PSİKOLOJİK TEST

1K 28 0
                                    

            Şimdi bir sayı tutun aklınızdan. Şimdi ise bir renk... Tuttuğunuz sayı 1 ya da 2 basamaklı,belki bu sayıların ta kendisi. Tutmuş olduğunuz renk ise ana renklerden Belki de öyle değil mi? Belki bayan ya da erkeksiniz değil mi?
           Elbette gittikçe saçma olmaya başlayan Sözde Psikolojik test in saçmalığını doğru veya yanlışlığı değil önemli olan ancak Şu gerçek ki bizler Tıpkı bazı yaptırımları saçmalıklara ölümüne bağlı olanlara karşı çıkanlar gibi bu testin saçmalamaya başladığnı anladık ve tepkimizi ortaya koyduk. Önce herkes toplumda moda akım ya da her ne şekilde isimlendirilir iseniz bu gibi şeylere takılır ve içinde kendini kaybeder söyleneni yapar. Bu testte de aynısı oldu başlangıçta. Söylenenleri Yapı verdik sonucunda bir yere varamadığımız gördüğümüz belki bildiğimiz halde.
            Psikoloji ve Felsefe uzun düşünce tarihi ve Araştırma aşamalarından geçmiştir. Geçmişten günümüze gelmiştir. Bu kitapta da bu yapılar ve kişisel bilgi ve de gözleme dayalı şeyler de eklenmiştir. Hemen her şeyde psikoloji ve felsefenin eseri görülebilir. Bu gibi kitap yazıları da bir psikoloji ve felsefeye dayalıdır, bir amacı vardır, sonucu vardır. Daha nicesi vardır ya işte bunlar da birtakım durum ve yapılara Zeynep iyi bir algı oluşturmak insanları bazı şeyler hakkında şu Şudur budur gibi şekilde bilgilendirip uyanma ve düşündürmeye biraz olsun psikolojik ve felsefeyi şekliyle bazı konulara değinmeye çalışılmıştır. Umulur ki sonuç bulsun.

Bilinçaltımızdaki  PSİKOLOJİ VE FELSEFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin