ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21

52 5 45
                                    


Maries POV

Σταματήσαμε μπροστά στο σπίτι μου και ο namjoon με κοίταξε.

Νm-να ανοίξω?

Μar-ναι!

'Ανοιξε την πόρτα και κρατώντας ακόμη το χέρι μου ανέβηκε τις σκάλες και έπεσε πάνω στην πόρτα του δωματίου μου ανοίγοντας την.

Νm-ΞΥΠΝΗΣΤΕ!

Α-ωχ....τι θες πάλι?

Τ-τελικά δεν θα κοιμηθούμε ούτε σήμερα..

Th-τι ζητάω θεέ μου.Να κοιμηθώ ζητάω.φακ.

Έχωσε το κεφάλι της κάτω από το μαξιλάρι.

Υg-ορκίζομαι namjoon αν είναι μια απ'τις βλακείες σου πάλι θα ξυπνήσεις σε φέρετρο.ΑΝ ξυπνήσεις.

Jk-θα βοηθήσω με το θαψιμο.

Jin-εγω απλά θα κρύψω τις αποδείξεις.

Jm-αν μας βρει η αστυνομία εσάς θα κατηγορήσω.

Ho-τουλάχιστον θα είμαστε όλοι μαζί στην φυλακή.

Νm-ΣΚΑΣΤΕ! ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ.marie κάνε τα μαγικά σου.

Μar-στασου τι?namjoon,δεν πρέπει να το μάθει κανείς. Τι-

Νm-εμπιστεύσου με.

Με κοίταξε στα μάτια,δεν μπορούσα να πω όχι,τον εμπιστεύομουν,θα μπορούσα να πέσω από γκρεμό αν μου το έλεγε εκείνος,απλά ήξερα ότι δεν μου έλεγε ψέματα.

Μar-εντάξει...

Άνοιξα το χέρι μου και δημιούργησα έναν ανοιχτό πράσινο καπνό ,πριν φτάσει στα παιδιά όμως τον εξαφάνησα.

Α-τι στο...τι ήταν αυτό?

Μar-δηλητιριώδες νέκταρ...

Α-οχι ενοοω...πως το έκανες?!

Τh-ξερω! Η τέταρτη δύναμη! Η γη! Το διάβασα σε ένα βιβλίο! Είναι αυτή!

Τ-....κορεατικά πλιζ.

Τh-φωτιά,φεγγάρι, αστέρια, οπότε ουρανος και γη..είναι όλες οι δυνάμεις ενωμένες μαζί...αυτό θα νικήσει ότι σκοτεινή δύναμη τα έχει βάλει μαζί μας!

Υg-βγάζει νόημα...

Μar-ποια σκοτεινή δύναμη?

Κοιτάχτηκαν όλοι μεταξύ τους.Η aida κούνησε καταφατικά το κεφάλι της στον  Tae.

[...]

Μar-οπότε...η aida και ο tae έχουν την δύναμη του ουρανού με λίγα λόγια ,η theo της φωτιας..και εγώ πρέπει να σας βοηθήσω να "σώσω" αυτόν τον κόσμο με τις δυνάμεις της γης?

Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019Onde histórias criam vida. Descubra agora