" Zbog samo jedne krivo donesene odluke u trenutku kada se sve čini važnijim od ljubavi, citav život može biti promašaj!"
Ah Bože sta sad on hoce? Pozvala sam ga...
Ja:" hej, halo sto zoves ovako kasno?"
Benjo:" morrr...as doći odmah, moli...mm te, ulica Njegova 14, moli..mm te požuri!"Zvučao je prestravljeno. U svom životu nisam nikada cula ovakav glas. Nisam se mogla oduprijeti osjećaju, pa sam morala provjeriti sta se desilo. Obukla sam dzemper i trenerici jer nisam imala vremena, a ni živaca za neke pantole nesto, a kosu sam vezala u visok rep nabrzinu.
Mama spava kao top pa nisam imala problema sa iskradanjem. Zgrabila sam ključeve s police i uletila ravno u auto. Na Google maps-u sam pronašla ulicu jer mi je bila nepoznata kao i kvart okolo nje. Stigla pred sami ulaz u ulicu. Prva tri svjetla ulične rasvjete su radila s poslije toga sam bila prinuđena upaliti dupla svjetla u autu jer me ostatak vremena pratio mrak. Na sredini ulice sam primjetila par klubova. Svaki je bio na cosku raskrsnice. Sva četiri su normalno radila jer uvijek ima budala koji luduju navečer. Ugledala sam kako neko jedva mase rukom, totalno bolesno pa sam se uplašila jer sam mislila da je neki psihopata željan djevojke, dok nisam pogledala bolje. To je bio Benjamin. Naglo sam izasla iz auta i dotrčala do njega. Nije imao ozlijeda po tijelu, ali se borio za vazduh. Poslije par zahvata uspio je normalno pricati.
Benjo:" Izvini sto sam te probudio. Hvala ti sto si mi pomogla."
Ja:" hjoj,pusti to, sta ti se desilo? Bez daha si ostao mogao si se onesvijestiti!"
Benjo:" ne znam koliko ces biti rada da ti kazem. Alex"
Ja:" STA S NJIM BENJAMINE?"
Benjo:" Huh, vako, bio sam u klub jer ono uvijek mogu ponoviti godinu ako padnem, i tek sam bio došao a poslije mene se pojavio Alex. Prisao mi je i uhvati me za vrat. Nije me jako stegao stvarno. Uhvatio me i rekao mi " molim i govorim ti kao muškarac da se odmakneš od Sofije. Studirate zajedno i super. Mani je se i dosta" i izašao je. Eh sad kako sam zadobio gušenje nije od Alexe stvarno on me samo malo pritisnuo čak nije ni stegnuo. Nastala je svađa poslije između nekih drogerasa. Mislili su da ja učestvujem pa su me prigušili uz zid. I Eto tako je to bilo. Trebala mi stručna pomoc a nisam smio pozvati hitnu. Onda bi tu bila i policija i ovo i ono i na kraju bih bio zboden. Izvini. Nadam se da je s Alexom sve u redu, da ga neko nije zaustavio putem. Nazovi ga."Ja:" možda si upravu. Hjoj sva sam se zgrozila kad si progovori na telefon, uzas" rekla sam okrećući Alexu. Dao mi je svoj broj kad smo bili kod mame na jutarnjoj kafi i posto je to mama bila tu morala sam ga zapisati.
Ja:" halo Alex"
Alex:" hej Sofija. Jedan je sat, sta je bilo?"
Ja:" ovaj, kako si?" rekla sam glupo pitanje
Alex:" dobro, Sofija sta je bilo pređi na stvar"
Ja:" gdje si sada?"
Alex:" kuci Sofija, sta se desilo?"
Sofija:"ma samo da vidim gdje si, kako si. Ok onda ništa sve super. Cujemo se pusa" Oj fuck mahinalno sam rekla pusa, fuckk.
Benjamin me samo gledao zbunjeno poslije ovog pusa. Tada sam shvatila da sam glasno razmišljala. Sjeli smo u auto i odvezla sam ga do kuce. Pomogla sam mu da uđe pa sam onda ja isparila kuci. Legla sam u krevet i utonula u san.
ESTÁS LEYENDO
Neodoljiva ponuda(Sezona 1)
RomanceU sta mi se pretvorio život. Od obične lijepe cure koja je na studijima sam postala glavna tema, dok nisam dobila jednu neodoljivu ponudu koja će mi preokrenuti život iz krijena. Ponuda koju sam prisiljena prihvatiti!!! DRUGA SEZONA JE IZBAČENA...