Primul sarut

0 0 0
                                    

Ce frumoasa e tineretea,cand stii sa o traiesti,fara regrete..
<3 asa a fost si prima mea iubire.. sa zic asa
Pe scurt, aveam 16 ani cand am crezut ca ma indragostisem de un coleg din liceu, eu eram timida in preajma baietilor, asa ca nu puteam sa ii spun lui George ca il plac,cand il vedeam,tremuram si nu mai aveam idei,zambeam si cam atat..
Pe vremea aceea,colega mea de banca,stia ca il plac,si a decis ca il va intreba daca nu doreste sa se intalneasca cu mine.. imi venea sa ma bag in pamant de rusine,dar spre norocul meu,si el ma placea,insa nu a stiut cum sa se bage in seama.
Asa s-a intamplat,ca la ora de geografie,m-am invoit pt 10 minute, afara ploua,iar noi in fata scolii ne sarutam in ploaie..
A fost primul meu sarut cu el,dar si ultimul.
Dupa nici doua zile,toata scoala stia ca ne-am sarutat,dar l-a amenintat un baiat ca il bate,daca nu ma lasa in pace, si asa a decis ca nu merita sa fie batut,pentru mine..
Inca 2 ani si ceva ne vedeam zilnic la scoala,dar nici macar odata nu a incercat sa ma caute..dupa terminarea liceului,si-a luat inima-n dinti sa isi ceara iertare,si sa ne intalnim.. Pentru mine nu a mai contat ce vrea el, ramane o amintire placuta sarutul in ploaie,dar cine nu te vrea odata, nu o sa fie capabil sa te pastreze nici a doua oara!

Povesti scrise de Mine-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum