Vyšli jsme z lodi ven. Stáli jsme před ní a chtěli jsme jít na naše válečně lodě, měli jsme zde celkem čtyři lodě: Nemesis, Ultra Sinuse, Arku a Starsite momentálně jsem neměla signál ani z jedné, vlastně nikdo ten signál neměl. ,,Soundwave?" Optal se táta, aby zjistil zda náš hecker má signál, ale on také nic neměl.
Až asi po pěti minutách dokázal lokalizovat jejich polohu. ,,Ouu..." řekl, my se na něj všichni otočili. ,,Co se děje?" Zeptal se Drift. ,,Doufám, že jsou to jenom dobré zprávy." Oznámil táta, ale už pohledem Soundwava bylo jasné, že se něco stalo. ,,Ne pane. Dobré zprávy pro vás nemám...." sklopil zrak k zemi.
,,Kde jsou teda ty lodě?" Optal se Ratchet. ,,Jsou na Zemi." Řekl Sound, táta se rozčílil a chtěl něco rozbít. ,,No bezva... kdo teď bude chránit Zemi?" Řekl Bee. ,,Před kým jako?!" Přistoupil k němu Barricade. Já se chytla za hlavu a zavrtěla jí. Tohle chybělo! Zanadávám si v hlavě.
Bee: ,,No před kým si myslíš? Před vámi!"
Barric: ,,Námi? Jestli ti to ještě nedošlo, tak mezi sebou již nebojujeme! Ale očividně si ještě nedospěl!"
Bumblebee nahodil naštvaný pohled a šel ještě blíž k Barricadovi. Všichni jsme se dívali a zůstavali stát na místech.Bee: ,,Dávej si bacha na pusu! Jinak... jinak..." hledal slova. Barric se k němu naklonil až si sobě dívali do očí.
Barric: ,,Ty si dávej bacha... A jinak co uděláš?!" Vyjel po něm. ,,...Zkus někdy uvažovat jako ty sám a ne jako někdo jiný, například jako Prime!!"
Já: ,,No tak!" Okřikla jsem ho, ten se na mě otočil.Barric: ,,No co?! Je to pravda!!"
Já: ,,Barricu! Přestaň!" Podívala jsem se pohledem na tátu a potom na Beehu, táta to asi pochopil.
Barric: ,,Tak ať si..."
M: ,,Barricade! Dost! Každý má něco!" Ten se podíval nechápavě.
Barric: ,,...Ať se nechová jak děcko, vždyť není malej!" Bee se sebral, transformoval se a odjel pryč.Já: ,,To se ti povedlo!" Obořila jsem se na něj, ten pokýval rameny, chtěla jsem se vydat za Beem a omluvit se mu za chování Barricada, ale boti mě zastavili. ,,Nech ho. Musí si to urovnat." Řekl mi Ratchet, já na to kývla.
ČTEŠ
Child Of Keon... Povstání (II.díl) [DOKONČENO]
FanfictionHoj, hoj.... Ták a je tady druhý díl knížky Child Of Keon, jinak tady jsou úplně stejné postavy, co v 1.díle. Druhý díl bude hlavně z problémem který nese jméno Galvatron, Quintessa a hlavně Addeath, když už se ale vrátí jedna z postav, která zemřel...