ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3

115 10 2
                                    

Aidas POV

Τ-παδιά,σας γνωρίζω την aida δεν ξέρω πολλά για εκείνη, αλλά,γνωριστήκαμε το πρωί

‌Hoseok-με λένε hoseok!

‌ειπε το αγόρι δίπλα Άπτον taehyung,ήταν πολύ χαριτωμένος,είχε χαρούμενο βλέμμα και ένα γλυκό χαμόγελο,τα μαλλιά του ήταν καστανόξανθα και φαινόταν γυμνασμενος.

‌Jimin-γεια? είμαι ο jimin..

‌ειπε ένας πολύ όμορφος,είχε μεγάλα χείλη και μάτια,ήταν πιο κοντός απτους άλλους αλλά τον έκανε να φαινεται ακόμη πιο όμορφο.. είχε σκούρα καστανά μαλλιά.

‌Namjoon- sup,είμαι ο namjoon

‌ειπε ένας ψηλός όμορφος,που φορούσε ενα μαύρο καπέλο, αμέσως παρατήρησα τα λακκάκια του όταν χαμογέλασε.

jungkook- Γεια! Είμαι ο jungkook

‌αυτος φαινοταν πιο νέος απ' όλους, αλλά ήταν εξίσου όμορφος, ειχε όμορφα λεπτά χηλη,με σκούρα καστανά μαλλιά και ένα γλυκό χαμόγελο,

‌Seokjin-με λένε seokjin αλλά εσύ να με λες jin..

‌αυτος φαινοταν πιο μεγάλος απτους αλλους, είχε σχεδόν μαύρα μαλλιά και όμορφα μεγάλα χηλη.με την άκρη του μάτιου μου είδα ένα αγόρι να στηρίζεται στον τοίχο και να με με κοιτάει, τον κοίταξα κατάματα,φαινόταν κρύος,αλλά όχι κακοπροαίρετος..

‌Aida- εμ.. γεια?

‌Yoongi-λέγε με yoongi

‌μου είπε απότομα και γύρισα προς τους άλλους..

‌Τ- θα μας πεις κάτι για σένα?

‌ειπε και το βλέμμα του έπεσε στα μελι μου μάτια,τα μάτια του ήταν κατάμαυρα,τόσο μαύρα που έδιναν μια ασημί απόχρωση και φαινόταν μέσα ή αντανάκλαση μου...με είχαν μαγέψει από την πρώτη στιγμή που τα είδα

‌Aida-εε... Με λένε Aida..έρχομαι απο
Ελλάδα.. είμαι 17,μου αρέσει να τραγουδάω...και γενικά η μουσική...μένω...κάπου...και...ναι....

‌Jimin- που μένεις?και πως και μετακομίσετε εδώ? Πρώτη φορά σε βλεπω..

Aida- "μετακομίσαμε"?

Jimin-με τους γονείς σου ενοοω..

Τα μάτια μου γούρλωσαν..έμεινα να τον κοιτάω σαν χάνος,ένιωσα τα μάτια μου να πλημμυρίζουν και τη γη να χάνεται απ'τα πόδια μου.

Aida- εεε...θέλω λίγο αερα..

Είπα και με βιαστικά βήματα βρέθηκα στην ταράτσα του σχολείου,άφησα τα δάκρυα μου να κυλήσουν και καλυψα το πρόσωπο μου με τις παλάμες μου.Γιατί το παθαίνω αυτό?!κοίταξα τον συννεφιασμένο ουρανό, και χάθηκα στις σκέψεις μου.

Τaehyung's POV

T- μπράβο τα κατάφερες πάλι.

Jimin-τι την έπιασε??

Jungkook-μπορει να της θύμησες κάτι που δεν ήθελε...

Namjoon- να την αφήσουμε να πάρει λίγο αερα..

Ηoseok-ναι συμφ-

Έφυγα για να την βρω,εγώ φταίω που βρέθηκε σε τόσο δύσκολη θέση.. προσπάθησα να θυμηθώ τον δρόμο που ακολούθησε, μετά από λίγη ώρα την βρήκα,να σκουπίζει τα δάκρυα της..με αργά βήματα βρέθηκα δίπλα της, της έπιασα τον χέρι και αυτή πήρε μια έκφραση πόνου στο πρόσωπο της που με μπέρδεψε και το άφησα απότομα.

T-συγνώμη..σε πόνεσα?

Α-οχι...όλα καλά..γιατί είσαι εδώ?

Τ-ηθελα να σου ζητήσω συγγνώμη για πριν...δεν το έκανε επίτηδες..

Α-δεν πειράζει,πώς να περιμένατε τέτοια αντίδραση...

Τ-αν δεν σε πειράζει..θα που πεις τι έγινε?

Φάνηκε αγχώμενη απ'την ερώτηση μου..

Τ-δεν πειράζει αν δ-

Α-πέθαναν πριν από 4 χρόνια...σε αυτοκινητιστικό..

Τ-λυπαμαι...ούτε εγώ θυμάμαι τους γονείς μου...

Τα μάτια της φάνηκαν να γουρλώνουν.

Α- ... συγνώμη αν δεν νιώθεις άνετα με την συζήτηση..

Τ-μην αγχώνεσαι..δεν έχω λόγο να νοιώσω άβολα,δεν τους έχω καμία ανάμνησή τους...εσύ μένεις ολομόναχη?

Α-ναι...βλέπεις το σπιτάκι σε κείνο το βουνό?

Είπε δείχνοντάς το με το χέρι της.

Τ-ναι...?

Α-εκει μένω..

Τ-αυτο το σπίτι είναι εκεί χρόνια..θα σε βρουν...στην Κορέα αν δεν μένεις με κάποιον που είναι πάνω από 18 σε πηγαίνουν σε ορφανοτροφείο...

Α- και εσένα πως δεν σε πήγαν..

Τ- εγώ και τα παιδιά μένουμε με τον jin.ειναι 18 αλλά τον βλέπουμε πιο πολύ σαν αδερφό παρά σαν κηδεμόνα



Im copypaste queen 😂 ελπίζω να σας άρεσε 💜✌️

Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019Where stories live. Discover now