Po promluvení si z tátou ohledně dnešního tréninku se vrátím zpět do stanu za Castelline. ,,Tak co?" Byla zvídavá. ,,Nic moc. Jen odedneška začínají tréninky." Povzdychnu si. ,,A tobě to vadí?" Já pokývala rameny. ,,A kdy se jde trénovat?" Zeptala se. ,,Asi až k večeru, ale chci zahnat nějaký myšlenky. Co ty a tvůj život?" Zeptám se neboť mě to zajímá. Ta su povzdyche a otočí se.
,,Jestli ti to nějak vadí, tak mi to nemusíš říkat." Řeknu jí ona mávne rukou. ,,Když to chceš vědět, tak ti to řeknu...." Přisedla jsem si k ní a ona začala vyprávět. ,,Žila jsem úplně normální život. Chodila jsem do školy, má matka pracovala v krámu a můj otec byl dělník v Keonském dole. Když mi bylo ale asi šestnáct, tak se v dole něco stalo.
Důl se podle všeho zřítil a všechny tam usmrtil. Dlouhou dobu jsem se z toho dostávala. A kvůli tomu mě ve škole začali šikanovat. Hlavně jedna skupina, pamatuju si jen na tři, kteří v ní byli a šikanovali mě. Naštěstí byli z vyššího ročníku, což znamenalo to, že dříve nebo později odejdou. Naštěstí pro mě odešli už na konci roku.
Má matka, ale nesla smrt otce velmi těžce, uzavřela se do sebe a pořádně mi nevěnovala již pozornost. Po nějakě době do města vtrhl nějaký nový Prime a bral několik občanů do žalářů, bohužel mě vzal také. A od té doby si na nic víc nevzpomínám." Řekla mi, podívala se dost smutně. ,,A kdo byli ti tři, kteří tě šikanovali? Pamatuješ si jména?" Zeptala jsem se jí.
Ona mi na to kývla. ,,Shockwave, Starscream a... a Megatron." Jakmile řekla tyhle jména, tak mě zamrazilo. ,,C-c-cože?" Řeknu nevěřícně. ,,Je to tak... nikdy bych v té době neřekla, že se zrovna Megatron stane vůdcem nějaké významné strany." Já se usmála. ,,To asi nikdo." Obě jsme se zasmály. ,,Ale ty si jinačí než on."
,,Jo tohle říkají všichni." Podívám se na ni. ,,To bude asi tím, že má matka nevěděla na kterou stranu patří. A nakonec se dala k autobotům." Řeknu jí. ,,Ahá. Tak to jo. A ty si se chtěla někdy stát Primem?" Tázala se mě. ,,Párkrát mě to napadlo, ale už není nikdo kdo by mi ten titul přidělil." Usměju se.
,,Proč myslíš. Vždyť je plno Primů, co ti mohou pomoct. Například tady je Optimus? Mám pocit, že se tak jmenuje." ,,Ano jmenuje se tak, ale nechci ho zatěžovat. Má plno práce a navíc, co by si myslel táta." Řeknu. Najednou zvolá táta, že se máme připravit na trénink.
ČTEŠ
Child Of Keon... Povstání (II.díl) [DOKONČENO]
FanfictionHoj, hoj.... Ták a je tady druhý díl knížky Child Of Keon, jinak tady jsou úplně stejné postavy, co v 1.díle. Druhý díl bude hlavně z problémem který nese jméno Galvatron, Quintessa a hlavně Addeath, když už se ale vrátí jedna z postav, která zemřel...