Jungkook pov.
Tuijotimme vain toisiamme tämän vieraan miehen kanssa. Katsoin tuota päästä varpaisiin ja voin sanoa hetero poikana, että kyllä muuten näytti hyvältä. Tämän tyyli on siisti mutta rento.
((Taella vaan on ne mustat hiukset!))
Mukanaan tällä oli yksi kassi ja yksi veto laukku, molemmat taisivat olla Guccin tuotteita. Vihdoin havahdun todellisuuteen kun äitini yskäisee, minä ja tämä mies katsomme molemmat muualle.
Äiti yskäisi ja näytti käsi merkkejä, että tulisin lähemmäksi. Astun viimeisenkin rappusen alas ja lähden kävelemään kohti äitiäni ja miestä. Olen nyt heidän vierellä, ja äiti alkaa esitellä meitä toisillemme."Jungkook, hän on Taehyung.. "
Taehyung vai hmm? Nimi sointuu suuhun mukavasti.
Tämä Taehyung päättää keskeyttää äidin puheen.
"Mut sano vaan Tae" tuo sanoo ja hymyilee laatikkomaista hymyä.
Äiti katsoo Taehyungia hieman nyrpillään sillä äiti ei pidä siitä, että hänet keskeytetään. Suorastaan vihaa.
"Niin herra Kim. Mutta siis Taehyung asuu meillä siis ainakin kuukauden ihan niinkuin puhuttiin. Ja Taehyung, tässä on vanhin poikamme Jungkook.
Tulette yhdessä huolehtimaan pienemmistä. " äiti sanoo ja katsoi minua ja Taehyungia vuorotellen.
Nyökkään näyttääkseni ymmärryksen.
Olen jo lähtemässä portaikkoon mutta äiti päättää pysäyttää minut.
"Jungkook! Viittisitkös sinä esitellä vieraalle talon?" nainen ehdotti, tai no ei ehdottanut vaan käski.
Kävin sisälläni kamppailua siitä, jättäisinkö huonon ensivaikutelman ja menisin jatkamaan sitä mitä teinkin vai antaisinko hyvän ensivaikutelman ja esittelisin vieraalle talomme.
Päädyn valitsemaan jälkimmäisen.
"Okei, mä esittelen" sanon ja käännyn kävelemään takaisin eteiseen päin.
"Tuu" tokaisin ja elehdin päälläni portaikkoon samalla kun katson vierasta ruskeisiin silmiin jotka juuri väkyvät mustien hieman kosteiden hiusten alta.
Kävelen edellä rappuset ylös ja ylhäällä varmistan että vieras pääsee ylös kaikkien kassiensa kanssa.
Tämä pääsi ylös ja minä lähden kävelemään kohti vieras huonetta, joka ollaan juuri tänään siivottu.
Aukaisen oven ja jään oven suuhun nojaamaan.
"Täällä sä nukut" sanon nopeasti katsomatta vanhempaan.
Tae katsoo huoneeseen mikä on sisustettu pääosin valkealla mutta myös on käytetty luonnon neutraaleja värejä esim. Hyllyissä ja pienissä koriste-esineissä.Vanhempi lähtee hitaasti kulkemaan huoneeseen oven suulta, ihastellen näkymää.
Hän laskee laukkunsa maahan ja menee katsomaan hyllyjä ja sänkyä.
Tämä istuu pehmeälle, hyvin pedatulle sängylle. Sieltä nousee kumminkin pian ja katsoo hyllyillä olevia koristeita.
"Tää on ihana" Tae sanoo ihastuneena.
Voin nähdä kimmellyksen vanhemman silmissä, hyvä että tykkää.
"Hyvä et tykkäät, sillä tääl sä sit joudut olee seuraavat kuukauden"
Sanon ehkä vähän töykeästi, toivottavasti Taehyung ei ole loukkaantuva persoona.
"Mm totta" vanhempi sanoo.
"Pitäskö mennä kattoo muita huoneita" ehdotan. Tae myöntyy ja lähtee kävelemään minun perässä kohti seuraavaa huonetta.
Huone jonka oven aukaisen on äidin ja isän makuuhuone.
Tae katselee huonetta melkein yhtä lumoissaan kun omaansa.
"Tänne sun ei tarvii oikeestaa mennä, ainoostaa sillon kun viet Jung-Sunin nukkumaan"
Sanon, mutta annan vieraan nyt silmäillä huonetta.
YOU ARE READING
Unlikely true |Vkook| fin|
Fanfiction"Lapsenvahti?" "Niinkai" "hot ku mikä" Jeon Jungkook on yhdeksännellä luokalla oleva 15-vuotias poika. Jungkookin vanhemmat reissaavat paljon heidän töiden takia, mutta nyt heille on syntynyt poika vauva eivätkä he voi jättää Jungkookia yksin kotii...