-Végeztük.- bár a bevetésen résztvevők már visszamentek a bázisra, én itt maradtam figyelni a munkát. Vagyis erre fogtam, pedig a kanapén ülve teljesen elmerengtem.
-Értettem. Még egyszer ellenőrizzék le utána mehetnek.- csak bólintott majd fel is ment az emeletre. Még végig jártam egyszer a házban és a kertben majd elhagytam a lakást.
-Látom te is ide értél.-fogadott Tao mosolyogva.
-Többiek ?
- Suhonál, már el kezdték.-a bárpultot megkerülve mellém sétált.- Megkellet várjalak.
- Akkor hát menjünk.- az irodába benyitva a helyünkre siettünk majd mi is figyeltük az ép nagyban tanakodó Chent és Suhot.
- Mindenféleképpen szükség van még 2 hétre.- jelentette ki Suho a papírjaiból kibújva.
-Minek? Így is már mióta várunk ! Már nincs miért várnunk.- csapot az asztalra Chen.
-Igaza van Chenek. Már felesleges húzni az időt . Most kel lépnünk. -támogatta Luhan.
- Mi lehet készen állunk, de a többi ember? Nekik ez lesz az első és nem biztos hogy gyorsan belefognak menni.
- Ép az a jó ha gyorsan történik a dolog. Mert amire felfogják ezt az egészet, addigra már a végén leszünk.- D.O mondatával csend lett az irodában.
-Szavazzunk. - dobtam fel az ötletet.- Aki azt támogatja hogy menjünk, tegye fel a kezét.
- Ez nem olyan dolog Chanyeol amit így eldönthetünk!- vágta rá Suho.
-Miért van jobb ötleted ?- szólásra nyitotta a száját majd elhallgatott .-Nincs,nincs jobb.
-Rendben akkor kezdjük. - köszörültem meg a torkomat. Pár pillanatig mindenki mozdulatlanul ült, majd a kezek a magasba kerültek . D.O,Kai és Luhan nem emelték fel a kezüket, így nem volt kérdés hogy mit fogunk tenni.
- Luhan szólj hogy fél óra múlva mindenki legyen a Nagy teremben .
-De Suho!
-Menj és szólj.- ellenkezést nem tűrően nézet az őzikére akinek egyáltalán nem volt ínyére a dolog.
( a gyűlés után )
Luhan szinte kiviharzott a teremből és már várta volna a tömeg hogy szerelmesen Sehun utána menjen, de az említett csak állt az eddigi helyén és az ellenkező irányban lévő kijáraton elhagyta a termet.
- Luhan után megyek.-suttogta Tao, és kibujt Kris öleléséből.
-Szerintem most kicsit egyedül kel lennie .-húzta vissza Kris.
-Dehogy, ilyenkor ki akarna egyedül lenni? Ah,látszódik hogy férfi vagy.- forgatta meg szemeit majd Luhan után sietett.
-Mintha ő nem lenne az. Vagy ezt csak én nem értem?- nézet rám segítségkérően de én csak megvontam a vállamat. Annyira se értek a dologhoz mint ő.
-Viszont Sehunt hagyjuk egy kicsit, neki most biztos gondolkodnia kel.- sóhajtottam.
-Biztos nem fog engedni Luhannak.
-Az biztos.- adtam igazat Kristenk.Már régebben is mondta nekem ezt Sehun de akkor még azt mondta hogy átgondolja a dolgot- Mondjuk én megértem Sehunt.De Luhant is.
- Persze én is. Hisz most lehetnénk ezek mi is. Hisz simán fent áll a lehetőség.- mormolta Kris miközben próbáltunk kitörni az embertömegből. Már Kris faltörő kosként haladt előre a 189 cm -vel. Ahogy kiértünk a bázisról , értetlenül néztem a szitkozódó Krist.
YOU ARE READING
A banda
FanfictionBaekhyun normális életet élt egészen addig a napig, amíg a sors össze nem hozza Taoval . Ezután az egész élete hatalmas fordulatot vesz. Mihez kezd egy hétköznapi srác ha bekerül egy bandába? A helyzetét nem könnyíti meg a családja széthullása, és...