Aidas POV
Μετα από λίγη ώρα που μιλούσαμε αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω.
Τ(ae)-παμε?
Α-παμε.
Μου χαμογελασε και αρχίσαμε να περπατάμε προς την πόρτα.Προχωρουσαμε στον διάδρομο ως που έπεσα πάνω σε ένα κορίτσι με δύναμη καθώς δεν κοιτούσα μπροστά μου.
Α-συγνωμη!!
Την βοήθησα να σηκωθεί και εκείνη γέλασε.
Τh-σιγα καλέ! Με λένε theο!
Α-aida! Και εσύ καινούργια?
Τh-ναι...δεν είναι άσχημα εδώ,στην Ελλαδα-
Α-εισαι από Ελλάδα?
Th-ναι γιατί?
Α-και εγώ!
O tae απλα μας κοιτούσε μπερδεμένος ενώ είχαμε πιάσει την κουβέντα.Δεν το πίστευα,μπορούσα να μιλάω την γλώσσα μου με κάποιον! Επιτέλους,είχα ν'ακουσω ελληνικά τόσο καιρό, φαινόταν και καλή.
Α-να έρθει μαζί μας?
Ρώτησα μετά από αρκετή ώρα συζήτησης.
Τ-αμα θέλει.
γέλασε και γυρίσαμε πίσω στα αγόρια.
Jm-aida! συγνώμη για πριν,εγω-
Α-συγχωρεμενος!
του έδωσα μια φιλικη γροθιά στο μπράτσο, που αποδείχθηκε πιο γυμνασμενο απ'οσο περίμενα.
Α-παιδια! Σας γνωρίζω την theo,είναι και αυτη από Ελλαδα,"γνωριστήκαμε"
στον διάδρομο.είπα τονίζοντας το γνωριστήκαμε και αυτη γέλασε.Τα αγόρια συστήθηκαν και παρατήρησα τον yoongi να την κοιτάει επίμονα, χαμογέλασα αυθόρμητα,μετά από λίγη ώρα ο hoseok αποφάσισε να μιλήσει.
Ηο-λοιπον έχω μια ιδέα.
jk-ωχ...
Ηο-οχι όχι! Θα σας αρέσει!
T-φοβάμαι...
Ηο-Σκάστε να σας πω! λοιπόν,ποιος θέλει...να κάνουμε ομαδική κοπάνα και να πάμε στο παγωτατζίδικο στην γωνία?
Nm-τελικα είναι καλή η ιδέα σου!
Jm-ειμαι μεσααα!
Jk-τελικα η ιδεα σου δεν είναι τραγική..
Α-εγω είμαι μέσα,δεν αντέχω λεπτό παραπάνω εδώ μέσα..
Τh-συμφωνώ...
Τ-δεν λέω όχι σε παγωτο!
Jin- με τίποτα!θα βρουμε τον μπελά μας!
CZYTASZ
Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019
Fantasy~•ενα όνειρο ,μια δύναμη,ενας κόσμος, μυστικά που θα αποκαλυφθουν,ένας πόλεμος....να περιμένετε πάντα το αναπάντεχο...•~