"נואלי! זה אדיר." מיה אומרת כשאני כותבת לה על קורס הצילום.
"מיה. חדר אומנות, קצת שקט." מעירה לה המורה שעוברת לידנו.
מיה מהנהנת ואז ממרפקת אותי קלות, "נו, נרשמת?"
אני ממצמצת לרגע ואז ממהרת להקליד.
-לא. סתם חשבתי על זה. אני אברר היום.
"תעדכני." מיה אומרת בקולה המתרגש הרגיל שעולה בסוף המילה.
אני מחייכת. מיה מפטפטת עוד קצת על כמה שזה יכול לעזור לי להשתפר בצילום.
"וגם ככה את טובה בזה אז זה לגמריי טוב לך."
היא עושה כמה טעויות בציור שלה על הקנווס, אבל עם כישרון כמו שלה אני לא חושבת שטעות נחשבת טעות.
כל משיכת מכחול שיצאה מתחומה מיה הופכת לעוד חלק מהיצירה. למיה יש ידי אמן.
"בדיוק כמו שאת יודעת לתפוס את הזווית הנכונה, אני יודעת להזיז את היד בצורה הנכונה כדיי שיצא משהו." היא אומרת לי כל הזמן.
אני מציירת כוס על בר עם משקה נוצץ. אין לי מושג אפילו למה. מיה זורקת לי טיפים מפה לשם תוך כדי דילוגייה הקלילים בין שלבי הציור שלה.
מה שאני בחרתי לצייר אולי יותר פשוט אבל לי זה לוקח הרבה יותר זמן. בסוף אותו שיעור אני עוד לא סיימתי את הצביעה הראשונית, ומיה כבר הציגה לראווה את תמונת הנוף עם שלושת הזאבים שלה.
אני לא מקנאה, אני יודעת מה הכישרון שלי. מיה כל הזמן מציירת ואני חושבת שגם אני צריכה יותר לצלם. בהפסקת הצהריים אני מחליטה לברר על הקורס.
-היי, אלינור? זאת הבת של נועה, חברה של הילה. ישנתן אצלנו לפני החתונה של שרון. בחתונה שמעתי אותך מדברת עם ההוא מהבר על קורס צילום. רציתי לשאול אם זה רלוונטי עוד.
לואי מכתיב לי ואני מקלידה את דבריו מילה במילה. ללואי יש יכולת ניסוח והבעה בעל פה יוצאות מן הכלל. חבל לי קצת שהוא לא מדבר הרבה, ולא כל כך מתקשר עם אנשים.
"זהו? יאללה שלחי." הוא דוחק בי ואני ממהרת לשלוח.
אחריי הלימודים אני רואה הודעה מאלינור.
-הלו. אנחנו מתארגנים קבוצה של חובבי צילום ונשמח מאוד אם תירשמי לקורס למרות שהוא קצת יקר. יש לנו מדריך מקצועי שאנחני נורא רוצים שידריך אותנו ואין לעשות שהמחיר לא ברצפה. אני מצרפת לך פה פלאייר עם כל הפרטים. הסתכלתי קצת בתמונות בעמוד האינסטגרם שלך, (תייכו אותך בתמונות מהחתונה.) אני חושבת שממש תתאימי. איך קוראים לך? השם שלך באינסטה, הוא אינטרנט או אמיתי?
אני מחייכת ואוטומטית שולחת לאמא נועה ואמא אליאנה את הפלאייר. אני כותבת להן שאני רוצה ללכת לקורס הזה. ואז אני עונה לאלינור.
YOU ARE READING
לא מוגדר זה מעניין //G×G
Non-Fictionנואל היא כל מה שתבחרו לקרוא לה חוץ מרגילה. היא באה מבית תומך ומקבל בו הכל תמיד הכי בסדר ומוגדר. היא ילדה טוב, קצת טום בוי, ומתקדמת מהר מאוד ברגע שהיא מתקבלת לחוג חברה מסוים. נואל יודעת שלא הכל צריך להיות מוגדר ושלא כל האנשים בעולם טובים כמו אלה שהיא...