Ne postoje slučajnosti, ako nesto treba da se desi desit će se. Tako je vatra srela vodu. Ali niti je voda isparila, nit se vatra ugasila!
Kao da sanjam osvetnički san. Na parkingu je bio crni Mercedes i kao dodatak na njega je bio naslonjen Alex.
Zastala sam na mjestu s nadom da me neće primjetiti i da ću uspjeti nekako otići okolo drugim putem. Hah kamo sreće. Prekrstio je ruke naslonjen na auto, upućujući mi oštar pogled. Napravila sam jedan korak naprijed i zaledila se kao da me presjekao na pola tim pogledom. Bio je u istoj odjeći kao sinoć. Nije valjda prespavao ispred kuće?
Alex P.O.V
Nadam se da izgledam dobro posto sam noc proveo u autu samo kako bi ona bila prva stvar koju bih ujutro vidio. Kada mi je jučer zatrubuli iz auta osvetnički, odlučio sam malo preokrenuti igru. Studira medicinu, nije ni čudo kako zna pravo mjesto gdje treba ubost. Parkirao sam se ispred njene zgrade te večeri i odlučio prespavat u autu. Plan je bio da vidim njenu vilicu do poda kada me ujutro ugleda. Odlučio sam prespavat jer nisam znao kad tačno kreće iz kuce, a izgleda da je ovo jutro imala rano predavanja. Ovog puta je iz kuce iskoračila sa nekom elegantnošču kao i uvijek, ali s drugačijim stilom za faks. Ne znam možda joj nije prijalo ono piće sinoć. Kao sto sam i želio. Kada me ugledala zaledila se a vilica se sama otvarala, ali ubrzo nakon toga je shvatila i zatvorila usta. Nisam Ništa progovarao već sam joj upućivao đavolske smjeske od kojih se kao sto sam mogao primjetiti na daljinu ježila sva.Sofija P.O.V
Fuck ugledao me, sad nema ništa od onog bježanja. Sta će debil ovdje. Huh samo budu opasna i direktna, hajde! Polako sam mu prilazilaJa:" jel ti to nije prijalo sinoć ono piće?" upitala sam s nadom da sto prije sve prođe
On:" posto si ga sinoć ti platila došao sam da nadoknadim štetu"
Ja:" sve u redu" šapatom sam prolazila pored njega kao da sam miš koji bježi od mačke, s nadom da će ušutiti a ja na miru otići na faks. Hah puste želje.
On:" vako rano dosta se manijaka vraća pijano iz kafana pa bih preporučio pratnju do faksa" rekao je vadeći ključeve od auta iz džepa
Ja:" jesi li sebe ubrojao u tu grupicu"
On:" ja samo sp..." prekinuo ga je glas koji je dovikivao s prozora.
O moj Bože to je bila moja mama, divno.Mama:" decko, jesi li ti Alex ili mi se samo pričinjava"
Alex:" poštovanje gospođo, da ja sam. A vi ste Predpostavljam onda Sofijina mama."
Mama:" naravno da jesamm, pa zar ne vidiš na koga je lijepa. Hajde upadaj unutra da malo čavrljamo"
Ja:" mama prekini."
Alex:" kako vi zapovijedite"Ništa od mog faksa danas. Morala sam i ja uci jer Bog zna sta bi pricali sve. Vratili smo se kucu. Alex je prvi ušao i upoznao se s mojom mamom, na žalost. Sjeli smo smo dok je teta Lidija donijela kafu( naša spremačica dugo godina). Tražila sam gorku crnu ne bih li se probudila iz ove more.
Mama:" pa zgodni decko, otkud ti ovdje ovako rano" pitala je Alexu smijući mu se
Alex:" imao sam sa Sofijom nesto raščistiti pa sam morao od sinoć cekat na nju"
Mama:" Mhm. A ti moja curo ništa se ne hvališ. Hoćete mi ispričati sta je onda bilo sinoć."
Počeli smo pricu od sinoć na žalost i to je Alex sve divno krasno opisao. Hah. Ne znam zašto je moja mama luđa od drugih normalnih. Isto kao da smo zamijenili uloge ja i ona.
Mama:" a moja divna kćerka. Ona ti tako nikad ništa ne prihvata. Ni sama ne znam sta joj je. Hahaha. Ljubice zar nisi trebala na faks ti?"
Ja:" da jesam mama! Al ko bi vas ostavio same. Bog sami zna sta bi bilo na kraju."
Alex:" Ah Bože sta bi moglo biti. Samo bi smo popili kafu i pricali o uobičajenim stvarima. Je li tako gospođo"
Mama:" naravno zgodni moj decko. Nego reci mi Imal kakvih cura." kada je mama zavrsila pitanje zagrcnula sam se gutljajem kafe i počela kašljati.
Ja:" mama intimna pitanja, smiri malo"
Alex:" kakva intimna. Nema moja gospođo ni sam ne znam sta ću. Sve napumpane sa silikonima, piju vise od muškaraca, niko ne studira ništa sve hoda vamo tamo. Uzas"Mama:" zgodni moj znam. Imaš nam neki tip djevojke reci nesto ako je nemaš." prevrtala sam ocima jer je mama pretjerala
Alex:" Pah ja već radim, završio sam faks. Vise mi i nije nesto do zabavljanja, nego do nečeg pravog. Možda do majke moje buduće djece, nekog normalnog. Volim cure srednje visine, a na njima najbolje stoji ništa drugo nego mantil. Stoga neka doktorica fina i ja zadovoljan"
Opet sam se zagrcnula gutaljajem kafe u ustima i počela kašaljati još jače kada je rekoa doktorica. Sta je ovom manijaku. Dok sam kasaljala uspjela sam primjetiti mamin osmijeh
Mama:" draga moja sta ti je? Ovo ti je već drugi put. Isto kao da o tebi pricamo curo moja sta ti je" pogledala je Alexu i oboje su se u isto vrijeme nasmijali. Kakva je ovo vrsta pakla sta je ovo. Nakon dugotrpne kafe Alex se uputio vani, a i ja sma morala sto brže na faks.
Mama:" hvala ti sto si mi malo zabavio ovo jutro divan si momak. Navrati nam opet"
Ja:" mama i ja idem na faks isto baj baj"
Alex:" ja ću te povuci, svakako je usput"
Ja:" neka hvala samo ti svojim poslom"
Mama:" hvala ti Alex i ja bih bila mirnija kad bi znala da ću je iz sigurni ruku pustiti. Ovo je užasan svijet" stuzila se dok je gledala Alexa. Isto kao da imaju neke sifeAlex:" ne sikiraj mamu ja ću te odvući, vidiš da je zena u pravu" rekao mi je upucivajuci me ka autu. Mama je dobro odglumila ovo pa Nisma mogla da ne padnem na taj uplašen pogled.
Ja:" dobro, dobro. Mama platit ces za ovo"
Sjela sam u auto sa njim i odvukao me do faksa. Putem je pričao, pola nisam slušala a na pitanja sam odgovarala sa da i ne. Tako prosto.
Stigli smo, a on je parkirao auto malo dalje od faksa. Izašao je i otvorio mi vrata. Izasla sam i ja pa smo se zajedno uputili ka faksu. Nisam imala izbora. Na polovini puta me neko zakačio ramenom. Okrenula sam se kad ono...🔜Nadam se da vam se svidio ovaj part. Ko je zakačio Sofiju? Neko poznat? Neko koga Alex poznaje?➡️➡️ Ljubim vas💕😘
YOU ARE READING
Neodoljiva ponuda(Sezona 1)
RomanceU sta mi se pretvorio život. Od obične lijepe cure koja je na studijima sam postala glavna tema, dok nisam dobila jednu neodoljivu ponudu koja će mi preokrenuti život iz krijena. Ponuda koju sam prisiljena prihvatiti!!! DRUGA SEZONA JE IZBAČENA...