תקראו!
טוב אז היו לי קצת בעיות עם הגוגל דוקס, ובכללי לפניי שבוע קלטתי כמה דברים לא הגיוניים עם הספר הבא אז הייתי צריכה לשכתב את הפרקים האחרונים.
אני שמחה לבשר לכם שזה הפרק האחרון.
אבל זה לא הסוף, יש אפילוג, והוא חשוב בדיוק כמו פרק, הוא יכל להיות פרק בעצמו אבל אני אוהבת מספרים עגולים, ארבעים עגול מקסים.הספר הבא הוא "כואב זה מחשל", הוא יהיה על לואי ויהל. אני אעלה אותו אחריי שנסיים לגמריי עם הספר הזה.
אחרי האפילוג, יהיה נספח שהוא על דניאל ויורם, למי שזוכר אותם ממושלם זה משעמם. ואחריו פרק שאלות ותשובות, אז תשמרו את כל השאלות החשובות שלכם.
תודה לכם, היה לי מדהים לקרוא את התגובות שלכם ולראות שאתם אוהבים את הסיפור ואת הדמויות. תודה!
קדימה לפרק.
~~~~
אמא אליאנה ואמא נועה כותבות לאחיה מה לומר.
"תראה אחיה זה מסובך." אלינור אומרת.
אחיה מחייך לעברנו בניצחון אבל אמא אליאנה נוגעת בכתפו, הוא מכחכח בגרונו וחוזר לדבר עם אלינור בטלפון.
"למה אלינור. אני אוהב אותך, ואני יודע שאת אוהבת אותי-"
קולה של אלינור קצת עמום בטלפון, "איך אתה כל כך בטוח?"
אחיה נאנח ומביט בי, אני שולחת לו מבט מפקד והוא מגלגל את עיניו לעברי. "היית מאוהבת בי מיליון שנה, התנהגת כל כך נואש שחברות שלך שקלו לאשפז אותך."
היא נאנחת, "כן… אבל זה השתנה." שמענו אותה הולכת ממקום למקום עם הטלפון בזמן שאמא נועה מיהרה לרשום עוד משפט על הדף בקיר.
אחיה הביט בדף. "יש לך קראש על מישהו? זה יעבור. ואז נוכל להיות ביחד."
אלינור נאנחת, "לא, אני מקווה שלא. אני חושבת שאפילו להגיד מאוהבת לא יגדיר את זה. אני לא יכולה להגדיר את זה כל כך אבל אני פשוט מוקסמת, שבויה, ואני לא רוצה שזה יעבור."
אחיה מביט לעבר הדף, אמא אליאנה הוסיפה משפט, הוא אומר אותו. "אבל אני אוהב אותך. תעזבי את הכל ותחזרי אליי."
אלינור שותקת מעבר לקו ואז מצקצקת בלשונה. "לא אחיה. מאוחר מידי, אני תפוסה לנצח. אני כבר לא רוצה אותך, אני אוהבת אותה."
אני מסמנת לאחיה תנועה של: מי? והוא מחייך.
"כן אלינור?" הוא אומר בהשתנקות, כישורי המשחק שלו מושלמים. "מי זאת שגנבה לך ככה את הלב? אני מכיר אותה?"
"כנראה שלא." אלינור עונה. "קוראים לה נואל."
אני נאנחת ועוצמת את עיני, זהו רגע כל כך מושלם בשבילי. אחר כך אני מביטה באמהות. הן מחליפות מבטים ואז יוצאות מהחדר, אחיה צריך לסיים את השיחה עם אלינור.
YOU ARE READING
לא מוגדר זה מעניין //G×G
Non-Fictionנואל היא כל מה שתבחרו לקרוא לה חוץ מרגילה. היא באה מבית תומך ומקבל בו הכל תמיד הכי בסדר ומוגדר. היא ילדה טוב, קצת טום בוי, ומתקדמת מהר מאוד ברגע שהיא מתקבלת לחוג חברה מסוים. נואל יודעת שלא הכל צריך להיות מוגדר ושלא כל האנשים בעולם טובים כמו אלה שהיא...