Jungkook pov.Myöhemmin samana päivänä~
Kuulen askeleitten lähestyvän huoneeni ovea. Laitan läppärin kannen äkkiä kiinni ja laitan housut takaisin jalkaan.
Kaikki varmaan tietävät jo mitä 15-vuotias poika tekee yksin huoneessaan.Säikähdin ja pomppasin ylös tuolilta, mutta onneksi askeleet jatkuivat rappusiin asti ja sieltä alas.
Hetken itseäni rauhoiteltuani päätin mennä suihkuun.
Poistuin huoneesta ja otin pyyhkeen rappusten kaiteelta.
Astelin vessaa kohti ja menin sisälle.
Heitin pyyhkeen naulaan ja nojasin lavuaariin, pää painuksissa.
Katsoin lopulta itseäni peilistä.
Ei mikään kovin kummoinen näky.Hetken siinä itseäni tuijotellessa otan vaatteet pois ja menen suihkuun.
Avaan suihkun, josta alkaa valua ensin kylmää, mutta pian lämmintä vettä.
Siinä hetken lämpimän veden alla pystyi rentoutumaan. Aloin hyräillä jotain kappaletta, joka nyt ensimäisenä päähän tuli. Hyräilin sitä hetkisen, kunnes aloin pestä itseäni.Poistun suihkutilasta pyyhe lanteilla.
Olen hieman vielä kostea mutta haittaneeko tuo.
Lähden alakertaan rappusia pitkin, aikomuksenani viedä likaiset vaatteeni pyykkikoriin.
Alhaalla huomaan Taehyungin olohuoneessa leikkimässä pikku Jung-Sunin kanssa.
Jään hetkeksi katsomaan näiden touhuja, miten suloista.
Jung-Su näyttää pitävän Taesta ja samoin Tae Jung-Susta.Tae kääntää katseensa minuun.
"Minnekkäs sä tollee oot menossa?" tämä kysyy ja virnuilee.
"Vien vaa pyykit korii, en minnekkää etemmäs" sanon katsoen ulos ikkunasta.
Kun pian käännän katseeni takasiin Taehyungiin, näen tämän tarkkailevan kehoani. Hänen katse liikkuu ensin rintakehälläni ja sitten vatsalihaksissani.
Alemmas hän ei sitten katsokkaan, kun kääntää katseensa jo pois.
Jäädän siinä hetken ihmetellen tämän käytöstä.
En usko tämän olevan homo, tai siis ei hän siltä näytä. 'Voiko näyttää homolta?' mietin itsekseni.
'Okei ihan sama en jaksa miettiä'."Nii eikös sun pitäny mennä jonnekki?" kysyy matala ääni joka saa ihokarvat nousemaan pystyyn. No ei, kyllä minulla hieman kylmäkin oli ja siksi ihokarvat nousevat.
Katson äänen suuntaan, mutta tämä tuijottaa vain Jung-Sun touhuja.
"J-juu" vastaan nopeasti ja lähden kävelemään kohti kodinhoito huonetta.Palaan takaisin olohuoneeseen ja samalla äiti pamahtaa ulko-ovesta sisään.
"Moikka pojat!" tämä huudahtaa iloisena.
"Moi!" vastaa vanhempi mustahiuksinen poika.
"M-moi.. Etkö sä ollukkaa kotona?"
Kysyn.
"No en hupsu, kävimme isäsi kanssa ensin kokouksessa ja siitä suoraan kävimme Parkeilla. Ainiin ja käytiinhän me viimeisenä kaupassa!" nainen sanoo.
"Sullaha piti olla vapaa päivä?" sanon epäilevänä.
"Niin piti, mutta tuo kokous tuli yllättäen"
No mutta ihan hyvä, sillä en olisi halunnut herättää äitiä itkullani. Ehkä siksi Taehyung on tehnyt täällä niin paljon töitä.
Lähden kävelemään kohti rappusia ja omaa huonettani, jotta saisin vaatteet päälle.
"Kuule Jungkook"
Kuulen nimeni lausuttavan ja käännyn katsomaan.
"Meidän pitää lähteä aikaisin aamulla, joten jos saisimme nyt mennä nukkumaan ja jos te pojat saisitte kaikki nämä ostokset kaappeihin. Kiitos!" äiti niin lempeänä käskee, joten pakko se on tehdä.
"Mutta missäs isä on?" kysyn.
Samalla sekunnilla ovi avautuu.
"Tässä" kuuluu matala mies ääni ja sisään astuu isäni.
"Terve sullekki" Sanon ja jatkan matkaa ylös.
Ylhäällä astelen omaan huoneeseeni ja ihan ensin laitan boxerit jalkaan.
Pyyhkeen heitän tuolin selkänojalle ja istun sängylle.
Mietin vieläkin sitä mitä aikaisemmin tapahtui.
"Häpeen itteeni" torun itseäni.
Olin itkenyt Taen kanssa, vaikka vasta olemme tutustuneet.
YOU ARE READING
Unlikely true |Vkook| fin|
Fanfiction"Lapsenvahti?" "Niinkai" "hot ku mikä" Jeon Jungkook on yhdeksännellä luokalla oleva 15-vuotias poika. Jungkookin vanhemmat reissaavat paljon heidän töiden takia, mutta nyt heille on syntynyt poika vauva eivätkä he voi jättää Jungkookia yksin kotii...