" lachte Tina.
"WUEEEEEEE!" Huilde Alex.
"Borstvoeding?" Grijnsde Caiden.
Meteen was Alex stil en keek hij mij aan.
Iedereen lachte weer en Danny hield de iPad omhoog waar een andere positie opstond.
"Daarover gesproken. Ik begin weer te lekken he. Is dat normaal? Dat er melk uit je tepels lekt?" Vroeg ik en ik en Rydie deden een andere yoga pose.
"Ja toch?" Zei Caiden en stopte een wortel in zijn mond.
"Ja sowieso" zei Ryder.
"Zal ik het opzoeken?" Vroeg Danny.
"Ik doe het wel" zei Alex.
Hij pakte een boekje die we hadden gekregen bij de zwangerschapscursus.
"Ik heb serieus net zoogkompressen in mijn sportbh gestopt" zei ik.
"Blijven zuchten" zei Danny en liet de volgende positie zien.
Ik ging in de positie zitten en Ryder keek toe.
"Tijdens de zwangerschap kunnen je borsten zomaar 1-2 cupmaten groeien. Door een snelle groei van je borsten kan je striae krijgen. Draag een BH die voldoende ondersteuning geeft. Bijvoorbeeld een 'meegroei-bh'.
Aan het einde van het eerste trimester kunnen je tepels nog donkerder worden, staan ze prominenter vooruit en worden de kleine bultjes (kliertjes van Montgomery) duidelijker zichtbaar. Dit alles is zodat je kindje na de geboorte makkelijker jou tepel kan vinden. Tevens scheiden de kliertjes van Mongomery een vettige substantie uit die je tepels verzorgt" las Alex hardop voor.
"Dat wist ik al. Mijn tepels zijn serieus van lichtbruin naar zwart gegaan" zei ik en Alex grinnikte.
"Ik dacht je had je tepels geverfd" zei hij en iedereen lachte.
Ik rolde met mijn ogen en knikte naar Alex als teken dat hij verder moet lezen.
"Al tijdens je zwangerschap kan er melk uit je borsten komen. Deze eerste melk heet Colostrum en zit boordevol met anti-stoffen en is heel voedzaam omdat het rijk is aan eiwitten. Colostrum wordt daarom ook wel eens de 1e vaccinatie genoemd.
Hoe verder je in je zwangerschap komt, hoe meer melk je kan gaan lekken. Dit is heel normaal.
Wees niet ongerust als je nog geen melk lekt. Ook dit is heel normaal en zegt niets over of je na de bevalling wel of geen borstvoeding kan geven.
Draag eventueel al tijdens je zwangerschap zoogkompressen als je veel melk lekt." Las Alex voor.
"Oh. Ja, heb ik. Zoogkompressen. Check" zei ik en Danny liet de volgende positie zien.
"Wat is dit?! Zo lenig ben ik niet" zei ik en iedereen grinnikte.
"Dit is goed voor de bekken... of zo" zei hij.
Ik ging in de positie zitten.
"Veel vrouwen hebben de eerste 14-16 weken van de zwangerschap niet zo veel zin in seks. Je voelt je vaak moe en misselijk en moet er niet aan denken dat er iemand aan je zit." Las Nick voor.
Ik rolde met mijn ogen en Alex trok grijzend het boekje uit zijn handen.
"Na deze periode hebben veel vrouwen juist meer behoefte aan seks. De vagina en je kittelaar worden, tijdens de zwangerschap, beter doorbloed waardoor veel vrouwen geiler zijn dan anders. Ook is er vaak meer vaginale afscheiding, je bent 'natter'.
Veel vrouwen bevredigen zichzelf vaker als ze zwanger zijn. Je hebt meer zin en als je 's middags even gaat liggen is dit een uitgelezen moment om jezelf te bevredigen. Daar is niets mis mee en het is zeker niet gek" las Alex grijnzend voor.
"Oh yeah" zei Sander.
Ohmygod! Ik ben helemaal vergeten dat hij hier zit!
Ondertussen zat iedereen hard te lachen.
"Nee! Geen oh yeah!" Zei ik boos.
"Sander kom hier" zuchtte Tina.
Sander hinkte naar haar toe en Tina zette hem op haar schoot.
"De eerste weken van de zwangerschap heb je toch ook vaak last van je tepels of zo?" Vroeg Joshua.
"Jaa. Het is gevoeliger en doet wel pijn" zei ik en ging in de volgende positie zitten.
"Gaan we eten halen?" Zuchtte ik.
"Nee! Je zit midden in een yogales" zei Danny streng.
"We zitten midden in de woonkamer" zei ik en ging op de grond zitten, "en ik ben al 2 uur bezig. Ik heb honger"
"Ja, kom dan. Dan kunnen we in het bos rondjes lopen" zei Tina.
"Bos?" Alex keek meteen op van zijn telefoon en ik grinnikte.
"Oké we gaan. Dan kan ik Xavier los laten" zei Alex.
We stonden allemaal op en ik kleedde me om.Ik liep naar beneden en deed de jas van Sander aan.
Tina pakte zijn handje vast en we liepen het huis van Alex uit.
"Waar gaan we eten?" Vroeg Danny.
Ondertussen zijn Nick en Alex al veranderd naar hun wolfvormen.
Sander weet hier trouwens van. Hij reageerde echt enthousiast.
"Gaan jullie maar naar het bos. Wij gaan wel eten kopen en dan gaan we ergens in het bos eten" zei Maddie.
Alex likte mijn hand en ik aaide over zijn kop.
Ik gaf een kus op zijn snuit en hij rende weg met Nick.
"AYE!" Caiden rende met Joshua achter ze aan.
Caiden sprong in de lucht en veranderde naar zijn grote bruine wolf.
Joshua veranderde naar zijn grijze wolf en samen renden ze weg.
"Ga je niet mee?" Vroeg ik aan Ryder.
"Laatst lieten ze me in een meer vallen. Nee dus" zei Ryder.
Danny lachte en rende achter de jongens aan.<<>>
Wij liepen met volle handen naar het bos.
Ik hoorde luide grommen. Maar geen boze, maar juist speelse.
"Iemand is hier speels" zei Maddie.
"Dit zie je niet elke dag" zei ik en keek naar de grote wolven die heen en weer renden.
Caiden viel op de grond en Alex viel over hem heen.
Dat zag er hilarisch uit.
We begonnen allemaal te lachen wat de wolven op liet kijken.
Alex rende naar me toe.
We gingen op de grond zitten ergens bij een boom in de schaduw.
Alex veranderde naar zijn mensenvorm en had al een basketbal short aan.
Hij plofte naast me neer en pakte een frietje uit de zak.
Ik gaf hem zijn voedsel en Joshua begon te lachen.
"Hoe jullie vielen was hilarisch" lachte hij.
Ik schoot in de slappe lach en iedereen ook.
"Wat zaten jullie te doen?" Lachte Ryder.
Ik gaf Sander een paar frietjes.
"Wedstrijdje. Wie als eerst 8 rondjes had gered en ik struikelde over een tak" zei Caiden.
"Dat was echt onverwacht. Ik was zo lekker bezig en opeens viel je voor mn neus" zei Alex.
"Het leek alsof je bijna je nek brak" lachte ik en keek Alex aan.
"Was ook zo" hij wreef pijnlijk over zijn nek en iedereen lachte.
Ik pakte een kipnugget en dipte het in de zoetzure saus.
Ik stopte het in mijn mond.
De rest van de dag bleven we in het bos spelen.
Iedereen was inmiddels in hun wolfvorm behalve ik en Sander.
Sander speelde alleen mee.
Ik bleef hier bij de boom zitten en keek hoe ze rond renden.
JE LEEST
My mate, The Demon King
WerewolfAliandra Nove, een meisje van 18 jaar oud. Ze is een badgirl, heeft een attitude, is stil en slecht. Dat werd allemaal nog erger toen ze haar familie verloor. Alejandro García, een man van 21 jaar oud. Hij is wreed, harteloos, gemeen en zelfverzeker...