,,Tati?" Položila jsem otázku, ten kývl a pomohl mi vstát. ,,Neříkal si, náhodou že mě nechceš ani vidět?" Znovu se zeptám. ,,Ano, říkal, ale uvědomil jsem si, že si má dcera a zůstaneš jí, ikdyž budeš či nebudeš mít titul. Nechci tě ztratit." Já kývla, rytíři mě chtěli znovu zabít, ale to se asi v tátovi znovu probudil gladiátor Keonu.
Postavil se proti rytíři. Začali spolu bojovat, ale tenhle boj neměl asbolutní smysl. ,,Dost!" Křiknu, když už to zašlo daleko. ,,Mohu vám pomoct to napravit." Řeknu jim. K nám dorazili i ostatní decepticoni a autoboti. V tom mi někdo vrazil pěstí do ramene. ,,Au.." syknu a podívám se tam. Byla to Castelline.
,,Ušetři mě prosím toho, že mě necháš samotnou mezi decepticony!" ,,Neboj už tě tam nenechám..." podívala jsem se na Optima. ,,....Snad." dodám. ,,Fajn. Jak chceš pomoct." Položí nepřímou otázku jeden z rytířů. ,,Vím jak zastavit ten stroj." Řeknu a ukážu na tu loď ze síní. ,,Ale je tu hned několik háčků." Řeknu, v tuhle chvíli začla debata.
,,Může mě někdo poslouchat?!" Křiknu, ale je to nic platný. Optimus, táta, Castelline a já jsme se dívali na naše poddané, ale nic se nedělo. Tak jsem naznačila ať jde Optimus k nám. ,,Když už nebudou poslouchat oni, tak aspoň vůdci." Oba kývli. ,,Tadyhle nejde jen o našw strany. Tady jde o něco víc." Řeknu jim.
Ti dva se na sebe podívají a potom začnou zírat na mě. ,,Jde o to, že Quintessa máza spojence... Sentinela, Lockdowna z Addeath, několik set zběhlých decepticonů a autobotů a Galvatrona z jeho cony. Teď je nutné stoprocentně spolupracovat, tati." Řekla jsem. U Optima se ani nebojím zrady, ale u táty nikdy nevím.
Potom to zdělili všem conům a botům. Okamžitě se to začlo řešit. ,,Budeme potřebovat lidi." Řekne Optimus. Já kývnu. ,,Hůl může znovu a opět vzít jen Vivian." Dodám k tomu. ,,Ale budeme potřebovat více lidí. Kostku může vklidu vzít Mikaela..." přidá se do rozhovoru Bee. ,,Ten lidskej červ Sam může získat Matrici." Dodá k němu Barricade.
Okamžitě se to volalo tedy Lennoxovi, který je do dvaceti minut sehnal. Nevím jak, ale ano, do dvaceti minut je sehnal.
ČTEŠ
Child Of Keon... Povstání (II.díl) [DOKONČENO]
FanfictionHoj, hoj.... Ták a je tady druhý díl knížky Child Of Keon, jinak tady jsou úplně stejné postavy, co v 1.díle. Druhý díl bude hlavně z problémem který nese jméno Galvatron, Quintessa a hlavně Addeath, když už se ale vrátí jedna z postav, která zemřel...