Probudím se nějak před polednem. Asi mě to fakt tak zmohlo, nechám to být a jdu ven. Všichni jsou již vzhůru. ,,Ale kdopak se nám to probudil. Šípková růženka vstala." Podráždil mě Knockout. Obešla jsem ho a šla dál. ,,Heleme se." Podívál se na mě táta. ,,Prospala ses?" Rýpal do mě. Nestačí, že mě otravuje doktor, ale i táta... svatej Primusi!
,,Kdepak si byla?" Zastaví mě v chůzi. ,,Kdy?" Nechápu, popravdě ani nevím jak jsem se dostala do stanu. O tom si musím promluvit z Optimem. ,,Dneska v jednu ráno." Přimíchal se do toho Starscream. Táta se k němu sklonil. ,,Kolikrát ti mám říkat: Nemluv za mě!" Scream až zacouval zpět. ,,Byla jsem venku a co?" Řeknu a pohodín rameny.
Všimnu si Castelline, která tam stojí za nimi. ,,Takhle pozdě?" Udiví se. ,,A ty máš tak pozdě v noci návštěvy?" Zarazil se, asi jsem ho zaskočila. Odejdu k Optimovému stanu, neboť se ho musím na něco zeptat. Je mi fuk, jak to musí vypadat. Stojím před ním a uslyším asi Ratcheta, jak si povídá z Optimem.
,,Optime, vždyť... ona... ona nemůže získat titul..."
,,Když projde zkouškama a poté zodpoví pár otázek správně, tak může. A navíc zkoušky už začaly."
,,Optime?! Vždyť, ty nevíš co..."
,,Co mi Megatron udělá?"
,,Však je to jeho dcera. Optime, moc dobře víš co tehdy udělala."
,,Tehdy to nebyla ona. Megatron jí vymazal paměť, Ratchete... já jí věřím a vidím v ní naději."
,,Pche... leda tak naději zkázy, pamatuj jakmile se něco stane, tak jsem tě varoval." Jde ven tak se schovám za roh.
Nakouknu do stanu. ,,Optime? Mohu?" Zeptám se. On stojí u svého stolu a kývne. Vejdu tedy dovnitř. ,,Co tě přivádí?" Zeptal se. ,,Ale jen jsem se chtěla zeptat na jednu věc." Podíval se na mě. Stála jsem za ním, opřel se o stůl a poslouchal. ,,Jak jsem se dostala zpět do stanu?" ,,No, potom sis chtěla na chvíli ještě sednout, no a u toho si usla." Pousmál se.
Primusi, cítila jsem se tak trapně. ,,No, a tak jsem tě vzal sem." Zírám na něj. ,,To si mě nemohl vzbudit?" ,,Měla si náročný den." Já kýla. ,,Dnes zase tam?" Zeptám se, on zavrtí hlavou. ,,Zeptám se tě tady. Je to otázka, na kterou musíš odpovědět." Kývnu a poslouchám. ,,Máš dvě rodiny a musíš dát jen do jedné několik kostek energonu." Kývnu dál.
,,Jedna rodina je bohatá. Má toho strašně moc. A potom tu je ta druhá. Je to femme, z pěti sparkling, ale moc nevydělává. Komu by si dala?" Zeptá se. ,,No samozřejmě, ze bych ho dala té co má pět sparkling a moc nevydělává." Odpovím mu.
A děkuji KvenaMoon za pomoc při kapitole :)
ČTEŠ
Child Of Keon... Povstání (II.díl) [DOKONČENO]
Fiksi PenggemarHoj, hoj.... Ták a je tady druhý díl knížky Child Of Keon, jinak tady jsou úplně stejné postavy, co v 1.díle. Druhý díl bude hlavně z problémem který nese jméno Galvatron, Quintessa a hlavně Addeath, když už se ale vrátí jedna z postav, která zemřel...