HI - AGAIN

3.8K 160 51
                                    

-lol wattpad is on his period-

HOI.

WAARSCHIJNLIJK KENNEN JULLIE ME NIET MEER MAAR IK BEN DE SCHRIJFSTER VAN DIT BOEK.

misschien hebben jullie dit boek verwijderd omdat [ vul hier passende reden in ].

In de twee maanden dat ik er niet was, is er veel gebeurd.

- ziek zijn

- school

- school

- ziek zijn. ( van school )

- school

-ScHoOl

So, yeah. Basically.

MAAR IK BEN DENK IK TERUG MET SCHRIJVEN EN IK HEB EEN AANTAL DINGEN BEDACHT DIE JULLIE HOPELIJK LEUK ZULLEN GAAN VINDEN.

Dit is mijn plan voor deze laatste paar maanden:

Oktober - Bakery Love afschrijven. ( verwacht dus veel updates!)

November - start nieuwe fanfic.

December - Contest!

Een aantal weken geleden heb ik jullie gevraagd wat jullie leuker vinden. Een sequel of een start aan 'Fancy'. Omdat ik beide heel erg leuk vind, maar omdat ik veel nieuwe ideeën heb, vraag ik jullie om mij nog een keer te helpen!

1. Over welke jongen (1D/5SOS) zal ik een fanfic over kunnen schrijven? Over de jongen met de meeste stemmen kom ik terug met 2 of 3 ideeën waaruit jullie kiezen. Daaruit kunnen jullie (weer!) kiezen welk idee het leukste is voor een fanfic! Uiteraard zijn jullie suggestie's welkom!

2. Engels of Nederlands (?!?)

Zodra Bakery Love voltooid is en de jongen/ideeën van de nieuwe fanfic 'officieel' zijn zal ik een teaser plaatsen van een sequel van Bakery Love en de nieuwe fanfic waaruit jullie kunnen kiezen.

KLINKT DAT OKE?!

Over de contest meer, zodra alles wat hierboven staat is afgehandeld, dus graag meedoen (:

Ik heb jullie zo zo zoo erg gemist en ik kan niet wachten met schrijven! Het zou super zijn als julie me zouden volgen op wattpad en echt super bedankt aan alle mensen die voten en commenten; door jullie gaat het altijd ietsjes beter (;

Luv y'aaall

xo

Bakery Love  {  H.S.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu