Trandafir Alb

27 1 0
                                    

Într-o grădină plină de tufișuri, afară dintr-o grămadă de iarbă și buruieni, apare, ca și cum nicăieri, un trandafir alb.
Era albă ca ninsoarea, petalele îi arătau ca o catifea, iar roua dimineața strălucea din frunze ca niște cristale splendide.
Floarea nu se putea vedea, așa că nu știa cât de frumoasă era ea.
Așa că ea a petrecut câteva zile din viața ei, până când s-au îndreptat, fără să știe că în jurul ei erau uimiți de ea și de perfecțiunea ei: parfumul ei, moliciunea petalelor ei, eleganța ei. Nu și-a dat seama că toți cei care au văzut-o vorbeau bine despre ea. Buruienile care o înconjurau erau fascinate de frumusețea ei și trăiau într-o stare de încântare pentru aroma și apariția ei.

Într-o zi fierbinte, însorită, o fată se plimba prin grădină, gândindu-se la câte lucruri minunate ne-a dat mama Natura, când a văzut brusc un trandafir alb într-o parte uitată din grădină. Trandafirul începea să se estompeze și să se înmoaie.

- "Sunt zile de când a plouat"

ea credea,

- "dacă trandafirul rămâne aici până mâine, va fi complet uscat. O voi lua acasă și o voi pune în vaza minunată pe care o primesc ca un cadou.

Și așa a făcut-o.
Cu toată dragostea ei, a pus trandafirul alb în apă, într-o vază frumoasă colorată de sticlă, și a pus-o lângă fereastră.

- "Voi pune-o aici"

ea credea,

- "ca flora să poată lua soare."

Ceea ce tânără nu-și dădea seama că reflecția de pe fereastră însemna că, pentru prima dată, trandafirul sa văzut și cum arată.

- "Eu sunt?"

Gândul la trandafir.
Puțin câte puțin, frunzele ei înclinate începură să se ridice, din nou întinzându-se spre soare și, treptat, trandafirul și-a recăpătat apariția. Când se întoarse în totalitate la ea, ea se uita la reflecția ei și vedea că era într-adevăr o floare frumoasă.
Ea credea

- "Wow! Până acum nu mi-am dat seama cine sunt, cum aș fi fost atât de orb?"

Trandafirul a ajuns să-și dea seama că își petrecuse zilele fără să-și aprecieze frumusețea, în imposibilitatea de a se vedea, în imposibilitatea de a ști cine era cu adevărat.

Dacă vreți cu adevărat să știți cine sunteți, uitați tot ce este în jurul vostru și doar căutați în inima voastră.

Povesti scrise de Mine-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum