היי! מצטערת שלא עלה פרק בחמישי כרגיל.
אני יכולה להסביר לכם למה לא העליתי אבל מעדיפה לא לעשות זאת מסיבות אישיות.
תהנו מהפרק הנוכחי.
~~~~~אני כותבת לאמא נועה שאני יוצאת ללוות את קייט ולואי, יהל מחליטה להשאר אבל לפניי שאנחנו הולכים היא מדביקה נשיקה חטופה ללחיו של לואי -הוא מסמיק כהוגן- ואנחנו ממהרים לצאת.
קייט לא מפסיקה לדבר, ועם כל השנאה שלי למגדור אני מבינה שזה מה שמאפיין אותה בתור בת ופאנגירל. מידי פעם היא מעיפה אליי מבט ואני מחייכת אלייה ואז היא שותקת חצי דקה ואז חוזרת לדבר. התנהגות קצת מוזרה הייתי אומרת, נו כמובן אם יכולתי לומר.
לואי מתעלם ממנה במופגן אבל זה לא מונע ממנה לעשות את הדבר האהוב עליה -כנראה- ולחבק אותו. היא תופסת לו בלחיים כאילו הוא איזה תינוק וזה רק מעצבן אותו עוד יותר. הוא שמח להמלט מחברתנו כשאנחנו מגיעים לכניסת ביתו, מתוך הבית נשמעות צעקות ולואי מגלגל את עיניו.
"אני אלך להשתיק אותם." הוא אומר.
קייט מושכת אותו לחיבוק אחרון אבל הוא כבר מתחמק. אנחנו צופות בו נכנס לבית ואז קייט מפנה את גבה לבית ומתחילה לרכל.
"ההורים של לואי קצת רבים לאחרונה, אני מקווה שהכל יהיה בסדר שם."
אני מהנהנת והיא שוב מביטה בי, הפעם אני לא מחייכת והיא לא שותקת.
"את יודעת, למרות שהם מצאו אחד את השני זה עדיין לא מושלם בנייהם וזה קצת עצוב לי כי הם חמודים ממש, אני משפפת אותם בסתר וגם את האמהות שלך אגב. כן, שתייהן ממש חמודות, הייתי אומרת לך שהחיים שלך מושלמים אבל כתוב לך בסלון על הקיר מושלם זה משעמם אז אני מניחה שהחיים שלך מושלמים מחוסר שלמות. בכל מקרה זה מדהים שאת שמחה וכל זה למרות שנו טוב את יודעת את לא יכולה לדבר. אומרים שמילים כובשות אז במקרה שלך אלוהים אמר שהמילים מיותרות בגלל-"
קייט נושמת עמוק ושותקת לזמן מה. אני מניחה את ידי בידה וכשהיא מסתכלת עליי אני שולחת לה מבט שואל.
"בגלל מה?" היא שואלת במקומי, "בגלל לא יודעת. אין לי איך להסביר את זה, לפעמים מילים ממש מוגבלות."
אני לא מסכימה איתה. אני חושבת שאם היו לי מילים, לא היה דבר בעולם הזה שיכולתי להגיד שאני לא מסוגלת לתאר אותו. או להסביר.
אנחנו מגיעות לפתח הבניין שלה, היא מציעה שנשב על גדר האבן לדבר ואני מסכימה. קייט ממשיכה לדבר, היא מדברת על כנסים שלמים של ספרים וסדרות אנימה ועל כל החברים שלה ובשלב מסוים אני משתעממת. אני נזכרת בעמוד במחברת שקראתי אתמול.
זה היה כשהייתי בת עשר. אמא אליאנה לקחה את רותם לטיול סוסים ממש ארוך, של כמה ימים. אמא נועה נכנסה להגיד לי לילה טוב במקום אמא אליאנה אחריי שהיא דיברה עם יהל. וזה היה הסיפור הראשון שאמא נועה סיפרה לי.
YOU ARE READING
לא מוגדר זה מעניין //G×G
No Ficciónנואל היא כל מה שתבחרו לקרוא לה חוץ מרגילה. היא באה מבית תומך ומקבל בו הכל תמיד הכי בסדר ומוגדר. היא ילדה טוב, קצת טום בוי, ומתקדמת מהר מאוד ברגע שהיא מתקבלת לחוג חברה מסוים. נואל יודעת שלא הכל צריך להיות מוגדר ושלא כל האנשים בעולם טובים כמו אלה שהיא...