HARRY'S POV.
" And we danced all night, to the best song ever
We knew every line, now I can't remember
How it goes, but I know that I won't forget her... "
We zijn in het stadium, en zingen het voorlaatste liedje op het programma. Ik heb gekeken in de menigte maar ik zie haar nog steeds niet staan. Misschien heeft ze er toch een punt achter gezet. Het is gewoon officieël voorbij. 'Best Song Ever' is net afgelopen en iedereen juicht. Ik zou me geweldig moeten voelen en blij maar het is gewoon allemaal zo erg verpest. Het liefst zat ik gewoon in mijn hotel kamer, schrijvend in mijn journal.
" Okay, Cheshire! " roept Liam in de microfoon. " I wanna thank you all for an incredible night, you were the best! "
Iedereen juicht alweer.
" But, it hasn't ended... Yet. " zegt Louis en zet een stap naar voren. Dat is het teken voor het aller laatste liedje. Ik loop naar het midden, naast Zayn.
" You're all so lovely, Cheshire! Here's 'Little Black Dress'! " schreeuw ik in mijn microfoon.
De eerste klanken van het lied komen al door de boxen. Vuurwerk komt uit het podium en de zaal gaat uit z'n dak.
En nog steeds voelt het niet goed. Het klinkt raar maar Hazel was het enigste meisje waarvoor ik 'echte' gevoelens had. Ik kan gewoon niet zonder haar, ik-
Opeens port Niall me in mijn zij. Hij geeft me een waar-ben-je-mee-bezig? blik en schudt zijn hoofd.
" Sorry, " zeg ik zachtjes tegen hem. Ik schrik, want mijn stem is schor en rauw.
De zaal wordt ruicher en ruicher wanneer het liedje verder gaat.
" Thank you Cheshire! You were the best! " schreeuw ik in de microfoon als het liedje is geïndigd. We zeggen allemaal gedag en lopen na afloop het podium af, achter de schermen.
" Wow, wat een geweldige avond. " zucht Zayn en trekt zijn shirt uit. Vanavond en morgen middag zijn we helemaal vrij en kunnen we doen wat we willen.
" Inderdaad. " beaamt Louis en kijkt me aan. " Wat zullen we gaan doen? "
" We kunnen vanavond nog gaan clubben- " zegt Zayn maar wordt onderbroken door niall.
" We kunnen oook ergens samen iets eten! Ik sterf. "
Ik lach. " Nou jongens, ik ben bek af. Misschien kunnen jullie vieren gaan? Trouwens, we hebben nog zo veel momenten met elkaar. We kunnen morgen iets doen? "
" Morgen kan ik niet. Ik heb afgesproken met Perrie. " antwoord Zayn.
" Naja. Maakt niet uit. " Ik trek een schoon, wit shirt aan en gaap. " Ik zie jullie morgen wel. "
Na wat gepraat en gelach zeg ik gedag tegen de jongens, trek ik mijn jas aan en loop naar buiten. Het is half 11 's avonds en de straten van Cheshire zijn koud en leeg. Ik steek mijn handen in mijn zakken en loop langs een bekend straatje, waar ik vroeger ook altijd liep, als ik alleen wilde zijn. Ik loop een steegje in en kom uit bij de bakkerij, waar ik toen een tijdje heb gewerkt met Hazel. Ik ga voor de etalage staan, die nu, vreemd genoeg leeg staat. Normaal stond hij vol met schalen vol met lekkere gebakjes en koekjes. Nu staat er rechts in de hoek een groot bord met 'Te Koop' erop. Ik bijt op mijn lip. Gaat Barbara de bakkerij echt verkopen? Waarom? Ik zucht en loop door. Opeens komt het tot me door dat ze niet is gekomen. Ze was er niet. Ik weet zeker dat ze het berichtje gehoord heeft. Ze houdt niet van me. Ik slenter naar een oud barretje en schuif aan op de barkruk.
" Een wodka-tonic, alsjeblieft. " zeg ik tegen de barman. Hij knikt, en komt even later terug met mijn drankje. Ik wil mijn beurs pakken maar de man schudt zijn hoofd.
" Van het huis. Je ziet er niet goed uit jongen. "
" Nou, uhm bedankt. Denk ik. "
" En, het gaat zeker om een meisje, right? "
Ik kijk de man verbaasd aan.
" Een man zit meestal om twee dingen in de put: geld of meisjes. En in jouw geval is geld geen probleem, toch, meneer Styles? " de man knipoogt. " Mijn dochter is gek op je. Nou vertel het eens. "
Ik kijk de man aan. Hij heeft oud blonde haren, blauwe ogen en een bakkebaard. Hij zou iets rond de 40 moeten zijn. Ik zucht en kijk naar mijn drankje. " Er is een meisje, en ik weet gewoon zeker dat ik van haar houd. Maar we zijn heel verschillend, snap je? En dat is misschien de grootste reden waarom we zovaak ruzie hebben. En ik weet dat de ruzie's vaak mijn schuld zijn maar toch, ik blijf steeds aan haar denken en ze maakt me gek, op die positieve manier. Het klinkt raar, maar dat effect heeft ze gewoon op me, denk ik. " ik lach een beetje.
" En hoe heet dat meisje? "
" Hazel. Maar weetje wat het rare is? In het begin, toen ik haar pas kende dacht ik; oh, die is wel leuk om te zien. Maar ik ken haar nu al wat langer en wanneer ze met me praatte, kon ik niets anders dan luisteren. Ze praat op een manier dat je gewoon naar haar wilt luisteren. Ze is anders, speciaal. Ze is mooi, een andere mooi dan andere meisjes en alleen maar omdat zij Hazel is. Haar lach is aanstekelijk en ik weet dat niemand perfect is, maar dat is zij voor mij. "
" Klinkt als een leuk meisje. " zegt de man. " Maar ik snap nu niet wat er aan de hand is? "
Ik zucht. " Nou. Ik heb het best verpest bij haar. Ik deed best jaloers en gemeen. Ik heb geen contact meer gehouden toen de tour startte en ben met andere meisjes begonnen, alleen maar om de pijn te verzachten. Daarna kwam ik er achter dat zij door mijn Managment gewoon geen contact meer met me mocht hebben. Mijn nummer werd veranderd, het was heel hectisch allemaal. Van mijn zus kreeg ik te horen dat Hazel een andere jongen nu had. Pas toen besefte ik me wat ik kwijt geraakt ben. Ze verdient meer dan mij. Later kwam ik weer achter haar mobiele nummer en heb ik haar uitgenodigd voor het concert. Als ze er zou zijn, dan wist ik dat ze met me verder wilde en dat het oké was. " Ik stop even en neem een slok. " Maar ze is niet gekomen. "
" Dat is best veel. " zegt de man uiteindelijk. " Wil je mijn mening horen? "
Ik haal mijn schouders op.
" Zoals ik het hoor, blijkt het dat je erg veel om haar geeft. Meisjes zijn onvoorspelbaar en rennen alle kanten op. Trek niet meteen een conclusie, oké? "
Ik weet niet zo goed wat ik met dit advies moet dus knik ik maar. Stil drink ik mijn drinken op en maak gestalte om weg te gaan.
" Ik ben ook jong geweest. " de man knipoogt naar me.
" Dank u wel, voor het drinken en het advies. Heeft u toevallig een papiertje en een pen? "
De man zoekt om zich heen en haalt dan een bierviltje en een pen tevoorschijn.
" Hoe heet uw dochter? "
" Anna. "
Ik pak de pen en schrijf iets op het bierviltje.
Voor Anna, je hebt een geweldige vader! xx H.
Ik zet mijn handtekening eronder en geef het viltje aan de man.
" Voor uw dochter. " ik glimlach, zeg gedag tegen de man en loop naar de uitgang van de bar. Net als ik de deur wil openmaken, maakt iemand anders de deur open. Een jongen met groene ogen kijkt me aan. Ik heb hem al eens eerder gezien, maar het is niet de jongen die mijn aandacht trekt. Maar het meisje achter hem.
Hazel.
~°~
hii guys! Sorry dat ik zo lang niet heb geupdated, dus hopelijk is deze chapter lang? idk. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden dus als jullie dat vinden: Comment en vote! :D
question:
wat zouden jullie vinden van een luke hemmings/harry styles verhaal?dankje voor het lezen :D
comment/vote
xo.
JE LEEST
Bakery Love { H.S. } > Dutch
FanfictionAls Harry Styles klaar is met een succesvolle 'Take Me Home' tour, wilt hij niets liever dan tijd doorbrengen met zijn familie in een welverdiende vakantie in geboorteplaatsje Cheshire. Hij besluit zijn oude leventje op te pakken door weer te gaan w...