תודה רבה לכולכם! אני מעריכה כל תגובה וכל כוכב. 3>
כמו שאתם יכולים לראות בתמונה למעלה, יש כבר טיוטה ל'כואב זה מחשל'. הספר השלישי בסדרה הזו. שאם אספיק לסיים, יעלה כמעט מיד אחריי שהספר הסה יסתיים.
~~~~~מצב העניינים הוא כזה, הבן של ליהי התארס. בהתחלה הם רצו לעשות את החתונה בעיר הגדולה בה אמא נועה גרה פעם אבל בסוף הכלה פסקה: החתונה תתקיים בביפורט. למה? למה להם לנסוע שעתיים? בגלל שביפורט היא עיר מושלמת. והמקום שהם בחרו לחופה -הנמל העליון- עוד יותר מושלם, לחתונות. לדעתי.
הכלה היא בחורה נחמדה מהעיר הגדולה, אמא שלי אמרה לי שהיא זוכרת אותה כי הילה -חברתה הטובה- הייתה חופרת לה כשהייתה עושה ביביסיטרים עליה. ככה אמא נועה סיפרה, היא הייתה אומרת לה: "הילה. אני במשמרת בבסיס ואסור לי לדבר בטלפון."
הילה הייתה אומרת: "אז מה? אבל אני לא. ואני בת עשרים ועושה ביביסיטר על ילדה קרצייה." עם השנים הילדה נעשתה פחות קרצייה. הילה אומרת שזה בזכות החינוך שלה.
בכל מקרה, זו הכלה של הבן של ליהי, הם הכירו בלימודים. הבן של ליהי למד בעיר הגדולה כי היה שם בית ספר מיוחד עם לימודיי בסיס לרפואה או משהו.
את סבתא שלי אני מכירה טוב, היינו נוסעים כל שנה לצרפת. בקיץ, כי ממילא לא היו לנו כל כך חברים לבלות איתם.
את סבתא רבה שלי אני פחות מכירה, גם האמהות שלי. היא גרה בברזיל לבד ואף פעם לא פגשתי אותה. אמא נועה פגשה אותה פעם אחת בילדותה.
סבתא שלי תמיד סיפרה להן שהיא החליטה מעצמה לעבור לברזיל אחרי שבעלה נפטר והיא החלה לשנוא את צרפת. מצד אבא שלי נפטרו כל סבי הרבה וסבתא אחת, הסבא עוד בחיים אבל באיזה בית אבות. כל זה מהצד של אמא נועה.
מהצד של אמא אליאנה יש הרבה מאוד סבים וסבתות ודודים ודודות שמדברים אנגלית מהירה ומתנהגים על פי חוקיי הנימוסים המושלמים. אנחנו פוגשים אותם בחורף, ככה זה.
צרפת בקיץ, אנגליה בחורף.
תמיד כשאנחנו אצלם האמהות מזכירות לכולנו להתנהג יפה, להגיד תודה סליחה ובבקשה, לישר את הצווארון של החולצה ולא לדבר הרבה. זה ברברי ומיותר, תחסכו את המילים כך הן אומרות. לי זה לא משנה דבר כמובן.
החתונה תתקיים בסוף החורף, עד אז אני צריכה ללמוד כמו שצריך. אם אין שמונים פלוס במקצועות החשובים אין חברים.
עכשיו כשיש לי הרבה חברים האמהות שלי מנצלות את זה כדיי לסחוט ממני הצלחה וציונים טובים. לפניי זה הן לא היו אמורות, כי הציונים שלי היו גם ככה טובים בזכות ההשקעה בלימודים. ועכשיו, כשיש חברים וכך גם יש יותר מחסור בזמן הציונים שלי מתאמצים מאוד להגיע לשמונים.
מה שפעם קרה בקלות.
YOU ARE READING
לא מוגדר זה מעניין //G×G
No Ficciónנואל היא כל מה שתבחרו לקרוא לה חוץ מרגילה. היא באה מבית תומך ומקבל בו הכל תמיד הכי בסדר ומוגדר. היא ילדה טוב, קצת טום בוי, ומתקדמת מהר מאוד ברגע שהיא מתקבלת לחוג חברה מסוים. נואל יודעת שלא הכל צריך להיות מוגדר ושלא כל האנשים בעולם טובים כמו אלה שהיא...