Rozdział 3

619 31 2
                                    


Pow Naruto

-Co odpowiedziałeś? -zapytała zmartwiona...

-Powiedziałem, że nie. -powiedziałem

-Potem zapytałem czemu pyta, ale odpowiedział mi tylko, że był ciekawy... Wydaje mi się, że coś ukrywa. -opowiedziałem Kuramie

-Hm... Trzeba będzie bardziej uważać.Nie będę aktualnie wychodziła z domu. Będziesz musiał wszystko robić sam. Mogę jedynie Ci pomagać a obowiązkach domowych. -powiedziała zmartwiona

-Dobrze będę bardziej uważać. Tymczasem idę się przyszykować na jutro do akademii i pójdę spać. Dobranoc mamo.

-Dobrze, dobranoc Naruto.

Następny dzień

Gdy już wstałem zacząłem się ubierać. Po ubraniu się poszedłem do kuchni.Miałem nadzieję, że mama zrobiła śniadanie. Miałem szczęście i mama była w kuchni i robiła śniadanie.

-Witaj mamo.

-Witaj Naruto.

-Dziś się dowiem co z tym wcześniejszym egzaminem na genina. 

-Jestem ciekawa kiedy staniesz się geninem.

Po zjedzeniu śniadania poszedłem ubrać buty.

-Mamo ja idę! Pa! -pożegnałem się.

-Pa Naruto!

Dziś było bardzo zdrowe śniadanie. Nie chciałem go jeść jednak, gdy sobie przypomnę jak mama mi przyłożyła za złe odżywiane to chyba wolę zjeść. Szedłem do akademii znów w własnych myślach jednak, gdy doszedłem wiedziałem, że nie mogę już tak bujać w obłokach i powinienem się skupić na egzaminie. Byłem już w klasie i czekałem na nauczyciela.

-Witajcie. -powiedział Iruka.

-Dzień dobry! -odpowiedzieliśmy chórem. 

-Dziś powiem Wam kiedy dokładnie będziecie zdawać egzamin na genina. Jeżeli nie zdacie będziecie mogli podejść ponownie pod koniec roku. - tłumaczył nauczyciel.

-Dobrze - znów odpowiedzieliśmy chórem.

-Dziś na lekcji odbędą się walki przeciwko sobie. Proszę o wyjście na podwórko. -powiedział Iruka, a my wszyscy zgodnie poszliśmy na podwórko.

-Teraz wymienię kto z kim będzie walczył.

Sakura vs Ino 

Shikamaru vs Sasuke 

Naruto vs Hinata 

...

...

...

I ostatnia walka!

Kiba vs Shino -powiedział nauczyciel, a wszyscy ustawili się w swojej kolejnośći.

-Ustawcie się! Start! -krzyknął a Ino i Sakura zaczęły walczyć.

Walka była wyrówna, obydwie radziły sobie bardzo dobrze jednak zauważyłem, że Ino nie daje już rady.

-Wygrała Sakura! -krzyknął nauczyciel.

-YAY! Sasuke wygrałam! - krzyczała Sakura

-Teraz czas na kolejną walkę. Ustawcie się! Start!

... 

-Wygrał walkę Sasuke!

-Teraz czas na ostatnią walkę! Naruto vs Hinata!

Na zawsze |Naruto|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz