פרק 34: יכול

372 46 28
                                    

"היי נואל. אני בדיוק רציתי ללכת אלייך. לאן את הולכת?"קייט אומרת כשאני פוגשת אותה ברחוב.

למען האמת הייתי בדרך לכניסת העיר, המקום בו אני ואלינור קבענו. אני מוציאה את הטלפון שלי באיטיות כדי שיהיה לי זמן לחשוב מה לענות לה.

-בדרך למשהו שקשור לקורס צילום.

"באמת? מגניב. בא לך שאני אבוא איתך? ממש אין לי מה לעשות." קייט שולחת לי מבט מתחנן.

אני יודעת שבימי שישי אין לה מה לעשות בערב כי היא צריכה לסבול את אמא שלה, היא מעדיפה לצאת מהבית לאנשהו.

אני מתלבטת מה לענות כשלפתע הטלפון של קייט מצלצל. היא ממהרת להתנצל ואז לענות, היא שמה על רמקול, זה לואי.

"היי קייט. אני יודע שאמרת לי שאת בדרך לנואל אבל אני ממש צריך שתבואי אלי."

"אתה רוצה שאני ונואל נבוא אלייך אחריי הדבר הזה שהיא צריכה ללכת אליו שקשור לצילום?" קייט שואלת ואני רוצה לדפוק את ראשי בקיר.

"לא לא לא, עזבי את נואל. אני צריך רק אותך. ועכשיו." לואי ממהר לומר ואני נאנחת חרישית בהקלה.

"בסדר. טוב נואל אני מצטערת, לואי צריך אותי." קייט אומרת. "ניפגש." היא מתרחקת משם.

אני ממשיכה בדרכי במהירות, מפצה על הזמן האבוד ואז לואי שולח לי הודעה.

-מקווה שעזרתי :)

-עזרת מאוד! תודה לואיייי

עכשיו אני מבינה שלואי הציל אותי בעצם. הוא ידע שיש לי "דייט" עם אלינור וידע שלא יהיה לי מה לומר לקייט כשתגיע אליי.

אלינור עומדת שעונה על קיר אבן אפור וחלק בכניסת העיר. היא לבושה בשמלה חסרת שרוולים וקצרה אך לא צמודה. שמלה צהובה, גם זה מחמיא לעורה הכהה. בשיערה הכהה סרט בצבע תואם לצבע השמלה.

היא מרימה את הראש ומחייכת, היא מתקרבת אליי.

"את ניראת טוב." היא אומרת.

אני מחייכת חצי חיוך. למען האמת לא השקעתי כל כך במה שלבשתי, ג'ינס שחור וקפוצ'ון כחול כהה. אפילו לא התאפרתי, והשיער שלי אסוף מאחורה לזנב סוס. אני חושבת שאני נראית זרוקה.

-גם את.

אני כותבת לה. היא מהנהנת, "ישמצב. אני לא מסתכלת במראה."

-למה?

היא מביטה בי בשעשוע, "כדי לא להתאהב."

-וזה יהיה רע אם תתאהבי?

אני מקלידה מהר וזה משחק לטובתי. היא מושכת בכתפייה שמבריקות כנראה מקרם גוף, יש לה ריח חזק של וניל מעורבב עם עוד משהו.

"זה יהיה נורא נרקיסיסטי." היא אומרת.

-אם תסתכלי במראה תתאהבי בעצמך?

לא מוגדר זה מעניין //G×GWhere stories live. Discover now