Golupčići

2.5K 70 4
                                    

Moj otac je znao reci:" dve stvari ne možeš vratiti. Mrtve i izgubljeno povjerenje!"

Sjela sam na hladan beton odmah do njega
Ja:" kako si lijep tata..." rekla sam spuštajući buket cvijeća na njegov grob. Danas mu je godišnjica i već od kada sam punoljetna dolazim taj dan otprilike u ponoc na groblje do svitanja sunca.

Alex P.O.V
Taj dan je bila je godišnjica smrti mog brata. Imao je 15 kada je umro. Taj dan dolazim sam na groblje i ostajem do ponoći, do novog dana. Otkucala je ponoć, novi dan. Poželio sam mu laku noc i krenuo prema izlazu. Obično nema nikog u ovo vrijeme ali sam tada dok sam koračao prema izlazu čuo jecavi ženski glas. Malo sam se približio kako bih čuo, iako je to nekulturno s moje strane.

Xx:" kako si lijep tata. Nije ni čudo sto se mama zaljubila u tebe, ako si ovako lijep s toliko godina mogu mislit kakav si bio. Sta ima kod tebe, kako si, vidim da se dobro držiš. Ja sam dobro. Studiram, a sad sam upisala 4 godinu medicine." kada je to rekla malo me je podsjetila na nekog, al nebitno

" kao sto si me molio tog dana. Uspijevam. Svakim danom sve vise i vise tata. Tada si umirao na mojim rukama jer nije bilo doktora šapucuci mi da jednog dana budem bolja od tih ljudi tu. Shvatila sam poruku i jednu i drugu. Hah. Hjoj znala sam da ces me to pitat. Nemam momka još tata, prvo skola. Ali Haj recicu ti iako si već vidio to. Da on. Nisam Zaljubljena niti mi se sviđa ali je simpatičan. Ima crnu kosu i super se oblaci. Ne znam gdje radi i sta ali to i nije bitno na kraju. Kažu mi da je prvi put prisao prvi nekoj curi i da sam to ja, hah ne znam koliko je istina. Brzo postane nervozan pogotovo kad mu spomenem ono druga s faksa, vjerovatno ga znaš.... Tata... Falis mi. Mnogo mi falis. Prazna sam bez tebe. Vidiš kako sam hladna, nikada Nisma bila ovakva. Fali mi dio mene, dio moje duše. Nekada lutam snovima tražeći te. Mama je dobro, al to je mama, luda kao i uvijek. Nedostaješ. Nedostaješ u onoj velikoj kuci. Da slavimo rođendan, uspijeh, faks, sve... Neko da ne bodri, podigne kad padnem, ispravi kad sam u krivu, jednostavno falis sa svojim malim osmijehom i sjedkastom kosom tata!" rekla je to zadnje povisujući ton kroz jecaj, ali nije plakal još uvijek. Prisao sam joj. Dotakao je za rame. Okrenula je glavu. Oci su bile pune suza, glas jecav, ali je još bila najljepše sto sam vidio i životu. To je bila Sofija! Gledali smo se u oci dok sam sjedao do nje. Obrisala je oci pune suza kojima je trenutak falio da se sliju niz to dječice lice. Stavio sam joj ruku na rame i privukao sebi. Nije se odupirala već me zagrlila, čvrsto, jecajući. Sjedili smo neko vrijeme tako. Vidio sam da joj je bilo tesko, mnogo.

Ona:" ovaj, hvala ti, ja ostajem do svitanja pa možeš ici da ne ceskas bezveze, još radiš. Još malo ću se popričati i brzo će proći, al hvala ti"

Ja:" čuvaj se djevojčice" rekao sam spuštajući poljubac na njen vlažni obraz.

Sofija P.O.V
Poljubio me u obrazzz! Tada sam bila previše onako rastrešena da bih shvatila sta se desilo, pa nisam toliko tome davala na značaju. Pricala sam još malo s tatom dok nisam primjetila zrake sunca koje se bude. Shvatila sam da sviće i da mi je brzo prošlo vrijeme. Poljubila sam ga i ostavila bijele ruže na grob. Stalno uzimam bijele ruže, značajno. Sjela sam u auto i krenula sam prema kući. Mama je spavala, jer zadnjih par godina me ne može čekati da se vratim jer ima problema s nesanicom pa pije tablete i one urade svoje. Presvukla sam se u pidžamu i legla da spavam. Stavila sam mobitel pored sebe. Upalila sam da pogledam koliko je sati i vidila sam poruku od Alexe.

Alex:" lijepo spavaj djevojčice"
Zašto djevojčice? Nije ni bitno sada. Tonula sam polako u san.

(...)
Probudila sam se i stvarno mi tog jutra nije bilo do faksa, a i mama mi je rekla da ne idem. Otišla sam na trcanje da razbistrim misli malo. Bila sam bolje raspoložena nego te noći. Izasla sam iz kuce i otišla na šetalište. Kao bomba za razbuđivanje od ranog jutra, na početku šetališta srela sam Alexu. Bio je u sorcu i sportskoj maici. Zaključujem da je izašao na tračanje. Spazio je i on mene. Bio je s nekom silikonskom fufom koja je imala top koji je jedva prekrivao njene plastične grudi. Prilazim laganim korakom i stavljam ruku na Alexino rame, ne znam zašto sam to uradila.

Neodoljiva ponuda(Sezona 1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora