Mama bi mi rekla:" Nemoj da odustaješ, samo budi svoja, jer je život suviše kratak da bi bila neko drugi!"
Ušli smo i tada sam shvatio da ta Najsjajnija zvijezda sto fali na nebu, zapravo sjedi u kafiću. Da li je moguće da se proljepšala od našeg zadnjeg sretanja?
Sofija P.O.V
Sjedila sam sa društvom u jednom kafiću koji sam mnogo volila posjećivati. Nisam isla na faks pa sam obukla suknju. Stol nam je bio negdje na sredini kafiću i odmah je gledao u vrata. Sjedili smo, smijali se i družili. Jednog trenutka sam primjetila da je par osoba okrenulo glavu prema vratima pa sam i ja.
Sjedila sam na bočnom dijelu stola i samo sam zaokrenula glavu na drugu stranu. To je bio on! On sa ocean plavim ocima, bio je na vratima. Gledali smo se u oci par sekundi dok se nisam vratila u Normalan svijet i zagrcnula se kafom. Počela sam ko budala kašljati, jer sto da ne mislim. On je otišao sa drugom i sjeo za stol preko puta mene, tako da smo se mogli ravno u oci gledat.Uzela sam torbicu i otišla do WC-a pokušavajući izbjeći ikakve poglede. Kao budala sam okrenula glavu za 360 stepeni kako ne bi došlo do kontakta ocima. Bila sam u wc-u i razmišljala sta ću sad, kako ću Bože. Otvorila sam vrata kad direktno bam! Zabila sam se u nekog. Koje sam sreće bila, kada sam podigla glavu našla sam se u tim oceanskim ocima. Opet.
Ja:" Izvini molim te, ovaj slučajno" rekla sam dok sam glavu spuštala ka podu
Alex:" nema veze snjeguljice, ja sam kao sto znaš uvijek tu da ti pomognem/ spasim te" rekoa je kroz neki đavolski osmijeh aludirajući da događaj sa partyja
Ja:" hvala ti još jednom" rekla sam i brzim korakom krenula do stola. Kada sam sjela i pogledala prema wc-u on je bio na starom mjestu kod vrata i gledao pravo u mene. Zaledila sam se i okrenula glavu.
Ivona:" je li ono opet Alex koji ti je prisao na partyju?"
Ja:" hjoj jeste"
Ivona:" pa sta je ovo bas te zaganjao, ne mogu vjerovat. Od kad je postao punoljetan uvijek su cure njega ganjale, a on nije ni jednoj prisao prvi."Ja:" super onda Nek ne prilazi ni meni" rekla sam odbojno dok sam u glavi slagala kockice price koje mi je Ivona sada rekla.
Ivona P.O.V
Mnogo volim Sofiju, ona mi je najbolja drugarica. Znam da sada ne želi decka onoliko koliko ih joj je i prolazilo. Znaci mnogo. Nekada nije svjesna sebe. Kada obuće štikle i neku haljinu kao na mom rođendanu izgleda savršeno do te količine da bih je rascerupala kao i one silikonuse kad je ugledaju. Šalim se. Ima predivnu cickavu kosu koju mnogo voli i samim tim ta kosa izgleda još moćnije. Hladni plejboj Alex. Hmmm. Prvi put u istoriji njegovog života je prisao djevojci, odbranio je, spasio, sto god. I to je bila moja drugaricaaaaa. Bože koje slučajnosti. Vidila sam tu noc kako ju je gledao dok je plesao s njom. Bilo je predivno samo gledati to. Dva moćna lika koja vrijede svaki za sebe a kada se spoje nastaje tamno svijetlo. Tama ne može živjeti bez svijetlosti dok je svjetlost moćna kad je tama tu. Eh ista priča. Vidjet će mo kako će ovo završit. Hoce li tama progutat svjetlost ili će joj jedina hrana za opstanak biti svjetlost.
Družili smo se u kafiću dok je Sofija imala napade panike, ruke je trljala o suknju, gledala u tacku pravo ispred sebe. Sve do toga kada za stol nije prisao niko drugi nego...🔜💕Nadam se da vam se svidio ovaj dio. Ko je prisao za stol? Da li je to opet bio Alex ili možda neki novi akter? Sta je Sofija uradila? Sve u nastavku koji je uskoro. Ljubim vasss💕💕
CZYTASZ
Neodoljiva ponuda(Sezona 1)
RomansU sta mi se pretvorio život. Od obične lijepe cure koja je na studijima sam postala glavna tema, dok nisam dobila jednu neodoljivu ponudu koja će mi preokrenuti život iz krijena. Ponuda koju sam prisiljena prihvatiti!!! DRUGA SEZONA JE IZBAČENA...