Čekali jsme na tom místě asi hodinu a půl na ty dva. Čekání bylo nekonečné, a tak jsem si pustila film. Nevím ani co to bylo, ale bylo to drsný. Mám pocit, že se jmenoval Armagedon, či nějak tak. Bylo to docela zajímavý koukáníčko, ale v tom nejlepším už konečně dorazili. Transformovala jsem se a čekala co bude dál. Nesli co potřebovala.
Tedy vesmírný most a úlomky Prajiskry. ,,Nedokáže náhodou vesmírný most ovládat pouze Sentinel Prime?" Zeptala jsem se Quintessy, ta ke mě zamířila. ,,Ano. Jedině on, ale sama víš, že chce Cybertron zpět, a proto nám nabídl pomoc." Odpověděla mi. Bezva, teď tu máme ujetou partu z smrtonostnými zbraněmi.
Pomyslím si. V tom do místnosti vejde Sentinel. ,,Kde je most?" Položil nám otázku. Addeath mu tedy čtyři pylíře podala. ,,Dobrá. Ostatní jsou už na místech stačí potom vydat signál." Řekl a vzal si do ruky červený pilíř, který ty ostatní řídil. ,,Lockdowne ty úlomky prosím." Řekla Quin, Lockdown jí je tedy podal.
Co bude sakra chtit dělat z úlomky? Vždyť by potřebovala celou Prajiskru... nestačila jsem si to domyslet, když Quintessa, pomocí své moci obnovila Prajiskru, ale jeden kus chyběl. Podívala se na Lockdowna vražedným pohledem. ,,Řekla jsem, že máš donést všechny!" Zařvala. ,,Jsou všechny, víc jsem jich nenašel." Snažil se bránit.
V tom jsem si vzpomněla na ten co mám já. ,,Quintesso." Ona se otočí a já jí ukáži poslední kousek skládačky. Ta si jej veme a založí jej na své místo. A byla tu znovu a opět Kostka neboli také Prajiskra. Tu dala do rukou mé sestře. ,,Tak fajn. Nyní musíme do síně." Řekne. Jenomže všichni víme, že síň by měla být zničená, ale nikdo se na nic neptal a vyrazili jsme na cestu.
Vyjela jsem jako poslední. Jeli jsme v pořadí: Sentinel, Galvatron (Ten vezl Quintessu), Já, Addeath, Lockdown, Stingr a plno poskoků jak od Galvatrona, tak od Lockdowna. Ovšem nejen oni tady byli s námi, přidali se také nějací decepticoni od Megatrona a nebo také autoboti, kteří toužili po fomovu. Byla to doslova kolona plná aut.
Měli jsme namířeno do nějakého města, které leží v zemi, která je středem Evropy. Jmenovalo se to Praha, trvalo nám celkem tři-čtyři hodiny než jsme docestovali na místo. Po cestě se ta kolona několikrát rozdělila a jela na jiné místo, ale já, Galvatron, Sentinel, Quintessa, Lockdown a Addeath+Azeret, jsme jeli do Prahy. Kde byla vytvořena provizorní síň.
ČTEŠ
Child Of Keon... Povstání (II.díl) [DOKONČENO]
FanficHoj, hoj.... Ták a je tady druhý díl knížky Child Of Keon, jinak tady jsou úplně stejné postavy, co v 1.díle. Druhý díl bude hlavně z problémem který nese jméno Galvatron, Quintessa a hlavně Addeath, když už se ale vrátí jedna z postav, která zemřel...