Jungkook zsebre tett kezekkel nézte, az ágyában fekvő kikötözött angyalt. Nagyon nagy kísértés volt, hogy most rögtön megerőszakolja a fiút, de azt akarta, hogy neki is jó legyen. A mellette heverő, tömérdek fegyver jelezte, hogy az angyal komolyan gondolta a bosszút, ugyanis ezeket mind a testére rögzítve találta a démon. Sóhajtott egyet, ahogy végre a fiú megmozdult. Már kezdett érte aggódni. Miközben elvette a fegyvereit, volt alkalma felfedezni az egész testét, és határozottan tökéletesnek találta. Jimin bőre fehér volt, akár a porcelán, és puha, mint a legfinomabb selyem, izmai látványosan domborultak alatta. És a feneke, te jó ég, olyan segget kívánni se lehetne. Mellé persze társultak a vastag, formás, ízletes ajkak, az aranyos, piszeorr és az ellenállhatatlanul csábító, sötét tekintet. Jungkook idegesen a hajába túrt, már a gondolataitól állt a farka, pedig így is nehéz volt türtőztetnie magát. Kim, ekkor lépett a szobába, váltás ruhát hozva Jiminnek. Egy pillanatra lefagyott, ahogy meglátta Kookot.
- Ugye nem tervezted... megerőszakolni? - kérdezte, miközben lerakta a textileket az egyik székre.
- Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejembe, hiszen ismersz, de... - itt tartott egy kis szünetet. - Így is túl sok gondot okoztam már neki.
- Azt gondoltam... - kuncogott a férfi. Jungkook meglepetten nézett rá. - Nézd, Kook a legtöbb ember nem akarja megölni a másikat, csak ha alapos oka van rá. Ő pedig nem úgy néz ki, mint egy gengszter, vagy egy bérgyilkos, szóval...
- Ő egy angyal. - mosolyodott el kedvesen a démon, amitől Kim szája tátva maradt.
- Te ilyet is tudsz? - kérdezte döbbenten.
- Milyet?
- Szeretetteljesen mosolyogni! - mutogatott rá. Ekkor azonban Jimin hirtelen felült, kezét és lábait pedig elkezdte rángatni.
- Segítség! - kiáltotta. Jungkook szó nélkül az ajtó felé mutatott. Kim pedig, mint mindig teljesítette a kívánságát. A démon hangtalanul megközelítette az angyalt, az ágyra mászott, majd négykézláb Jimin lábai közé kúszott. A fiút, mintha villámcsapás érte volna, lefagyott, ahogy megérezte a jól ismert édes illatot, és elhallgatott. - Eressz el! - parancsolta. Jungkooknak mosolyognia kellett, hogy a másik egyből tudta, hogy ő az. Továbbra sem szólalt meg. Egyik ujjával megcirógatta a húsos ajkakat, majd végig húzva, az állán lefelé a finom nyakat kezdte cirógatni. Jimin ismét libabőrös lett az érintéstől, és légzése is felgyorsult. Jungkook térdét feljebb csúsztatta, így az találkozott az angyal keményedő ágyékával. Muszáj volt mosolyognia. Jó érzés volt, hogy Jimin bármennyire is gyűlöli, még mindig akarja őt. Mikor ujjai elakadtak az ingben, kínzó lassúsággal elkezdte kigombolni a zavaró anyagot. Amint Jimin mellkasa felszabadult, lassan körkörös mozdulatokkal simogatta végig, mellbimbóira különös figyelmet fordítva. Boldog volt, hogy társa itt feküdt előtte, és az oly sok évig áhított érintéseket, végre megtehette. Próbálta nem elveszíteni a fejét, mint az első találkozáskor. Ahogy ujjai végig simítottak a fiú hasán, a kockái megfeszültek. Ám a mozdulatok ismét elakadtak a nadrágövében. Ahogy elkezdte kioldani az övét, Jimin megszólalt. - Állj le! - hangja mély volt. - Nem gondolod komolyan, hogy kikötve, és vakon fogok veled dugni! - sziszegte.
- Miért talán, ha elengedlek, akkor dugnál velem? - mosolygott ravaszan Kook, de hangjából kiérződött a vágy.
- Ha visszaadod a késem, beszélhetünk róla. - mosolyodott el Jimin. Jungkook morgott egyet, és azzal a lendülettel lerántotta az övet róla, majd letolta a nadrágját. Az angyal kőkemény farka kiszabadult, és hasfalának csapódott, amitől kénytelen volt nyögni egyet.
- Szerintem, nem vagy tisztába a tested üzeneteivel. - simított végig az ágyékán, ám nem ért hozzá, a vágyakozóan égbe meredő testrészhez. - Olyat tudnék mutatni neked, amitől soha nem akarnál innen elszabadulni, és megölni sem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Érted buknék!
Fantasi(Jikook)(Befejezett) Az angyalok a mennyországban születnek. Nincs igazi testük, csak lelkek, ám alakjuk ettől még van. Hasonló az emberekéhez, de még is más, mert megfoghatatlan, mint egy emberszerű fény, vagy szellem. Hívhatjuk akárhogy, mások, mi...