Theos POV
Gar-εσυ...
Μου είπε με μίσος και πισωπάτησα μέχρι να ακουμπήσει η πλάτη μου το βουνό.
Gar-εισαι άχρηστη,πάντα θα είσαι,χάρηκα που σε ξεφορτώθηκα,δεν σε χρειάζομαι ούτε θα σε θελήσω ποτέ,βαλ'το καλά στο μυαλουδάκι σου.
Έβαλε με δύναμη το χέρι του στον λαιμό μου και άρχισε να τον σφίγγει ενώ προσπαθούσα να το κατεβάσω, αλλά μάταια.
Gar-τελευταίες λέξεις?
Τh-βρες, αντηλιακό...
Είπα σχεδόν ψιθυριστά καθώς δεν μπορούσα να αναπνεύσω απο την πίεση στον λαιμό μου.Με κοίταξε με μια μπερδεμένη έκφραση και του χαμογέλασα λοξά.Ξαφνικά με άφησε και έβγαλε μια κραυγή πόνου,ο hoseok του είχε κάψει κυριολεκτικά τον πωπουδάκο με μια ηλιαχτίδα.Συνέχισα να βήχω ενώ ήμουν γονατισμένη και προσπαθούσα απελπισμένα να πάρω ανάσα,ο yoongi έτρεξε και γονάτισε δίπλα μου.
Υg-πάρε βαθιές ανάσες.Ολα καλά...
Μου είπε με απαλή φωνή και με κράτησε σφιχτά.Του χαμογέλασα αλλά το χαμόγελο μου σβήστηκε.
Τh-yoongi πρόσεξε!
Φώναξα αγνοώντας το τσούξιμο στον λαιμό μου και τον έσπρωξα με δύναμη στην αντίθετη κατεύθυνση, καταφέρνοντας να τον σώσω από το χτύπημα του garnok.Ξαφνικά η aida του έριξε μια σφαίρα στα πόδια και παραπάτησε πέφτοντας κάτω.
Aidas POV
Έτρεξα στην theo και την σήκωσα απ'το χέρι.
Α-ολα καλά?
Τh-ναι...
Μου είπε πιάνοντας και τρίβοντας τον λαιμό της.Της χτύπησα φιλικά το χέρι και έτρεξα στους άλλους.Ο jin άρχισε να του στέλνει κρυστάλλους,προσπαθοντας να πετύχει το μπουκαλάκι αλλά μάταια καθώς απλά απορροφούσε όλα τα χτυπήματα.Ο tae προσπάθησε να του ρίξει ένα χτύπημα αλλά βγήκε πολύ αδύναμο περιέργως...από τότε που βγήκαμε από κει μέσα φαίνοταν πολύ αδύναμος... κουρασμένος,σχεδόν,όχι ο εαυτός του...
Ο jungkook άρχισε να του ρίχνει νεροχαστούκια αλλά τα απορροφησε όλα χωρίς δυσκολία.Ο jimin με τον namjoon άρχισαν να του στέλνουν ανεμοστρόβιλους και κεραυνούς ενώ ο yoongi του έριχνε διαφορε μαύρες και σκούρες μωβ σφαίρες αλλά πάλι μάταιαο.Le-Παιδιά τρέχουμε στο κάστρο!Aida taehyung εσείς πετάξτε!
Α-εντάξει!Tae εδώ!
Τ-έρχομαι εσύ ξεκινά!
Άρχισα να πετάω προς το κάστρο με γρήγορους ρυθμούς,γυρησα να δω αν ο tae ήταν δίπλα μου αλλά ήταν άφαντος,πέταξα προς τα πίσω και είδα τον garnok να τον αρπάζει και να του ψιθυρίζει κάτι,η έκφρασή του άλλαξε και οι κόρρες τους διαστάλθηκαν.
VOUS LISEZ
Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019
Fantasy~•ενα όνειρο ,μια δύναμη,ενας κόσμος, μυστικά που θα αποκαλυφθουν,ένας πόλεμος....να περιμένετε πάντα το αναπάντεχο...•~