ΚΕΦΑΛΑΙΟ 32

45 5 73
                                    

Αidas POV

Η theo προχώρησε μπροστά και άρχισε να ψάχνει για την μητέρα της,ήταν όλοι κολλημένοι ο ένας πάνω στον άλλον με ενα φοβισμένο ύφος,ο tae και εγώ προχωρήσαμε μπροστά.

Α-ηρεμήστε, ήρθαμε για να σας σώσουμε,θέλω να σηκωθείτε όλοι αργά αργά και ήσυχα...tae,βγάλ'τους έξω ήσυχα.

Είπα τονίζοντας το "ήσυχα".

Τ-εντάξει.

Τους έδειξε την πόρτα με το χέρι του και λίγοι-λιγοι άρχισαν να βγαίνουν έξω.

Α-theo?

Καμία απάντηση.

Α-theo?!

Φώναξα πιο δυνατά,ξαφνικά την είδα να ξεπροβάλλει απ'το σκοτάδι με σκυμμένο το κεφάλι.

Α-theo...

Με κοίταξε έντονα με δακρυσμένα μάτια.

Ωχ όχι...

Τh-δεν την βρήκα....

Α-τι...

Τh-δεν ήταν εκεί.Δεν-απλα δεν είναι...

Πήγε να της ξεφύγει ένα δάκρυ αλλά το σκούπισε και εισέπνευσε βαθιά.

Τh-φεύγουμε.

Α-τι...δεν...κάποια λύση θα υπάρχει...

Τh-aida,άκου με.

Ήρθε απέναντι μου.

Τh-έχουμε να σώσουμε πάνω από 30 άτομα,η μητέρα μου δεν είναι ένα απ' αυτά,αλλά αν ήταν,θα μου έλεγε να σκεφτώ αυτούς και όχι εκείνη,δεν θα το έκανα,θα σκεφτόμουν μόνο εκείνη,αλλά αφού δεν είναι εδώ,θα της κάνω την χάρη και θα σκεφτώ αυτούς.Προχωράμε.

Με προσπέρασε και έμεινα να κοιτάω το πάτωμα.Δεν ήξερα τι να της πω,ήξερα ότι το μόνο που ήθελε ήταν να ξεσπάσει σε κλάματα,αλλά δεν το έκανε,δεν μπορεί να είχε πεθάνει...κάτι δεν κολλούσε...αλλά τι?



Yoongis POV

Είμασταν πλέον εξαντλημένοι,ο garnok φαινόταν ανίκητος και η theo με την aida και τον tae αργούσαν,άλλο λίγο και θα έπρεπε να φύγουμε χωρίς αυτούς.

Μar-που είναι?!

Νm-κάποιος να πάει να τους βρει!

Υg-οχι! Έστειλα την theο και δεν έχει έρθει ακόμη,τι σε κάνει να νομίζεις ότι ο επόμενος που θα στείλουμε θα τους φέρει?

Le-χρειαζόμαστε ένα σχέδιο!

Jm-ναι κάτσε να φέρω και σχεδιάγραμμα!

Ειρωνεύτηκε ο jimin ενώ έτρεχε προσπαθώντας να αποφύγει τα χτυπήματα του garnok.

Ηο-δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να πολεμάμε! Είναι ανίκητος!

Supernatural~° A dream or not•••{°bts ff°}#STBSBC2K19 #KAWG2019#starterliste2019Onde histórias criam vida. Descubra agora